silk road Online serwer

Widzisz posty znalezione dla hasła: silk road Online serwer





Temat: Silkroad - MMORPG
http://www.silkroadonline.net/
Dobra chłopaki jak wam sie lineage2 znudzi to tu macie linka do niezłego MMORPG.
SilkRoad jest grą MMORPG (Massive Multiplayer Online RPG) osadzoną w klimatach fantasy. Opisujące starożytne Chiny, Islam i europejskie cywilizacje powiązane z Jedwabnym Szlakiem - niegdyś głównym kulturalnym i ekonomicznym szlakiem handlowym łączącym starożytną Azję i Europę, który zapamiętany został jako przeszłość wspaniałej chwały.

Silkroad ma na celu ukazanie nieustannie aktywnego świata, który znacznie różni się od tego, jaki przedstawiają istniejące dotychczas gry online. Jedwabny Szlak jest głównym kulturalnym i ekonomicznych szlakiem handlowym, przez który przemieszczają się głównie kupcy i złodzieje, napadający i okradający podróżnych. Można również spotkać na nim łowców, którzy specjalizują się w wyłapywaniu licznych złodziei. Wrogość i tajne konflikty pomiędzy różnymi grupami, którymi kierują przede wszystkim własne korzyści sprawiają, że Jedwabny Szlak na nowo ożywa.

Silkroad jest grą, w której nie obowiązują ściśle ustalone reguły (zawody). Każdy gracz ma możliwość rozwijania i kierowania postacią według własnego uznania. Swoboda działania sprawia, że w dowolnej chwili można zmienić przynależność do jednej z trzech grup: handlarzy, złodziei czy łowców.

System serwerów połączonych ze sobą równolegle umożliwia zaakomodowanie dużej grupy użytkowników w tym samym czasie, zapewniając lepszą grę i skracając czas ładowania lokacji. Zaletą tej gry jest również możliwość bliskiej identyfikacji gracza z postacią , głównie dzięki naturalnym cechom postaci i dynamicznej animacji w grze.

Opis gry sciągniety z www.cda.pl/gry/silk.php
Mam nadzieje że sie podobało





Temat: KozioM -Prawdziwa historia.
Więc otóż w wieku 9 Lat na komunie święta dostałem od rodziców kompa.Jest to komp taki:Procek 1400,Ram 750(Po dołożeniu kostki 512),Karta 64,Dysk 40.Na tamte czasy było to cudo wkońcu był to 2002 rok.Jako dziecko nie wiedziałem nawet jak zainstalować windowsa.Więc oto poprosiłem o pomoc informatyka.Zrobił mi to za 5 dyszek i gitara.Nie miałem internetu,jakoś sobie radziłem.Pierwsza moja giera to Harry Potter i Komnata Tajemnic.Grałem w to jako dzieciak chyba z rok i mi się nie znudziła.Kiedyś kuzyn pokazał mi painta,zafascynował mnie ten program.Potem tak w wieku 3-4 klasa zainstalowałem sobie na kompa Max Payna ;-) Potem zaczeły się takie gry jak:GTA Vice City,Max Payne 2,Far Cry,CoD 1 itp.Gdy byłem w 6 Klasie powiedziałem tak.CHCEM INTERNET!.Oczywiście zapytałem się kupla jaki wziąć najlepiej,powiedział że neostrade TP.Więc chciałem pograć sobie z kolegami w Lineage II ale na mojego GeForce 4 nie chodziła.Kumple mieli już TeamSpeaka II,więc poszedłem do Reala i kupiłem pierwszy w swoim życiu mikrofon ;-) Taki za 6 zł stojący.Graliśmy w WoWa,potem był Silkroad,Knight Online i takie inne.Kupiłem sobie kostkę ram 512 i byłem kozak.Przyjaciel zaproponował grać w csa,więc ściągnałem steam i nie działała a trzeba było serial o którym ja nie wiedziałem.Więc zaczałęm grać w WoW The Burning Crusade na serwerze Fire,było to rate x10.Serwer po prostu do ****.Zaczęliśmy grać z kolegami na Avalon Serwer,gdzie wbiłem 35 lvl Druidem Elfem i odinstalowałem,bo otóż moją ulubioną grą stał się CS 1.6^^.Od tej pory gram w cs'a aż do dziś i chyba nigdy nie przestane,ale ludzie się zmieniają.Graliśmy od Czerwca w CS'a.Kumpel ściągnął czity,pokazał mi,nie spodobało mi się.Wiem jak to działa i nie mam zamiaru tego ściągać.Potem znalazłem na internecie sieć serwerów CS-Puchatek.Grałem na nim dwa tygodnie,i przypadkowo na internecie znalazłem Ostrów 4FUn serwer.Od tego czasu mi się on spodobał i tylko tam grałem.Pamiętam jeszcze kaczora jak pocinał.Po jakimś czasie serwer znikł a ja wróciłem na Puchatka FFA.Ale wkurzyłem się,bo wolałem Ostrowa i wpisałem w google ,,Ostrów 4FUN" i wyskoczyło mi http://www.forum.crazyfrag.net/.Nie wiedziałem co to jest wogóle.Ale wszedłem na 4FUN i oto usłyszałem ,,Ooo K**wa jaki dupszot!!" :mrgreen: Zafascynowany powiedziałem o tym kumplom,że jest stary,super Ostrów!Wszyscy się zebrali.Spośród 3 Kumpli został tylko jeden,który gra w Cs'A.Jest nim Shadow Fighter,który jest stałym bywalcem serwa.Zainsteresowało mnie forum,interesowałem się jezykiem HTML,i oto jestem na tym forum.I jest to mój ulubiony serwer.I chyba takim zostanie!

PEACE!





Temat: Życie bez ko...?
Selam
No ja grałem w us ko od poczętku jak był tylko serwer ares i diez oraz wszystko inaczej wyględało (wg mnie lepiej). Miałem pretensje, że zmienili tło podczas logowania się na serwer. Kiedyś był taki wypasiony ork co fajnie krzyczał . No wiadomo jakę rasę się wybierało jak ktoś woli tego typu klimaty . Nie grałem od jakiś 2-ch lat bo mnie non-premium wkurzało i oczywiście turasy.
Podczas tych 2-ch lat grałem w różne gry szukajęc takiej co dorównywała by ko.
Archlord, silkroad, lastchaos, xiah, project entropia, Ragnarock, morowind jak i wow nie dorównywały w pełni KO.
Dlatego powróciłem jednak nie przez to, że ko to dla mnie nałóg. Wszystkie te gy miały swoje plusy i minusy ale żadna z nich nie miała tylko jednego ogromnego plusa jak ko rozbudowanej wojny pomiedzy nacjami oraz współpracy i róznicy między postaciami.

