Simplus - Regulamin

Widzisz posty znalezione dla hasła: Simplus - Regulamin





Temat: Abonament w plusie dokumenty


zalezy mi na sluchawce bo moj OT511 sie rozkraczyl. Biore promocje worek
prezentow, w abo 40zl mam 50 minut friko wymienne na 200sms co spokojnie
mi wsytarczy, i do tego za 120zl sagema myx5m-2. Narazie lepszej oferty
nie ma, i raczej jak bedzie lepsza to tylko troche bo ceny sa naprawde
super.


jesli komus zalezy na telefonie to rzeczywiscie jest niezle (sam polecilem
siostrze) ale jesli chodzi o same uslugi to simplus jest tanszy. Jedyne
zastrzezenie w regulaminie to "Po 24 miesiącach od dnia aktywacji karty SIM
promocyjna usługa "1sekundowego naliczania opłat", oraz usługa CLIP zostanie
wyłączona, a wszystkie połączenia głosowe naliczane będą za każde rozpoczęte
30 sekund."

pozostaje miec nadzieje ze za 2 lata beda juz nowe taryfy, inaczej pozostaje
zmiana numeru.. :-/







Temat: Doładowania POP


| Niemniej jest mozliwe - ale tak jak pisze Piotr, prawdopodobienstwo
| utrafienia jakiejs kwoty jest niewielkie.
| Swoja droga - operatorzy teraz najwyrazniej dybia na takich, jeden ze
| znajomych opowiadal mi jak to w Simplusie kiedys bawil sie w takiego
| "totka", i po kilkunastu nieudanych probach zadzwonili do niego z Biura
| Obslugi Klienta z pytaniem co on wyprawia, i zagrozili nawet
| zablokowaniem numeru czy cos...

Bo w idei nie rzucilo mi sie to w oczy.


A mi (o nie tylko...) wlasciciel firmy ktora doprowadza mi neta podcina
transfery i jak dzwonie i mowie, że jakie ja mam transfery to on mi na to
"ale działa net?", to odpowiadam, ze dziala ale gorzej niż u innych a on
znowu swoje "ale net działa?" no to mowie ze działa no to mi hasło "no to
jaki ma pan problem?". Przycina transfery, kazdy o tym wie ale sie niechce
przyznać, a jak mu podyktowałem regulamin to mowi ze to nie jest awaria bo
internet chodzi, jakby nie chodzil to by sie tym zajał... No i taka jest
wlasnie polska rzeczywistosc, dopiero jak gosciowi zagrozilem ze sobie
przyjade pod jego dom i pogadamy na osobnosci to transfery wrocily do normy
:
A jaki z tego morał? Nie licz na to, że jesli w regulamienie idei nie pisze
ze niemozna sobie wstukiwac cyferek na doladowania ile wlezie to i tak Ci
numer zablokuja...







Temat: deaktywacja


| chcialbym kupic Ericssona t10s w promocji w plusie, ale używać go w
| simplusie. czy kupujac go w promocji moge deaktywowac karte SIM i nie
| placic w ogole abonamentu i ile to kosztuje????????

Będzie Cię to kosztowało "karę umowną" w wysokości 650 zł.
Jest to opisane w regulaminie promocji.


To chyba bardziej tego ERYKA po cenie gieldowej by sie oplacalo kupic -
prawda? A z Ciekawopsci ile ksoztuja te eryki?





Temat: Roaming w POP


Od 31 marca 2000r, w POP obowiazuje nowe regulamin swiadczenia uslug.
A tak sa np takie kwiatki jak:
paragraf 6 p 5.3
Połączenia radiotelefoniczne .....
w obrebie sieci operatorow zagranicznych

To chyba wyjasnia wiele :)))


A w Simplusie?
Słyszałem, że niedługo, ale kiedy?
(bo w połowie maja przydałby mi się roaming...)





Temat: Jest cos takiego jak MBOX w Plusie ?


| Jasne ze tak. Ale nie jest to korzystne cenowo. MBox Idea kosztuje
dokaldnie
| dwa razy mniej. Az dziw ze Plus nie ma takiej uslugi taniej.

IMHO miasto plusa (www.miastoplusa.pl) ma funkcjonalność nielimitowanych

simplusa.


W regulaminie jest taki zapis : "Obowiązują zasady ochraniające przed
wykorzystywaniem bramki niezgodnie z jej przeznaczeniem " a to krotko mowiac
oznacza roznego typu limitowanie

Fantom





Temat: Konwersja X
W Plusie mozna teraz przejsc z Simplusa na abonament otrzymujac promocyjny
telefon i znizkowy abonament. Pytanie - co sie stanie z saldem dodatnim
zgromadzonym na koncie Simplus ? W regulaminie promocji nic na ten temat nie
ma....

D.





Temat: Sim + leci se w kulki


Twoi znajomi maja skleroze, a ty pewnie nie doczytales dokladnie
regulaminu
SIMPLUSA


Czego chcesz, tan Yacool ma nie więcej jak 19 lat...

Rico.





Temat: simplus - jak dlugo mozna nie doladowywac konta...


...by nie stracic numeru.

Chodzi mi o to po jakim czasie nie zasilania konta strace swoj numer w
simplusie?


po miesiacu od zablokowania rozmow wychodzacych? To zgodnie z regulaminem .. w
praktyce pewnie troche dluzej ...





Temat: E-BOK dla Simplusowców?
Muszę Cię rozczarować Kolego. Klienci to (zgodnie z regulaminem) ci , którzy
płacą abonament, a Simplus-owców regulamin nazywa Użytkownikami. Zatem jak
sam stwierdziłeś usługa ta jest dla Klientów.



Temat: WOLNY NUMER w Simplusie


15 listopada br. wystartuje Świąteczna Promocja SIMPLUS, której głównym
elementem jest usługa WOLNY NUMER.

Szczegoly uslugi i regulamin:

http://gsmonline.pl/


A dokladny link?





Temat: Simplus - wyzerowanie stanu konta
Witam,

dostalem wiadomosc, ze zgodnie z Regulaminem moje konto zostanie wyzerowane
jesli nie zasile karty w ciagu 3 dni. Od kiedy Polkomtel zeruje konta
Simplusow i czy rzeczywiscie to czyni? Mam taryfe Team 7.

Pozdrawiam,
Lukasz





Temat: Swojaki droższe w S+?
Czy sprawdzał ktoś, ile w szczycie Simplus nalicza za minutę połączenia ze
"Swojakami", bo z cennika wynika, że 1 zł. Regulamin promocji Na wakacje (90
groszy do wszystkich sieci) nie wspomina o "Swojakach"...
Marek




Temat: NOWA TARYFA W SIMPLUSIE 1SEK.NALICZANIE
Regulamin Promocji "SIMPLUS 1 sekunda"

1.      Promocja "SIMPLUS 1 sekunda" ( zwana dalej "Promocją" ) trwa od 26
stycznia 2004 r. do 25 stycznia 2006 r.

2.      Promocja "SIMPLUS 1 sekunda" obejmuje osoby, które w okresie trwania
Promocji:

a)                  zakupią zestaw SIMPLUS z promocyjną taryfą SIMPLUS 1
sekunda stając się Użytkownikami w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. lub

b)                 są już Użytkownikami w rozumieniu Regulaminu świadczenia
usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. i dokonają  zmiany obecnie
używanej taryfy na promocyjną taryfę SIMPLUS 1 sekunda na warunkach
określonych niniejszym Regulaminem Promocji SIMPLUS 1 sekunda.

3.      Uruchomienie promocyjnej taryfy SIMPLUS 1 sekunda polega na wpisaniu
z klawiatury telefonu kodu *147*40# i naciśnięciu przycisku "zadzwoń".

4.      Promocyjne stawki oraz zasady świadczenia usług, a w szczególności

dodatkowych dostępnych w ramach Promocji, określone są w Załączniku nr 1 do
Regulaminu Promocji SIMPLUS 1 sekunda, stanowiącego jego integralną część.

5.      Wszystkie ceny podane w Załączniku nr 1 do Regulaminu Promocji
"SIMPLUS 1 sekunda" podane są w złotych polskich. Podatek VAT na usługi
telekomunikacyjne wynosi 22 %.

6.      Zastrzega się możliwość zmiany Regulaminu Promocji "SIMPLUS 1
sekunda" oraz wcześniejszego zakończenia Promocji SIMPLUS 1 sekunda.

7.      W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem Promocji "SIMPLUS 1
 sekunda" zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.

8.      Organizatorem Promocji "SIMPLUS 1 sekunda" jest Polkomtel S.A. z
siedzibą Al. Jerozolimskie 81, 02 - 001 Warszawa.





Temat: NOWA TARYFA W SIMPLUSIE 1SEK.NALICZANIE


Regulamin Promocji "SIMPLUS 1 sekunda"

1.      Promocja "SIMPLUS 1 sekunda" ( zwana dalej "Promocją" ) trwa od 26
stycznia 2004 r. do 25 stycznia 2006 r.

2.      Promocja "SIMPLUS 1 sekunda" obejmuje osoby, które w okresie
trwania
Promocji:

a)                  zakupią zestaw SIMPLUS z promocyjną taryfą SIMPLUS 1
sekunda stając się Użytkownikami w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. lub

b)                 są już Użytkownikami w rozumieniu Regulaminu
świadczenia
usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. i dokonają  zmiany obecnie
używanej taryfy na promocyjną taryfę SIMPLUS 1 sekunda na warunkach
określonych niniejszym Regulaminem Promocji SIMPLUS 1 sekunda.

3.      Uruchomienie promocyjnej taryfy SIMPLUS 1 sekunda polega na
wpisaniu
z klawiatury telefonu kodu *147*40# i naciśnięciu przycisku "zadzwoń".

4.      Promocyjne stawki oraz zasady świadczenia usług, a w szczególności

dodatkowych dostępnych w ramach Promocji, określone są w Załączniku nr 1
do
Regulaminu Promocji SIMPLUS 1 sekunda, stanowiącego jego integralną część.