WeÄ˝my dla przykładu Last chaos - grafika ładniejsza, skille postaci dość fajne, duza mapa zawsze można się wbić na serwer ale do maksymalnego lvla można grać solo i nie trzeba party, nie ma wojen a sam pvp przeciez nie starczy. Co najważniejsze nie ma magów! Hallo! Gra bez wojen, magów, różnych postaci i wzajemnej współpracy po prostu jest pusta w sobie i się nudzi po maksymalnie pół roku. Jak se przypomnę jak to askiem na wojnie czy colony zone się wymiatało, magiem obszarówki rzucało że aż ekran skakał i się w party oraz w klanie poznawało masę ludzi w jednym dniu to aż łezka się kroi w oku.

Jak by spuścić atomówkę na turasów to ponowie ta gra miała by nazwę Knight online a nie turk online. Całkowicie się inaczej w nię grało jak turki jej nie opanowali.

Jak ktoś lubi dość długie historyjki to proszę bardzo hehe mam nadzieję, że się podobało A jak nie to : Amina Koyayim czyli a.k. - bez urazy oczywiście
Gule gule



Temat: 9dragons
Chcialem wam przedstawic gre MMORPG. Zaraz sie rzucicie z tekstami, ze to kolejny MMORPG w ktorym chodzi o zdobywanie wyzszego levelu itd itd, az do maksymalnego... No niby tak jest, ale nie do konca. W gre wcielamy sie w postac opowiadajaca sie po jednej ze stron paru roznych klanow. Kazdy klan uczy innej sztuki wladania orezem, innej klasy. Dzieki temu gra zawsze zaczyna sie inaczej i mozna w roznoraki sposob postac prowadzic. Skille dostajemy za questy lub tez niektore mozna kupic, a inne sa przewidziane tylko dla okreslonej klasy. Co najlepsze im czesciej ich uzywamy, tym beda one lepsze, czyli cos jak w Ultima Online czy tez WoW. Zadania sa nieco bardziej zroznicowane niz w innych tego rodzaju grach. Moim zdaniem jesli bedziemy wszystko czytac co nam NPC mowia, to mozemy wciagnac sie w gre i fabula wyda nam sie wyrazista i przede wszystkim klimatyczna. No i za taka gre wlasnie uwazam 9dragons. Jest darmowa i na razie sa tylko 2 serwery. Ja gram na Bardo-EU i jestem w klanie Wu-Tang. Obecnie mam 24 poziom i w zasadzie gra mi sie jeszcze nie znudzila, wiec chyba nie jest zle.

Oto link do strony skad sciagnac mozecie gre, a takze zarejestrowac konto.
http://9dragons.acclaim.com/index.htm


Wu Tang dla przykladu uczy walki mieczem oraz walki wrecz. Klany dziela sie na biale i czarne i tak czrnym odpowiednikiem Wu Tang jest Heavenly Deamon, ktory uczy z kolei walki szabla. Raz na tydzien na specjalnej mapie odbywa sie wojna klanow. Biale klany: Wu Tang, Shaolin i League of Begars walcza z czarnymi Heavenly Deamons, Sacred Flower i Braterhood of Thieves.
Co domnie gram na serwerze Bardo, mam 28 lvl w klanie Wu Tang gdzie zaczalem juz zaawansowany trening jako Blue Dragon czyli wojownik miecza


Jesli ktos gra lub gral to powiedzcie co o niej myslicie?
p.s. silkroad to dno przy tym



Temat: 1

Chyba kpisz xD.

Skąd taki pomysł? Tibia to jedna z najstarszych i najbardziej rozbudowanych gier mmo, jakie istnieją. W każdym razie, na pewno jest fajniejsza niż jakiś kolejny klon Silkroad'a, wydany pod nową nazwą... Jedynym jej problemem jest społeczność, która składa się głównie z dzieci neo... Ale z drugiej strony, w dzisiejszych czasach właściwie wszystkie mmo się z tym problemem borykają.

Moje doświadczenia są bardzo podobne do tych opisanych w długim cytacie powyżej.

Silkroad był bardzo fajny. Do momentu, kiedy nie trzeba było wstawać o 3 w nocy, żeby się w ogóle móc zalogować na serwer...

9dragons ściągnąłem... Odpaliłem... I zobaczyłem kolejnego Silkroada.

Sword of the New World to chyba najsmutniejsza produkcja, z jaką się zetknąłem.
Najsmutniejsza, ponieważ pomimo całej masy rewolucyjnych rozwiązań, jak na tego typu gry, istnieje tam sporo problemów, które de facto uniemożliwiają sensowną grę...

2moons - to prawda, na razie nieco brakuje tam możliwości personalizacji postaci na samym początku - lecz z powodzeniem zmienia się to w trakcie dalszej rozgrywki.
Już kilka razy w życiu wychwalałem tę produkcję na tym forum... Ale co mi tam, powtórzę raz jeszcze, w największym skrócie: oczywiście, tej gry nie da się traktować jako niezwykle rozbudowanej, wciągającej rozrywki - ale jeśli ktoś ma ochotę odprężyć się przy czymś niewymagającym intelektualnie, mordując dziesiątki potworów w widowiskowy sposób, to 2moons nadaje się do tego perfekcyjnie. ^_^

W zasadzie najbardziej rozbudowanym mmo, jakie spotkałem, jest Ultima Online... Ale po co będę powtarzać to, co jest już opisane na portalu DF, o TUTAJ?



Temat: Najlepszy MMORPG
Byłem niedobry i pozwoliłem sobie pominąć te 11 stron

Moim zdaniem GW jest MMO. Jest online, jest massive multiplayer - choć tylko w miastach. Myślę, że twórcy chcieli pokazać inne podejście w tej kwestii - a to, czy komuś to pasuje czy też nie to jego osobista kwestia. Nikt nikogo do grania nie zmusza [no, może z małymi wyjątkami..]

A wracając do pierwotnego tematu: ja nie mam swojego typu "naj", ale jest kilka gier wybijających się z tłumu..
Lineage 2 - pierwszy MMORPG, w jakiego grałem, jeszcze w czasach C1. Moim zdaniem gdy weszła trzecia kronika to gra straciła swój urok - albo po prostu już przestała mnie urzekać. Teraz patrzę na tą grę nieco inaczej - mniej gram a więcej modyfikuję zawartość gry od strony klienta i serwera.. Jakaś taka większa frajda z drugiej strony L2 jest przykładem jak duży wpływ na płynność obrazu ma dobrze napisany/skopany kod [w przypadku L2 - to drugie].
Silkroad - bardzo podoba mi się w nim system profesji. Szkoda tylko, że producent w ogóle nie raczy walczyć z botami, których jest od groma w grze, a dostanie się na serwer graniczy z cudem.
Granado Espada - jedyny MMORPG [chyba, że się mylę], gdzie można kontrolować trzy postaci naraz. Ciekawe lokacje, jeszcze ciekawszy wygląd postaci [choć ktoś zarzucił niespójność jednego z drugim]. Na dodatek bardzo wydajny silnik graficzny [nie zdarzył mi się spadek poniżej 30 klatek na max detalach a sprzętu wypaśnego raczej nie mam], NCsoft powinien wziąć z nich przykład.
ZerA - zniewalający soundtrack. Ciężko coś więcej powiedzieć, gdyż gra jest Korea only, a ja ich języka nie znam..
WoW - miła odmiana w oprawie graficznej. Bardziej bajkowo/rysunkowo niż w w/w grach. Starcu poniekąd ma rację - szczególnie w kwestii miast i ich obrony. A raczej braku obrony.

Aktualnie czekam na Aiona, który podobno ma mieć system rozwoju postaci nie związany z tłuczeniem rzeszy mobków. Ciekawe, ile w tym prawdy..



Temat: PROBLEMY TECHNICZNE Z KALEM
Panisher to ja ci poprostu gratuluje, masz szczęście
pozwole sobie wkleić to co napisałem na innym forum komputerowym co wam moze rozjasni troche mój problem, tylko tam nikt mi nic nie poradził.


witam, od jakiegoś czasu czytam te forum ale rozwiązania swego problemu nie znalazłem.
Mieszkam w Olsztynie, internet mam po kablu z firmy multimedia, komputer mam wystarczający, Windows XP
A chodzi o to ze połaczenie internetowe uzywam tylko do grania w mmo - kiedys Kalonline, Silkroad , aktualnie Perfect World na serverze niemieckim.
Przez ponad 5 lat nie miałem zadnych problemow , a gdzieś od dwóch miesiecy trafia mnie szlag, poniewaz coś sie stało z łączem.
- problemy z zalogowaniem sie do gry, długi czas wejscia na server,
- gdy juz wejde do gry, mam straszne freezy i lagi,
- Npce nie reagują, moby mnie biją , ja ich nawet nie moge zaznaczyć,
-czesto mam dc,
- jestem w grze , 5 minut nic sie nie dzieje , pozniej znow jakby sie dogra , i znow nic
- czasem mogę bezstresowo pograc z godzine, dwie a czasem cały dzien kicha,
- strony otwierają sie jak cie moge,
-to po prostu wygloda tak, jakby były przerwania połaczenia, nieraz widac jak na chwile przestaje wysyłac pakiety ...
Testowałem to na paru komputerach i na paru grach online, wszedzie to samo.
Od obsługi Multimedi słysze iz oni modem widzą i wszystko jest ok;
Na internetowych testerach predkosci, tez jest ok, wartosci od, do są takie jak w umowie,
Modem mam terayon, wielokrotnie go resetuje i zero poprawy
Niestety do konca umowy z multimedio mam jeszcze rok czasu, a zerwanie jest praktycznie nie mozliwe , zebym na tym nie stracił finansowo.

Prosiłbym o odpowiedz merytoryczną, bez zbednych postów" u mnie to samo... itp itd.
Moze te forum czyta jakis monter od multimedi , moze by cos odpowiedział tak szczerze i podpowiedział jakies rozwiązanie, niekoniecznie konwencjonalne^^




Temat: SilkRoad Online
JOYMAX ( producent )
JOYMAX ( wydawca )
gry MMO ( action cRPG online )
01 października 2005 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
PC

Kolejny reprezentant MMORPG rodem z Azji, stworzony przez koreańską firmę developerską Joymax, odpowiedzialną m.in. za takie tytuły jak Atrox czy Age of Wonderers. Zamierzeniem twórców gry było ukazanie kultur starożytnych Chin, Islamu oraz Europy, oczywiście w powiązaniu z tytułowym, Jedwabnym Szlakiem, który był niegdyś głównym kulturowym i ekonomicznym traktem handlowym, łączącym Chiny i Imperium Rzymskie.

SilkRoad Online to kolejny reprezentant MMOcRPG rodem z Azji, stworzony przez koreańską firmę developerską Joymax, odpowiedzialną m.in. za takie tytuły jak Atrox czy Age of Wonderers. Zamierzeniem twórców gry było ukazanie kultur starożytnych Chin, Islamu oraz Europy, oczywiście w powiązaniu z tytułowym, Jedwabnym Szlakiem, który był niegdyś głównym kulturowym i ekonomicznym traktem handlowym, łączącym Chiny i Imperium Rzymskie - głównego odbiorcę chińskiego jedwabiu. Dzięki SlikRoad Online Jedwabny Szlak ożywa na nowo, a wraz z nim karawany kupieckie, napadające na nie i okradające je bandy złodziei, oraz łowcy specjalizujący się w polowaniach na tych ostatnich.

Świat SilkRoad Online jest ogólnie rzecz biorąc podzielony na dwa regiony. Pierwszy to historyczne rejony Chan'an, Tunhuangu, Hotanu, Teheranu, Bagdadu i Konstantynopola, na których przebiegał szlak ze wschodu na zachód, drugi natomiast to świat fantasy, rozciągający się od Takla Makan do Hotanu, poprzez Himalaje, Góry Gollyun i Cheonchukguk (Indie). Oba te światy doskonale koegzystują ze sobą tworząc oryginalne tło rozgrywki. W SilkRoad Online nie ma z góry ustalonych, sztywnych zasad przynależności do konkretnej profesji. Każdy gracz ma możliwość rozwoju swojej postaci według własnego uznania, a dowolność w wyborze zawodu sprawia, iż w każdej chwili może stać się handlarzem, złodziejem czy łowcą.

Podobnie jak i w innych MMOcRPG, tak i tutaj pełno jest różnorodnych większych i mniejszych questów, stworzonych na bazie mitów i legend orientalnych, arabskich czy greckich (m.in. Baśnie 1001 nocy, Mitologia grecka). Przelot latającym dywanem czy walka z duchami podczas przeprawy przez Huang He są tu na porządku dziennym. Bardzo ciekawie prezentuje się również system umiejętności, tzw. skilli postaci. Kojarzycie film Przyczajony Tygrys, Ukryty Smok? Wcielając się w postać rodem z Chin, można, przykładowo, biegać po wodzie czy poruszać się "szybciej od przeciągu", postacie z Europy mogą wykorzystać boskie moce Zeusa czy Apolla, a bohaterowie z Islamu biorą pod swoją kontrolę dżina z lampy.

Nie mniejszą uwagę przyłożono do systemu walki, który został przedstawiony w czasie rzeczywistym. Ciosy zadawane przeciwnikowi można łączyć we wszelkiego rodzaju "łańcuchy", tworząc popularne combosy. W zależności od taktyki zastosowanej w walce, każde starcie jest inne, nie powodując u gracza uczucia znużenia kolejnymi, schematycznymi działaniami. Całość rozgrywki została okraszona niebywale kolorową i realistyczną grafiką, która w zamierzeniach ma dać poczucie uczestniczenia w filmie. Dzięki dynamicznym animacjom możemy zaobserwować przykładowo falującą trawę czy tak prozaiczne szczegóły jak potrząsanie dłońmi podczas poruszania się postaci.