5.      Wszystkie ceny podane w Załączniku nr 1 do Regulaminu Promocji
"SIMPLUS 1 sekunda" podane są w złotych polskich. Podatek VAT na usługi
telekomunikacyjne wynosi 22 %.

6.      Zastrzega się możliwość zmiany Regulaminu Promocji "SIMPLUS 1
sekunda" oraz wcześniejszego zakończenia Promocji SIMPLUS 1 sekunda.

7.      W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem Promocji "SIMPLUS 1
 sekunda" zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.

8.      Organizatorem Promocji "SIMPLUS 1 sekunda" jest Polkomtel S.A. z
siedzibą Al. Jerozolimskie 81, 02 - 001 Warszawa.


Mozna zadzwonic na numer 505 (Simplus darmowy) i posluchac sobie co Pani ma
na ten temat do powiedzenia :)





Temat: czy simDATA to taryfa SimPlusa?

Moim skromnym zdaniem simadata to taka trochę sierota ;-).
Jakoś od początku roku jest sprzedawana pod brandem iPlus, a wczesniej
było o niej info tylko na plusgsm.pl, a nie simplus.pl.


Chyba sam sobie odpowiem...
Znalazłem Regulamin Promocji "SIMDATA 2".
Oto cytat:
"2. Promocja obejmuje osoby, które w okresie jej trwania:
a) zakupią promocyjny Mini Zestaw SIMPLUS "SIMDATA" składający się z karty


No piszą takie cusie. Technicznie jest to Simplus, ale z nieskończenie
ważniejszego bo marketingowego pubktu widzenia nie jest i nigdy nie był.


SIM (z przypisanym numerem telefonu) oraz materiałów informacyjnych ("Mini
Zestaw") za 20 zł z VAT ( w tym 20 zł z VAT na połączenia i SMS-y oraz inne
usługi dodatkowe dostępne w ramach promocyjnej taryfy SIMDATA) z przypisaną
promocyjna taryfą SIMDATA ("Promocyjna Taryfa SIMDATA")."
Zasilanie tych kart odbywa się tak jak simplusa.
Więc to chyba simplus z taryfą dla transmisji danych.


Nie, to jest iPlus: http://www.iplus.pl/uslugaiplus_simdata.html
De facto Plus ma 3 brandy prepaid :-).
To już bardziej sensowne jest stwierdzenie, że Dla Każdego, JInK czy
Orange Go to taryfy POPa, bo nie tylko używają/ły wspólnych z POPem
kanałów doładowań, ale także umożliwiają/ły migrację z/do POPa. Migracja
simadata<-S+ jest zablokowana w obu kierunkach.


Tylko pozostaje pytanie czy tej taryfy dotyczy również ta promocja
roamingowa.


AFAIK simdata nie ma roamingu - poza tym nie ma poczty głosowej.
Pomijając ceny połączeń, funkcjonalność simdaty w połączeniach głosowych
jest ograniczona w stosunku do "normalnego" simplusa.

Przemek





Temat: simplus kombinacje operatora


W simplusie jest promocja, która mówi, że po doładowamiu konta można przez
jakiś czas rozmawiać z jednym numerem za darmo.


Tak, jest i działa bardzo ładnie


Też to sobie zaoferowałem wybierając połaczenia darmowe przez 1 miesiąc po
zasileniu kwotą 50 zeta.
O zakończeniu działania usługi powiadomi nas sms od
operatora i jest to jedyna możliwość sprawdzenia czy zakończyła się darmowa
usługa.


??
Sprawdzam *104#, nie czekam na SMS (??)

Cytat ze strony Simplusa: "Usługa dostępna jest promocyjnie do 30
czerwca 2006 r."


Pieniążki na konto niestety nie wracają od razu tylko po jakimś czasie.
Fajnie się rozmawia tylko, że zwrot kwoty następuje bardzo nieregularnie i w
niepełnej wysokości.


Nie mam zwrotów kasy bo nie zabiera mi ni jednego grosza nawet po
godzinia rozmowy, więc nie musi nic zwracać
Rozmawiam aż mi aku nie padnie i nie czekam na zwrot kasy. Ważne abym
miał aktywne wychodzące, wystarczy kilka groszy na koncie.
Czytaj:
http://www.simplus.pl/simplus/showDoc.do?idx=800108


Dodatkowo teraz okazało się, że promocja jest tak na
prawdę na 15 dni, a nie na 30. SMS który powinien powiadomić abonenta o
zakończeniu usługi nigdy nie dotarł do telefonu.


Gdzie wyczytałeś, że powinien przyjść SMS??


Wygadałem więc nieświadomy


 i niedouczony...


niczego całe 50 zeta. Na dodatek od jakiegoś czasu kwota pozostająca do
dyspozycji nie chce się wyświetlać na telefonie. Wszystko to wydaje mi się z
lekka śmierdzące. Ale cóż wszyscy kiedyś się dajemy zrobić w balona.


Mów o Sobie.