PS; lepiej grac na Prywatnych serwerach bo na Silku bedziesz troche sie wbijal przez boty

polecam:

ECSRO
ECSRO Fembria
ECSRO ViP
MYSRO
SJSRO



Temat: Silkroad
Silkroad ma na celu ukazanie nieustannie aktywnego świata, który znacznie różni się od tego, jaki przedstawiają istniejące dotychczas gry online. Jedwabny Szlak jest głównym kulturalnym i ekonomicznych szlakiem handlowym, przez który przemieszczają się głównie kupcy i złodzieje, napadający i okradający podróżnych. Można również spotkać na nim łowców, którzy specjalizują się w wyłapywaniu licznych złodziei. Wrogość i tajne konflikty pomiędzy różnymi grupami, którymi kierują przede wszystkim własne korzyści sprawiają, że Jedwabny Szlak na nowo ożywa.

Silkroad jest grą, w której nie obowiązują ściśle ustalone reguły (zawody). Każdy gracz ma możliwość rozwijania i kierowania postacią według własnego uznania. Swoboda działania sprawia, że w dowolnej chwili można zmienić przynależność do jednej z trzech grup: handlarzy, złodziei czy strażników.

System serwerów połączonych ze sobą równolegle umożliwia zakomodowanie dużej grupy użytkowników w tym samym czasie, zapewniając lepszą grę i skracając czas ładowania lokacji. Zaletą tej gry jest również możliwość bliskiej identyfikacji gracza z postacią , głównie dzięki naturalnym cechom postaci i dynamicznej animacji w grze.

Silkroad przedstawia wydarzenia z VII wieku p.n.e , jakie miały miejsce na Jedwabnym Szlaku, w klimatach fantasy oraz gry RPG nawiązującej do historii, kultury i wierzeń każdego rejonu. Świat Silkroad to świat podzielony na dwa główne regiony: historyczny - Jedwabny Szlak, ciągnący się przez Chan`an, Tunhuang, Jangan, Downhang, Hotan, oraz świat fantasy, biegnący z południa na północ, od Takla Makan, Gór Gollyun, Himalajów do Cheonchukguk (Indie). Obie drogi krzyżują się ze sobą i splatają rzeczywistość z fantazją.

W grze możemy wyodrębnić trzy rodzaje strategi w budowaniu postaci :

* FULL INT - podczas zdobywania następnych poziomów dodajemy tylko w int (inteligence); taką postać nazywamy nukerem (nuker - postać która na średnim poziomie uzyskuje najlepszą umiejętnośc z magii (force), polegająca na zadaniu dużych MAGICZNYCH obrażen, przez zazwyczaj wystrzelenie pocisku itd. obrażenia opierają się na wysokości inteligencji atakującego), full int to także, większa obrona magiczna
* FULL STR - dodajemy tylko w STR/strenght/siła taka postać posiada zwiększoną obronę fizyczną, oraz więcej HP/życia
* HYBRID/HYBRYDA - dodajemy w INT i STR, na każdy poziom mamy 3 punkty do rozdania dodajemy np. w 2 INT : 1 STR, 2 STR : 1 INT, lub co każdy poziom inaczej tak zwane 50/50, taka postać jest "nie konkretna" nie zadaje ona dużo, ni od nuka, ni od samego skilla, lecz podobno na wysokich poziomach, jest najlepsza

Każda zbroja zapewnia inną ochronę np:

* Garment głównie przed magią,
* Armor głównie przed obrażeniami fizycznymi, można mieszać z Protector,
* Protector jest zbalansowany, można mieszać z Armor.

W głównych ośrodkach miejskich spotykamy postacie NPC (niezależne postacie nie będące sterowane przez żadnego z graczy online, a raczej przez klienta Silkroad. Można je spotkać również poza nimi, ale znacznie rzadziej), u których możemy założyć gildie lub zadeklarować się do wykonania powierzonego zadania.

Rodzaje broni i ich przeznaczenie:

* Sword (miecz) - broń jednoręczna, której ataki opierają się głównie ma magii. Można używać w połączeniu z tarczą. Ciosy zadawane są z dużą częstotliwością. Broń polecana dla graczy opartych na int.
* Blade (szabla/sejmitar) - broń jednoręczna, której ataki opierają się głównie na sile (obrażenia fizyczne). Można używać w połączeniu z tarczą. Ciosy zadawane są z dużą częstotliwością. Broń polecana dla graczy opartych na str.
* Spear (włócznia) - broń dwuręczna, której ataki opierają się głównie na magii. Zadaje większe obrażenia niż Sword, lecz atakuje wolniej. Broń polecana dla graczy opartych na int.
* Glavie (glewia) - broń dwuręczna, której ataki opierają się głównie na sile (obrażenia fizyczne). Zadaje większe obrażenia niż Blade, lecz atakuje wolniej. Broń polecana dla graczy opartych na str.
* Bow (łuk) - dystansowa broń dwuręczna, siła ataku jest podobna przy graczy opartym na inteligencji jak i na sile. Ataki są stosunkowo wolne, lecz odległość daje właścicielowi dużą przewagę nad przeciwnikiem. Wymagany jest zapas strzał, w kołczanie mieści się 250 sztuk.

Gracz gdy zdobędzie 20 poziom doświadczenia może pokusić się o jedną z trzech profesji.

* Trader (kupiec)- grając kupcem skupiamy się tylko na przewożeniu towarów z miasta do miasta. Do obrony przed bandytami możemy wynająć łowce.

* Hunter(łowca)- ochrania karawany kupców chroni je przed bandytami. Łowcy charakteryzują się dużym pióropuszem wachlarzem przyczepionym do tylnej części zbroi.

* Thief (złodziej, bandyta)- rabuje, zabija i szkodzi społeczności SilkRoad. Złodzieja łatwo rozpoznać po charakterystycznym stroju (całym czarny, z chińskim kapeluszem).