Na przyszłość przeczytaj dokładnie i ze zrozumieniem regulamin
usługi/promocji którą uruchamiasz:

http://tinyurl.com/o3w47





Temat: Dlczego Plus nie chce moich pieniedzy? (Dlugie)
Witam Szanownych Grupowiczow,

Prosze o pomoc w wyjasnieniu i odpowiedz na powyzsze pytanie.
Otoz jestem abonentem Plusa od 1998 roku (wciaz ten sam nr 601xxxxxx).
Dodatkowo na koncie mam usluge prefix 1069, nigdy nie mialem zaleglosci na
koncie, nie wymieniam aparatow tylko korzystam z dodatkoych uslug za staz,
etc.
Obecnie srednie rachunki ok. 75PLN/miesiac (le zdazalo sie i 400PLN).
Dodatkowo Simplusa jakis czas temu kupilem mamie (zarejstrowany na mnie)
oraz  na 15ste urodziny mojej siostrzenicy sprawilem jej rowniez Simplusa.
W sumie Plus uwazalem za firme OK z dobrym podejsciem do klienta.... do
dzis.

Aby uzupleniac Simplusa mamie i siostrzenicy korzystalem z uslugii
"Doladowanie" obciazajac moje konto abonenckie doladnowniem Simplus (zwykle
na kwote 50PLN) mniej wiecej raz na 3 miesiace.

Ok. miesiaca temu zniknela ta opcja na moim koncie w "E-BOK", a SMS
informacjny podaje ze limit doladowan mam 0.
Zadzwonilem wiec do BOK z pytaniem o co chodzi i srednio mila pani
sprawdzila, ze spelniam wszystkie warunki (Nie ma zaleglosci, nie ma innych
zobowiazan, etc.) ale mam limit "Doladowanie" jest "zero" i nie wie
dlaczego.
Zasugerowala abym zlozym reklamacje.
I tak zrobilem..... Dzis przyszla pisemna odpowiedz. Cytuje:
" (...) W oparciu o (...) przeprowadzona analize Pana konta abonenckiego
informujemy, ze promocja "Doladowanie" dla numeru 601xxxxxx w chwili obecnej
nie jest dostepna. Mamy nadzieje, ze powyzsze wyjasnienie przyjmie Pan ze
zrozumieniem".

Czy ktos mi moze powiedziec o co chodzi. Czy jest to ospowiedz na ktora
zasluzylem, bo nie ma podanej odpowiedzi dlaczego nie jest dostepna.
Przeczytalem regulamin kilka razy i nie widze powodow dla ktorych mialbym
nie spelniac warunkow (zwlaszcza ze wczesniej spelnialem).
Nie mam czasu uganiac sie za zdrapkami po kioskach, ani grzebac w bankomacie
aby doladowywc konta. Sa pewnie inne metody ladowania konta Simplus z domu,
ale moje pytanie czemu Plus nie chce kasy od starego klienta, tak po
prostu....w najprostrzy sposob, poprzez obciaznie mojego konta abonenckiego.

Czy ktos zna odpowiedz?

Pozdrawiam
Gab





Temat: Plusnet dla Simplusowców??
Witam,

Wiekszosc z nas malo jeszcze wie na temat nowej uslugi sieci Plus GSM
mianowice Plusnet.

W reklamach uzywaja sloganow "dla wszystkich abonentow sieci Plus GSM",
zaczalem sie zastanawiac, chyba tak jak wiekszosc z Was czy ta usluga bedzie
dostepna dla uzytkownikow Simplusa.

Z moich obserwacji wynika ze tak :

Po pierwsze:

Konkurencja ze strony IDEI w formie IDEA.NET, usluga dostepna dla
abonamentowcow czyli IDEA 50,150 Optima, Meritum ale takze dla uzytkownikow
pre-paid czyli POP-a.

Po drugie:

Zgodnie z regulamniem swiadczenia uslug przez Polkomtel S.A :

paragraf 3
  1.. Abonent - Klient, który podpisał umowę z POLKOMTEL S.A.
    10.Rejestracja - doręczenie do POLKOMTEL S.A. drogą pocztową
wypełnionego
    formularza rejestracyjnego.

    15. Umowa - umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych, na podstawie
której POLKOMTEL S.A.         zobowiązuje się do świadczenia usług
telekomunikacyjnych zgodnie z Regulaminem, a Klient zobowiązuje się     do
przestrzegania warunków określonych Regulaminem, a w szczególności do
uiszczania opłat określonych w     Cenniku

paragraf 21
  1.. Umowa zostaje zawarta z osobą, która nabędzie Kartę SIM i Telekartę
oraz włączy się do sieci.
Tak wiec zgodnie z regulaminem swiadczenia uslug przez Polkomtel S.A. usluga
Plusnet powinna a nawet musi byc dostepna dla uzytkownikow telekart Simplus,
bo uzytkownik staje sie abonentem w swietle przepisow, po wyslaniu karty
rejestracyjnej.

To by bylo na tyle...
Co wy na to?
Zapraszam do dyskusji...