Temat: Crazy Sniper Clan - Gaming
Strona: www.csc.boo.pl

Gra: Call of Duty 4

Historia:

1)Początki , gracze Klan założony pod koniec 2005r. przez ROBO-a i Yawn Man-a. Spotkanie tej dwójki nastąpiło na mapce Pavlov na jednym z licznych serwerów platformy United Offenssive. Nie wiele czasu upłynęło by klan posiadł własny serwer Team Speak jak i zamiennie publiczno/prywatny serwer o nazwie Crazy Sniper Clan Arena. Szybko również udało się zebrać idealny skład, który wpasował się w Nasze podejście do gry. Wielce pomocnym i zasłużonym graczem który prowadził dywizje cod1.5 był Qba. Użyczył Nam swojego forum (www.rometotalwar.fora.pl) które liczy obecnie ponad 16000 postów. Niestety obecnie ograniczył się do roli administratora i gracza honorowego. Role graczy honorowych spotkała niestety wielu innych oddanych klanowi towarzyszy : -O$kar- niegdyś vCL obecnie zamieszkujący na obczyźnie, wspiera Nas duchowo jak swymi artykułami. -Pepesz!, Pleśnio!,Zajcew!,Poland Skorup - gracze którzy z rożnych przyczyn musieli zaprzestać kariery ale wiemy że możemy na nich liczyć i w czasie swojej aktywnej gry byli wielkim wzmocnieniem klanu. - Poland Sebus dowódca dywizji CoD:United Offenssive który zastąpił poprzedni skład, gdy stara gwardia przeszła na cod4. Była to jak do tej pory jedyna dywizja która miała szanse się utrzymać na dłużej, reprezentując Nas na platformie wersji UO. Niestety dywizja nie przetrwała próby czasu. Dzięki jego przywództwu klan wygrał 51 walk 7 przegrał i 2 zremisował. Obecnie zajmuje się stroną klanową. Prócz graczy honorowych nasza organizacja posiada wyśmienitych i aktywnych graczy wspierających Nas od niemal samego początku: Yog!Fish33r!Iron!Seba!Drako!AvaloOon!.

2)Ale nie tylko graczami klan żyje , osiągnięcia , itp

Pierwszym osiągnięciem klanu i zarazem najbardziej niespodziewanym w Call of Duty United Offenssive zostało wstąpienie pod patronat fkcod.pl . Dzięki pomocy tego właśnie patronatu, inicjatywa Naszego klanu zaowocowała stworzeniem przez drużynę fkcod petycji do Activision o update pb. Po uzyskaniu licznych podpisów udało się wymóc na Activision działanie w tą stronę. Parę miesięcy później zdobyliśmy 2-gie miejsce w lidze pif-paf. Dzięki dużej ilości rozgrywanych sparingów i częstej grze na serwerach publicznych cieszyliśmy się sporą rozpoznawalnością w Polsce jak i zagranicą - bardzo pomocny do tego okazał się serwer LoTha z mapkami z Władcy Pierścieni. Na koncie osiągnięć z platformy Call of Duty 4 posiadamy 2-wa szóste miejsca zdobyte w Quick Cupach organizowanych przez Game Bite oraz dwa trzecie miejsca, jedno zdobyte właśnie w Game Bite a drugie w Game Back. Udało Nam się również wziąć udział w imprezie lanowej w Elblągu, gdzie z 50 klanów zakwalifikowało sie jedynie 16 najlepszych z całej Polski. Wyniki naszych potyczek z innymi klanami można zobaczyć na naszym forum. Skuteczność w tych starciach wynosi mniej więcej 85% na korzyść CSC. W Clan Base ruszyliśmy poważnie na platformie CoD5 i dopiero zobaczymy jaki będzie tego efekt. We wcześniejszych wersjach gry w tej lidze byliśmy zawsze ponad startowym 1000 punktów. W lidze Game Back utrzymujemy od sporego czasu 3-cie miejsce.

3) Dywizji (nie)Dostatek - szukamy Na chwile obecną posiadamy jedną dywizje- mianowicie Call of Duty:World At War. W czasach dawnych Nasze Tagi były w czterech grach a 60 graczy reprezentowało Nasze barwy w grach takich jak: -Silkroad Online (CSC Husaria) -Call of Duty -Call of Duty United Offenssive -Call of Duty 2 -Call of Duty 4 -Counter Strike 1.6

4) Czarno Niestety były i czarne karty historii. Między innymi waśnie z Polską sceną UO odnośnie ograniczenia fps do 125. Całe szczęście na pozostałych platformach pamy wprowadziły ograniczenia więc nie musieliśmy się wybijać. Należy również wspomnieć o niechlubnej dywizji cod1.5, którą rozwiązaliśmy natychmiastowo, gdy poinformowano Nas że używa niedozwolonych "wspomagaczy", nosiła wtedy tagi CsC. Nicki oszustów nie podam gdyż sam nie wiem kto w jakiej mierze oszukiwał - zastosowaliśmy odpowiedzialność zbiorową. Podam jedynie link do konta w którym grali : liga.pifpaf.pl/index.php?doc=clanpage&id=9446&area=info

Resztę naszej historii dopiszę czas

Pozdrawiamy Clan Leader ROBO oraz gracze gamingu Crazy Sniper Clan

Zapraszamy na naszą stronę. www.csc.boo.pl



Temat: Silkroad
Ja w Silkroad gram od początku tej gry, no prawie, bo od drugiego tygodnia wersji alpha

Gra jest wciągająca szczególnie dlatego, że w przeciwieństwie od wielu innych MMORPG nie jesteś tu uzależniony od silnej drużyny i na dobrą sprawę możesz grać samotnie. Choć istnieją też gildie i unie, więc nie trzeba grać samemu.

System party w grze dzieli się na 2 rodzaje party exp distribution, w którym mogą być tylko 4 osoby, a każda dostaje dośwadczenie za potwora którego sama zabiła (każda kolejna osoba w tym party zwiększa ilość otrzymywanego przez ciebie exp o 3%, więc pełne party - 4/4 daje ci 109% expa za moba a nie jak bez parwy 100%).
W party share exp może być 8 osób, a doświadczenie przez nie zdobywane jest rozdzielane między członków party w zasięgu pola widzenia. Tak naprawdę, jest to trochę większe pole, ale ciężko powiedzieć ile dokładnie. Jest to dobry rodzaj party do walczenia z silniejszymi mobami, gdyż jak powszechnie wiadomo w "kupie" siła I łatwiej walczyć z potworem kilka lvli silniejszym mając kogoś do pomocy. W tym party nie dostaje się bonusów doświadczenia od ilości graczy.

Gra jak to ktoś wyżej napisał jest osadzona w klimatach chińskich, lecz tak na prawdę przedstawia ona starożytny szlak handlowy między azją i europą (chyba czymś jeszcze:P).
Obecnie na globalnej wersji silka dostępne są tylko azjetyckie tereny, jednakże koreąńska wersja (prototyp) ma także tereny europy, które za kilka miesięcy (pewnie ponad rok:P) zostaną dodane także u nas. Europa wniesie ze spobą także nowe postacie, które będą podzielone na profesje, do każdej profesji wymagany jest inny rodzj broni a często także i zbroi. Tymczasem postacie chińskiue (obecnie dostępne) nie mają takiego podziału i można wybierać skille jakie się chce. Jest tylko ograniczenie w postaci maksymalnej liczby połączonych lvli mistrzost we włądaniu danymi grupami skilli. 300lvl, czyli gry gra rozwinie się w pełni do planowanego maksymalnego 150lvlu można będzie mieć maksymalnie rozwinięte 2 grupy skilli i żadnych innych. W europie jest już taki system wbudowany od początku.

Minusy gry to multum botów, czyli postaci korzystających z nielegalnych programów do expienia automatycznego, częste lagi, oraz przepełnione serwery w godzinach 14-23 a w weekendy nawet 11-01.

Ogólnie w grze chodzi o handel międzymiastowy, dlatego istnieją trzy "profesje" - trader(handlarz), który kupuje towar w jednym mieści i przewozi go do innego, thief(złodziej), który okrada traderów oraz hunter(łowca), który chroni traderów przez thiefami.
Koreąński silk znowu tu góruje nad globalnym, gdyż ma lepiej rozwinięty system profesji, lecz mniej więcej na wakacje powinniśmy dostać update, który zbliży nas w tym punkcie gry do koreańczyków

Hmm.. o grze można mówić jeszcze bardzo dużo, lecz jeżeli was zainteresowałem, to zapraszam na stronę www.silkroadonline.com.pl , gdzie możecie dowiedzieć się więcej.
Pod adresem http://www.silkroadonline...es.php?cat_id=4 znajdziecie komiksowy przewodnik po grze, który w przyjemny sposób udzieli wam podstawowej wiedzy o niej.



Temat: Silkroad Online
to jest świetna gierka w którą gram juz długo i jeszcze mi sie nie znudzila:D jest to gra MMORPG wyprodukowana przez południowokoreańską firmę Joymax, zawierająca liczne elementy fantasy. Akcja gry rozgrywa się na jedwabnym szlaku, będący kiedyś głównym szlakiem ekonomicznym łączącym Azję i Europę.

W grze możemy wcielić w jedną z postaci pochodzenia chińskiego lub europejskiego (od 24 sierpnia 2007). Planowane jest także wprowadzenie możliwości wcielenia się w postać arabską

Postacie chińskie są nastawione na walkę w pojedynkę, w przeciwieństwie do postaci europejskich. Klasa chińska nie ma ograniczeń co do używania rodzajów broni. W każdej chwili można zmienić rodzaj broni.

Podstawowe typy postaci:

Blader – walczy ostrzem (ang. blade), postać inwestująca w siłe, bądź hybryda z przewagą str.
Glavier – użytkownik broni drzewcowej, dwuręcznej glewia (ang. glavie), postać inwestująca w siłe, bądź hybryda z przewagą str.
Bowman – jedyna broń jaką może używać to łuk (ang. bow), postać inwestująca w siłe. Tylko i wyłącznie w str bądź tylko w int i ma największy dmg z charów chinese.
Nuker – chińska odmiana maga-szamana. Styl jego walki bazuje na użyciu magicznych pocisków wytworzonych z żywiołów; posługuje się mieczem i tarczą, włócznią, lub (rzadko spotykane) łukiem, w zależności od własnego wyboru. Miecz można zmieniać na mocniej atakującą włócznię kosztem zmniejszonej obrony spowodowanej brakiem tarczy. Postacie najczęściej full int, albo hybrydy z przewagą int.

Postacie europejskie są nastawione na walkę drużynową (tzw. party), ale mimo to mogą zabijać potwory samotnie, co jednak jest o wiele trudniejsze.

Klasy postaci:

Warrior – postać walcząca wręcz, używa mieczy dwu- i jednoręcznych oraz tarczy lub 2 toporów jednoręcznych.
Rogue – atakuje za pomocą kuszy lub sztyletów; z kuszą charakteryzuje się wyjątkowym zasięgiem, siłą i szybkimi atakami. Może stać się niewidzialny, wykrywa inne niewidzialne osoby.
Wizard – wyjątkowo niska odporność na obrażenia i liczba punktów życia, ma jednak najsilniejszy atak. Do walki używa magii.
Warlock – przeciętna bazowa siła ataku. Rzuca klątwy zmniejszające obronę i osłabiające przeciwnika, jednocześnie zwiększając własne obrażenia.
Bard – zazwyczaj wybierana jako klasa dodatkowa. Wspomaga drużynę dodając many i przyspieszając poruszanie się członków party.
Cleric – osoba duchowna, zajmuje się uleczaniem drużyny oraz zwiększaniem statystyk jej członków.

prezdmioty premium
Są to przedmioty, które można kupić za silki, kupowane za prawdziwe pieniądze. Silki i przedmioty premium nie mogą być przenoszone pomiędzy kontami.

Silki zapewniają graczowi szereg różnorodnych udogodnień, takich jak:

możliwość zakupu ticketa, który zwiększa zdobywane doświadczenie
możliwość zakupu przedmiotów, które zwiększają zadawane obrażenia
możliwość zakupu zwierzaka zbierającego przedmioty wypadające z przeciwników
możliwość zakupu zwojów do wskrzeszania
możliwość zakupu zwojów do powrotu na miejsce po teleportowaniu się do miasta/śmierci
możliwość zalogowania się do gry za pierwszym razem poprzez ominięcie kolejki logowania spowodowanego często przepełnieniami serwera (Premium Ticket)
możliwość zakupu unikatowego stroju

polecam tą gre dużo osób w to gra




Temat: w jakie mmorpg gracie, graliscie i jakie polecacie
Hm... u mnie trochę tych mmo było...

Knight Online - spędziłem tam trochę czasu miałem nawet własną gildię, niestety w pewnym momencie wychodziło w tej grze wiele uniedogodnień i braku balansu. Dociągnąłem tam Blade bodaj do 60 lvl... Jedyna zaleta to to że poznałem tam wiele ciekwych osób.

Tibia - ehh to były czasy - mimo grafiki bardzo ciekawa gra, niestety ale tylko wtedy jeśli postawimy sobie profesjonalny serwer i żelazną ręką pilnujemy dyscypliny - fala oszustw i matactwa na publicznych serwerach okropnie zniechęca.

Cabal - wydfawał się ciekawy i miął sporo do zaoferowania jednak... jakoś mnie nie wciągnął, zbyt "połyskliwa" kolorystyka... taki "dziki" troszkę.

Metin2 - niby rozbudowany a jednak prosty, strasznie chaotyczny i poprostu brzydki.

Regnum Online - perełka pośród MMO, z dużym potencjałem, ze świetnym klimatem - wada to to że exp wchodził dość wolno a gra była ledwo po otwarciu, co skutkowało baaardzo małą liczbą graczy ~300 os!

Rose - rzeczywiście podobna do flyffa... ale nie miała jednak w sobie tego czegoś.

Lineage 2 - rozbudowana, ładna grafika, niezła grywalność - mimo to zdecydowanie szybko mi się znudziła.

Conquer - meh...