---
Pzdr,





Temat: sklep z telefonami komórkowymi


| Zawsze miałem wrażenie że wszystkie SIMPlus mają SIMLock ale może czegoś
| nie wiem.
| zdjecie simlocka to zawrotny koszt ok 40-50zl.
| akurat sprzedasz karte startowa;)
| Ciekawe, zawsze mi się wydawało że na SimPlus Polkomtel za żadne
| pieniądze nie oferuje zdjęcia simlocka,

1. Wcale nie jest powiedziane, że Krystyna w ogóle będzie potrzebowała

sieci niż Plus GSM.


Oczywiście masz rację.


2. Polkomtel oferuje zdjęcie SP-locka (potocznie zwanego simlockiem).
Kosztuje to zdaje się ok. 600 zł dla aparatów kupionych w zestawach
simplus lub przed końcem umowy promocyjnej (dla aparatów kupionych w
promocji). Po zakończeniu umowy promocyjnej zdejmuje locka za darmo.
Zdjęcie locka w punkcie nieautoryzowanym kosztuje od 20 zł.



Nie ma takiej możliwości dla zestawów Simplus, zresztą nie ma dla nich
też czegoś takiego jak "umowa promocyjna" - jedyne promocje dotyczą
przejścia na abonament.


| na abonamentowe komórki opłata
| zwykle w pierwszym roku jest o jedno zero na końcu wyższa.

Nie rozumiem o co chodzi w tym fragmencie.


O to że zwykle opłata za zerwanie umowy to nie 40-50 zł a co najmniej 500zł
w Polkomtelu (zależy od regulaminu promocji).


Dla jasności - zdjęcie locka (obojętne, czy w punkcie autoryzowanym,
nieautoryzowanym, czy też samemu) nie jest podwałceniem żadnych
przepisów ani umów sprzedaży telefonów. Jedynym skutkiem prawnym
wykonania takiej operacji poza autoryzowanym serwisem może być utrata
gwarancji.


Dla jasności - samo zdjęcie może być bardzo dyskusyjne dla prawników. Niemniej
używanie w innych sieciach jest ewidentnym złamaniem umowy cywilnej.. To tak
trochę jak z posiadaniem i używaniem antyradaru.





Temat: Urodziny ERY - jakies zarty?


Jesli wysylaja na nie zarejestrowane prepaidy to jest to nieuczciwe
dzialanie, naciagactwo itdp..


Jeśli prepaida można po wygranej zarejestrować, i odebrać nagrodę to


W smsie na pewno nie ma informacji, ze
nagrode beda mogli odebrac o ile beda wczesniej zarejestrowani. Jak ktos
ma uczciwe podejscie do sprawy to pisze regulamin tak, zeby kazdy klient
mial szanse na wygrana po spelnieniu jakiegos minimalnego warunku, a nie
miliona. Widziales ile stron ma regulamin tej promocji? 16! JEszcze tak

co oni wogole takie konkursy robia?


Jak to po co - aby zarobić !!! :) Era od dłuższego czasu ciężko
przędzie, widać to dobrze po newsach z ostatnich 3 - 4 miesięcy z
gsmonline. Starają się jak mogą, aby wyciagać pieniądze od userów. To
chyba normalne. A że robią to w sposób wyjątkowo niesmaczny - cóż ...
Wiadomo, że 16-tu stron regulaminu nikt normalny czytać nie będzie, ale
pewnie dlatego się nie ograniczają :)

Nie bronię ich. Tak robi wiele firm niestety i jedyne co user może
zrobić, to ... czytać regulaminy i starać się je zrozumieć. Nie ma
innego sposbu na dziadów. No może poza zmianą sieci :)


Ok, masz racje. Ale mozna zarabiac z klasa, a mozna bez, co w tej chwili
robi Era.

Zreszta ten ich caly konkurs jest chory.


Zgadzam się w 100%. Nikt nie każe im robić własnych userów w bambuko.
Ale co my możemy im zrobić poza zmianą sieci ?

Simplus ostatnio wygląda sympatycznie. Doładowania za 150 zł dające 180
zł na koncie, rozmowy w sieci po 5 gr lub 40 gr do innej sieci, niska
opłata abonamentowa za tani numer ...


Ludzie glupi to wysylaja. Dlatego poradzam uswiadamiac. lepiej totka
puscic :)


Trzeba byłoby najpierw policzyć prawdopodobieństwo. W przypadku totka to
łatwe, ale w przypadku konkursów, już nieco mniej z uwagi na zmieniające
się warunki :)





Temat: Promocja Simplus: Od 16 darmo


Ogólnie ok, tylko to już się robi drażniące z nazywaniem wszystkiego co
się da "darmowe".



odpowiedź:
cytat:
Uprzejmie informujemy, że regulamin promocji  "Od 16 darmo"  dokładnie
określa zasady funkcjonowania pakietu 180 min. za 5 PLN
(http://www.simplus.pl/simplus/showDoc.do?alias=infos_promocje_darmowe...).
Prosimy pamiętać, że jest coś takiego jak przenośnia i w reklamach ten chwyt
literacki często jest wykorzystywany. Spotkał się Pan na pewno z określeniem
"półdarmo". Jeśli ten epitet zaczęlibyśmy analizować na gruncie logiki, to
też musiałby zniknąć z języka polskiego. Bo przecież albo coś jest płatne ,
albo bezpłatne, według zasad logiki. Nie można jednocześnie być i nie być, a

było...", w słowniku języka polskiego odnajdujemy leksem "półdarmo".
 5 PLN dzielone przez 180 (tyle minut oferujemy) daje 0,02777...PLN/min.
Określenie "Od 16 darmo" jest użyte w przenośni - za minutę połączenia jest
pobierana opłata mniejsza niż 3 grosze, tzn. bardzo niska, to już nie jest
nawet półdarmo, trzeba by stworzyć nowe określenie ("ćwierćdarmo" nie jest
wystarczające). Dlatego "darmo" jako metafora oddaje istotę rzeczy
najlepiej. Oczywiście mamy świadomość, że byli, są i będą "puryści
logiczni", dla których wszystko działa na zasadzie impulsu lub jego braku -
"0" albo "1". Dla umysłów ścisłych są regulaminy i kod binarny dla
uskrzydlonych - sztuka słowa
k.cyt.

mi, studentowi informatyki, bardzo się podoba ;]

pozdrawiam





Temat: 10% więcej w POPie


Na okres wakacji zakupiłem starter POPa, by móc wysyłaś smsy po groszu do
orange. Na stałe używam simplusa i w POPowych promocjach nie jestem zbyt
dobrze obeznany, ale skoro są, to trzeba je przecież wykorzystać jak
najlepiej. W krótkim przewodniku dołączonym do karty sim przeczytałem m.in.,
że za doładownie w czasie krótszym niż 25 dni od poprzedniego dostaję 10%
gratis. No fajnie. Aktywacja, zgodnie z regulaminem, polega na wysłaniu smsa
o treści WIECEJ na nr 113 (koszt SMS-a zgodny z aktualnym planem taryfowym

na konto' powinienem wyslac smsa o tresci WIECEJ pod nr 71155 (koszt
1,22zł). Przyzwyczaiłem się do tego, że Plus się gubi w zeznaniach, czy w
Orange jest tak samo?


Podaj pomysł na zmianę zapisów w przewodnikach w zestawach będących już
w sprzedaży, to pewnie PTK skorzysta. Póki co nikt nie wymyślił takiej
metody - odpowiednio zaprogramowano więc system, aby informował klientów
o zmianie.


I drugie pytanie, do kogoś kto to sprawdzał. 10 punkt regulaminu brzmi:
"Doładowania Promocyjne dotycza wyłacznie wartosci doładowan 10, 25, 50, 100
i 150 złotych [...]". Znaczy to, że tylko do tych dadzą mi gratis, czy
również to wcześniejsze zasilenie musi być jednym z wymienionych, a nie może
wynosić 5zł? Samymi pakietami smsów to ciężko za dużo wydać, więc chcialbym
zasilić konto 5zł i pózniej 50zł co dało by mi 5+55 (czyli 10 pakietów po
6zł, czyli 6000 smsów :P) i ważność konta akurat do końca wakacji....


Od tych wartości nie ma premii, co nie znaczy, że doładowanie kwotą 5
PLN nie może być liczone jako doładowanie nr1.





Temat: DOstałem Plusa Mega3 Jedna sekunda i co dalej
W artykule

| Hehe, ale ta easygadka to farsa. Przeczytałem regulamin to spadłem z
| fotela. ;-)

w uzyciu jest prostszy niz w regulaminie...

| Nie można mieć więcej niż jednego pakietu naraz,

ale mozna zakupic drugi jak ci sie pierwszy skonczy

patrz niżej


| niewykorzystane pakiety przepadają, itp. kruczki,

fakt, choc nie do konca...

| Praktycznie zabawa polega na płaceniu awansem i zwrocie pieniędzy i

zadnego zwrotu tu nie ma (chyba ze mowisz o tzw. starej platformie, ale
nowa jest wygodniejsza, wiec...)


Nie wiem, u mnie pobierają opłatę z bieżącego licznika, i potem oddają.
Można inaczej ?


| czyhanie, by ktoś nie dopilnował kiedy skończy się jeden pakiet a trzeba
| zakupić następny.

nikt na nic nie czyha...
kupujesz pakiet za 6 zl i masz miesiac na jego wykorzystanie
jesli w tym czasie wygadasz wiecej na P+stac. niz 7:42min to jestes do
przodu bo kazda minuta jest TANSZA niz bez pakietu
zeby byla NAJTANSZA czyli po 0,25zl musisz zuzyc caly pakiet, ale juz od
tych 8min jestes do przodu
Jak sie pakiet skonczy - co widac natychmiast po rozmowie (o ile
korzystasz z nowej platformy) to zamawiasz nowy i tyle.
Dla osob ktore przez miesiac nie maja nawet 8min rozmow P+Stac. pakiet
jest zbedny


No nie bardzo. Trzeba co chwilę kontrolować stan pakietu. I pilnować jak
masz np. 10 sek pozostałe w pakiecie, to po tych 10 sek. przerwać rozmowę,
zakupić nowy pakiet, bo inaczej płacisz 78gr. Dla mnie bez ładu i składu,
tzn. z korzyścią dla operatora.
W erze kupuję sobie ileś tam tych pakietów po 25min. i mam zapas na długie
rozmowy.


| Info o jednostkach przesyłane smsem, to samo z info o rabacie.
| Telefon w kółko dzwoni tymi smsami.

| Ech, TT przy tym to mercedes.

taaa, zwlaszca prostota i taniosc "tanich numerkow" jest powalajaca..