Maple Story - odstresowywujące, zabawne, ale za mało rozbudowane jak dla mnie.

Silkroad - hm... szybko nudzi.

Star Wars Galaxies - podobało mi się naprawdę, dobry klimat, grywalność niezła - niestety wyłącyzli prywatny serwer na którym grałem i później nie chciało mi się zaczynać od 0 na innym.

9 Dragons - gra z potencjałem, dobra grafika i szerokie horyzonty na rozbudowę tejże gierki, klimat mitycznych chin przypadł mi do gustu - chciałem tam nwet wrócić ale jakoś flyff był silniejszy

MU - imho bezsensowna przeładowana siekanina.

World Of Warcraft - bardzo ciekawa rozbudowana i atrakcyjna graficznie MMO, pograłem i niestety zrezygnowałem z powodów podobnych do tych z Regnum i SWG - serwer na którym grała śladowa ilość osób - wyłączony zresztą.

Guild Wars - ma dość specyficzny klimat ale zrobiony jest bardzo solidnie, gra się również atrakcyjnie niestety wg mnie za mało tam interakcji z ludźmi - praktycznie tylko w miastach Gra ta ma mały sens jeśli nie mamy wszystkich części.
--

W ramach podsumowania musze wyznać iż flyff z tego wszystkiego jest jednak najlepszy, tu poznałem nawięcej wspaniałych i wartościowych ludzi. Zawarłem bardzo ciekawe znajomości i miałem zaszczyt współtworzyć gildię z tak zgraną, zorganizowaną ekipą. Z tego miejsca pragnę wszystkim tym ludkom z całego serca podziękować i życzyć im zapału i wytrwałości

To dzięki nim ten Flyff jest dla mnie najatrakcyjniejszym MMO, razem z nimi przeżyłęm masę świetnych przygód na aibacie o których reszta graczy może sobie tylko pomarzyć i pozazdrościć mam nadzieję że teraz kiedy wróciłem przygód będzie ciąg dalszy a wraz ze zmianami w grze odkryjemy wiele inszych ciekawostek

Buziaki :*



Temat: Templars

Dzień dobry. Bez owijania w bawełnę:
1. CudoTyl, BH-spoiler
2. 45 lvl
3. Kiedyś grałem na mołdawskim Araxie, jeśli nie przekręcam nazwy. To było jeszcze za czasów C2, serwer nie miał (chyba Mruga mnożnika doświadczenia i po trzech miesiącach miałem 50 lvl warsmitha. Mechanizm craftu znam zatem z pierwszej ręki, choć dane mogą być przestarzałe Mruga
4. Na Dexie jestem jakieś dwa tygodnie. CudoTyl ma z tydzień. Z uwagi na ów krótki czas, wrogów narobić sobie nie zdążyłem, a przynajmniej nic o tym nie wiem Mruga
5. Za kilka dni stuknie 24 lata, jestem pci męskiej. Mam licencjat z fizyki, obecnie piszę magisterkę z ekonomii. Raczej: powinienem pisać, bo właściwie w tej chwili robię 46 lvl Mruga. Poza tym interesuję się socjologią i filozofią, czytam polską fantastykę i słucham prog-rocka. Nie chodzę do łóżka na pierwszej randce, moim ulubionym kolorem jest brązowy i chciałbym żeby na świecie panował pokój Mruga
EDIT: a, dodam jeszcze, że gram dużo, głównie w nocy. Robię też drugą postać, propheta, obecnie 34 poziom... ale to dopiero dwa dni Mruga




GreySeer
1. Docelowo: Paladin
2. Chwilowo: 28 - dziwnym trafem cały czas przyrasta Jezyk
3. To moja pierwsza przygoda z l2. Do tej pory zbierałem doświadczenie na innych grach mmorpg: MU, LoM III, KAL, WoW, Silkroad, Tibia.
4. Na Dexie przeszłość jedynie w MU (około roku).
5. Mężczyzna, żeby nie powiedzieć dorosły - 37 lat, dwoje dzieci Wesoly Córka ma już konto na Dexie. Grafik komputerowy, a więc zawodowo przykręcony do siedzenia przed ekranem. Niekonfiliktowy, nienarwany (wiek niemowlęcy mam już za sobą). Zdecydowany zwolennik zabawy, a nie mozolnego nabijania statsów.




Nyssa
1. Docelowo: Paladin albo Dark Avenger (raczej sklaniam sie do 2 opcji)
2. Obecnie: 29 - ale ciagle pnie się do góry
3. Jest to moja pierwsza przygoda na poważnie z L2. Wczesniej gralem na L2 C1 Dex, ale to była znajomość krotkotrwala. Glownie maniak Mu nabijajcy kolejne rr. Tułacz po roznych grach online: Wow, Silkroad, itp. Mam nadzieje, że moja przygoda z L2 bedzie długa, bo gra mnie zafascynowala i b. zainteresowala
4. Przeszłość: no cóż dlugi czas Mu Dex - bedzie z tego ze 2 lata znajomosci pozytywnej i negatywnej z Rumunami
5. Mężczyna, ale grajacy żeńskim postaciami (troszke z przekory i znudzony męskimi postaciami z mu). Grafik komputerowy, wiek 30 lat (stary pryk lubiący dobrą zabawę), z uwagi na problemy zdrowotne spędzający dużo czasu przy komputerze. Raczej mało agresynwy i pokojowo nstawiony, dopóki ktoś nie zajdzie za mocno za skórę, wtedy nie ma litości i przebaczenia. Z uwagi na to że to pierwszy poważny kontakt z L2, szukam Klanu który pomoże odkryć piękno i uroki gry w L2.




Maxis
1. Docelowo Dark Avenger
2. 32 lvl
3. Zaczynałem grać w L2 na serwerze B&B jakieś 2,5 roku temu, potem przenosiliśmy sieęz klanowo na Paradaise i Extreme.
4. Na dexie gram drugi tydzień wiec jeszcze niemam wrogówWesoly za to znajomych z poprzednich serwerów.
5. Wiek 30 lat, mężczyzna, zawód ogrodnik, uwielbiam rpg itp...




Temat: Kopiowanie
Zdecydowanie na NIE.

Jestem graczem z dość długim stażem i z doświadczenia wiem, że wszelkiego rodzaju ułatwienia, cheaty, trainery boty etc... zawsze psuły grę.

Żadnej gry do której miałem kody nie skończyłem (nota bede ostatnio to i tak żadnej nie skończyłem - w tym Sacreda).