Rzeczywiście, tego lepiej nie używać.


| Jedynie co TT ma gorsze, to że nie ma bieżącego stanu konta na
| wyświetlaczu.

akurat z tego warto zrezygnowac...


Mnie się podoba

[...]

Proste jak swinski ogon.


[...]

Dla mnie prostszy jest TT z EJ, tak więc po wycyckaniu 30zł na simplusie
zostaję w erze ;-)





Temat: WaÂłek, ale nic nowego...
mail wysłany przeze mnie do adminów za pomocą formularza kontaktu, ok. godz.
20.30:

User simlock4 to prawdopodobnie klon jednego z nich: "boczek1980" lub
"zabergniew". Wnioskuję tak dlatego, że opis jest kropka w kropkę identyczny
jak opis ostatnio usuniętych aukcji jednego z wyżej wymienionych. Niestety
nie wiem którego ponieważ aukcje zostały usunięte, a wczoraj czyściłem
Temporary Internet Files, i jedyne co mi pozostało to nagłówek w
obserwowanych.
Tak przy okazji zapytam- dlaczego usuwając nielegalną aukcję, taką jak np.
ta, pozostawiacie komentarze pozytywne dotyczące tej usuniętej aukcji?
Obserwując takie działanie (a ostatnio uparłem się na takich wolnych
strzelców) widzę że zanim aukcja zostanie ściągnięta, sprzedający już
sprzedał kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt sztuk. Po kilku takich aukcjach
dorobi się słoneczka, a jestem prawie na 100% pewny że nie usuwacie też
kwoty za aukcję w statusie Super Sprzedawcy więc reasumując- taki
sprzedający, dzięki takim aukcjom nie dosyć że dorobi się kilkudziesięciu
pozytywów to jeszcze podbudowuje sobie status SS.

sprzedających ale pewnie i tak nie odniesie to żadnego skutku.
Poruszyłbym też problem na cafe ale zablokowaliście mi dostęp na 14 dni po

z Waszej strony (poskutkowało, ale ównież ubocznie- dla mnie).

Z poważaniem
Patryk Rosiński (rosa66)

------------------------------
I kolejny, ok 3 godzin pozniej
------------------------------

W czasie kiedy ok. 2 godzin temu pisałem do Was zgłoszenie o treści jaką
przytaczam poniżej użytkownik simlock4 miał cztery aukcje, w tym 4 sprzedane
przedmioty. Teraz ma w tych aukcjach 13 sprzedanych i 3 komentarze
pozytywne.
Jednak ucieszyłem się niezmiernie kiedy popatrzyłem na komentarze- pierwsze
trzy- zadziwiająco podobne (nick i sposób pisania), nieprawdaż??
Zadzwiiająco podobna data rejestracji simlock4 i pierwszy kupujący. No i
najlepszy- trzeci komentarz- user shadow_1984 - proszę popatrzeć na jego
komentarze- o kim ja to pisałem w poprzednim mailu (poniżej)? Wydaje mi się
czy był to zabergniew???

Wnioski wyciągnijcie sami, mam nadzieję że konsekwencje też, bo nie jeden
punkt regulaminu został złamany.

Z poważaniem
Patryk Rosiński
-----------------------------------

A najlepsze jest to że licytują kolesie którzy mają po 50, nawet 100
pozytywów, kiedy popatrzyłem na komentarze jednego z nich znalazłem też
takie aukcje jak słynny "Generatorek telekodów POP, TAK-TAK, SIMPLUS", i
podobne. Blahhh.....

Pozdrówka
------
rosak





Temat: QUO VADIS SIMPLUSIE ?
Jestem od blisko 3 lat użytkownikiem SIMPLUSA (od kiedy zrezygnowałem z
oferty abonamentowej Plusa) i na ogół zawsze byłem w miarę zadowolony z jego
oferty. Nawet w czasach taryf: MULTI i MONO kiedy to za minutę rozmowy
płaciło się nawet 2,90 zł - z naliczaniem 60/60 s. To były czasy kiedy
rozmowa z komórki to był luksus na który mało kto mógł sobie pozwolić.
Telefon miało się raczej tylko rezerwowo w sytuacjach awaryjnych lub do
wysyłania smsów. Ale czasy się zmieniają i obecnie niejednokrotnie bardziej
opłaca się korzystać z komórki niż z telefonu stacjonarnego. Wracając do
naszego S+ trzeba powiedzieć, że zawsze wszelkie nowinki i obniżki
najpóźniej do niego trafiały ale zawsze lepiej późno... niż wcale.