Sporo czasu poświęciłem na grę w Silkroad (tyci tyci Lineage 2 C1). Zacząłem coś koło 2.5 roku temu jak o botach praktycznie nie było słychać. Z grą definitywnie rozstałem się (chyba że uruchomi ktoś priv. server) w sierpniu. Do grudnia sprzedawałem zebraną kasę - wszystko legalnymi środkami, a było tego bardzo dużo.
Co spowodowały boty (czyli jakby nie patrzyć ułatwienia)?
- totalne zepsucie ekonomii
- rozbicie balansu gry poprzez robienie mega super hiper itemków przy ogromnych nakładach finansowych pochodzących z nielegalnych źródeł (gold boty, farm boty etc)

Ostatnio spotkałem się w S:UW z kopiowaniem. Ktoś oferował mi w ramach odwdzięczenia się skopiowanie jakiegoś ringu. Na szczęście nie doczekałem tego Prawdę powiedziawszy nawet nie wiedziałem, że można coś takiego robić. Wszelkie tego typu działania, w moim odczuciu, będą psuły grę bo:
- jaki jest sens latać w najlepszych itemkach? Których będzie się miało po kilka zestawów? To nie wyścig. To nie Silkroad

Ważna jest jeszcze jedna kwestia - kultura graczy. Jak na razie poza drobnymi wyjątkami nie trafiłem na specjalnie chamskie zachowanie. Zawsze znajdzie się ktoś kto pomoże np.: da niepotrzebny secik. Tak samo jak zawsze znajdzie się ktoś komu można pomóc - ja ostatnio pożyczyłem komuś 550k złota, bo koleś przez przypadek sprzedał do kowala swoją zbroję i chciał ją odkupić

Zawsze znajdzie się grupa ludzi którzy będą za wszelką cenę chcieli być NAJ. Z tym się nie wygra nigdy żadnymi środkami. Jedyne co możemy to potępiać tego typu zachowanie z nadzieją, że kogoś o ruszy.

p.s. Na sam koniec konkluzja. Z tego co widzę w tej chwili zarówno Sacred+ jak i Sacred Podziemia nie mają silnie rozwiniętej społeczności graczy online (mówię o Closed). Nie jest to typowy MMO i gra za mało ludzi aby można było mówić o jakimś gigantycznym problemie związanym z przekrętami graczy. Jako taki handel między graczami nie istnieje, więc to że ktoś ma 2 Reginy zamiast jednej znacząco na rozgrywkę nie wpłynie. Może będzie to ważna kwestia w przypadku Sacred 2. Mnie to raczej nie będzie dotyczyć z różnych przyczyn W młodych trzeźwo myślących i uczciwych siła!!

p.s.s. Ktoś wyżej napisał, że widział gości zabijających moby 20lvl wyższe niż ich lvl. Już nie przesadzajmy. W klanie jestem z kolegą który ma takie itemki na Closed, że serafią biegał i też zabijał mobki o 20lvl wyższe Krasiem to wcale nie taki wyczyn. Podobnie jak dobrą postacią:
- dobre ringi, amulety i itemki z (+) do danej najlepszej umiejętności i po kłopocie. Do tego nikt ci nie zabroni przetransferować runy z innej postaci i np. na pierwszym lvl wbić sobie 60lvl skilla pasywnego (via Serafia i jej Tańczące Ostrza). Mi cierpliwości starczyło na zrobienie 36 run jednego rodzaju A można było pograć kilka dni dłużej i mieć ich ze 100.



Temat: Gry MMORPG

Czytam wasze wypowiedzi i stwierdzam że tak naprawdę malo gracie w takie gry.

WOW - granie na prywatnych serwach nie nalezy do przyjemnosci . Tak naprawde to namiastka tego co jest na globalnym serwie. Pelno brakow, same bugi, kiepskie skrypty ,beznadziejni gm'y. Gram u kumpla na oryginalu i jest super. Niestety za taka przyjemnosci placi on 50 zykow miesiecznie

Tibia - gralem w to dwa lata temu i osiagnalem level 85 knightem. Bez pacca nie ma co grac ,jesli chce sie uzyskac wysoki level. Bo tak naprawde po 60 levelu nie ma gdzie expic. Dopiero po wykupieniu premium ma sie dostep do dobrych terenow. Dopiero tam gra sie zaczyna - bral noobow, normalni ludzie. Tak wiec to nie jest gra darmowa tak naprawde. Gralo mi sie wtedy fajnie, ale teraz nie gram, bo gram w ambitniejsze gry a poza tym kumple przerzucili sie na inne gry.

Kalonline - gralem w to pół roku temu i bylem 58 levelowym IC. Ciagle lagi spowodowaly ze przestalem grac. Zreszta nudy. Ale gralem tylko w party na foletowych i ze expem kupionym w kacshopie. Bez tego ani rusz. Szkoda ze assassin mode jest kiepskie. Fajna zabawa rozwalac co niektorych kserow

Silkroad - gra moj brat i jest lepsze od Kalonline. Ja nie mam zdania o tej grze. Kolejna koreanska nudna wybijanka

Lineage 2 - gralem na globalcu i gralem pozniej na prywatnych. FBI zamknelo serwy i tyle se pogralem.

POlecam EVE. Da sie grac za darmo i mozna uzyskac niezle wyniki. Teraz gram w Final Fantasy i uwazam ze jest najlepsza gra mmorpg. Jest platna, ale warta wydania kazdej zlotowki.

Wurm - dobry pomysl, beznadziejne wykonanie. U polowy ludzi nie dziala i trzeba wchodzic na forum szukajac rozwiazania.

Jak chcecie grac na wysokolevelowych postaciach to musicie miec kumpli, miec kupione rzeczy ze sklepu danej gry (exp i iine dodatki), kilka osób na jednym koncie i grac tylko w party na silnych przeciwnikach. Na waszym miejscu radzilbym grac na crpg niz mmorpg.

Widze, ze nawet nie rozumiecie sensu gry w Puzzle Pirates. To naprawde dobra gra. I jedyna w swoim rodzaju. Z tego co wyczytalem na forum, to nie wiem czy ktorys z was mial choć raz Incredible w ktorejs grze.


WOW - nie grałem w to, ale przez kilka godzin przyglądałem się jak ktoś grał. Nie znam roznicy mięzy serwerami prywatnymi i oficjalnymi.

Wurm - o tej grze słyszałem różne opinie. I wcale ponoć wykonanie nie jest złe. Nie mogę niestety jej uruchomić.

Ja wczoraj i dziśgrałem w nową grę Deicide Online. No i ją zaraz odinstalowywuję. Okropna grafika, sterowanie jeszcze gorsze (trzeba środkowy przycisk mysz wcisnąć i obracać), atakowanie potworków to męczarnia (niby zaznaczam atak, a i tak "nie zaskakuje"), upierdliwe zbieranie łupów. Questy nie działają, w sumie nie wiem co i gdzie mam atakować. Na moim kompie teleport nie działa (rozłączało) ale na innym działało bezproblemu. Widziałem jednego Polaka tylko, ogólnie pustka. Nie polecam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nflblog.pev.pl



  • Strona 2 z 2 • Znaleziono 142 rezultatów • 1, 2