TEAM 7

Z chwilą wprowadzenia taryfy TEAM 7 można powiedzieć, że SIMPLUS wskoczył do
I ligi. Ze stawką podstawowa zbliżona lub niższą od konkurencji i 7
swojakami po 39 gr. był "na czasie". Co prawda swojaki były tylko do Plusa
ale i tak było dobrze.

Minął jakiś czas i konkurencja wprowadziła korekty do swoich taryf. Pojawiły
się pakiety minut lub SMS-ów w TAK TAKu (minuta rozmowy do ERY i na telefony
stacjonarne 29 gr) oraz pakiety "Masz gadane" w Nowym POPie (minuta rozmowy
do IDEI i na telefony stacjonarne 30 gr). Te oferty były odpowiedzią
konkurencji na sieć SAMI SWOI, która wprowadziła stawkę 24 gr. w sieci i na
telefony stacjonarne. Natomiast SIMPLUS pozostawał w uśpieniu i nic nie
zapowiadało rewolucji.

EASY = DIFFICULT

Zapowiedzi wprowadzenia nowej taryfy w SIMPLUSIE została przyjęta z dużym
zainteresowaniem. Wyglądało to wielce obiecująco: niska stawka (25 gr) do
sieci i na telefony stacjonarne co prawda w pakietach tak jak u konkurencji
ale za to taniej. Gdzieś jednak pojawiały się nieśmiałe głosy, że nie będzie
tak różowo. Spekulowano, że będą to raczej pakiety zbliżone do oferty IDEI
(pakiety terminowe z możliwością zakupienia dowolnej ich liczby) niż ERY -
pakiety bezterminowe.

Rzeczywistość okazała się dużo gorsza niż ktokolwiek się spodziewał. Okazało
się, że pakiety mają ważność 30 dni ale równocześnie można mieć wykupiony
tylko 1 pakiet. Prowadzi to do paradoksalnej sytuacji gdy pozostała mi w
pakiecie tylko 1s to muszę ją wydzwonić aby zamówić kolejny pakiet. Powoduje
to, że jesteśmy zmuszeni do stałej kontroli stanu pakietu a najlepiej to
rozmawiania ze stoperem w ręku. Pytam dlaczego nie mogę zamówić kolejnego
pakietu kiedy pozostały mi np. 2 min. Odpowiedź jest prosta: bo mało kto
będzie w stanie nad tymi pakietami panować i będzie rozmawiał po 78 zamiast
po 25 gr. Ciekawa jest też sytuacja bo do końca nie wiadomo czy taki pakiet
można zamówić częściej niż raz na 30 dni. Co innego mówi regulamin a co
innego konsultanci na BOKu. Co do pakietów smsów to nie będę się wypowiadał.
Być może dla niektórych jest to atrakcyjna oferta 600 smsów za 6 zł na 30
dni.

Drugą wadą taryfy EASY jest sposób rozliczania. Pomimo, że korzystamy z
pakietu za który wcześniej zapłaciliśmy to i tak przy rozmowie taryfikuje
nas wg stawki 78 gr / min a dopiero kiedy koszt rozmowy przekroczy 1 zł jest
to nam zwracane. Nie wiem kto to wymyślił ale jeśli po każdej rozmowie mam
wyłączać telefon aby sieć zaktualizowała mi konto to ja przepraszam ale
czegoś tu nie rozumiem, przecież miało być EASY. Niektórzy pewnie powiedzą:
nie podoba ci się ten system to się przełącz na nową platformę. Osławiona
nowa platforma, która podobno zrywa rozmowy lub w ogóle nigdzie się nie
pozwala się dodzwonić. Jeszcze jej nie przetestowałem więc nie wiem jak to
jest z nią naprawdę.

Trzecią wadą rozwiązania jakoby EASY jest... właśnie trudność z niego

wydać książkę kodów i zaklęć do taryfy EASY i właściwie dlaczego by nie?
Ilość kodów włączających poszczególne opcje zwala z nóg. Kto to wszystko
spamięta? A miało być tak prosto...

Kończąc te przydługie wynurzenia muszę stwierdzić, że z żalem ale wracam do
taryfy TEAM 7 gdzie przynajmniej zasady są jasne i nie ma z nią tyle
zawracania głowy. A jeśli już wkrótce coś się nie zmieni w SIMPLUSIE to
niestety będziemy musieli się rozstać. Bez żalu z mojej strony. Tylko szkoda
numeru.

PS. Bardzo szybko w odpowiedzi na ofertę SIMPLUSA sieć ERA w swoim TAK TAKu
wprowadziła jeszcze niższe stawki i w tej chwili to chyba najlepsza oferta
prepaid na rynku. Chyba, że ktoś woli SAMYCH SWOICH...





Temat: Mafijne startery simplusa
Wysłałam skargę mejlem do iplusa o treści takiej jak opisałam wyżej, ale
wzbogaconą o numer telefonu.
Dostałam odpowiedź:
___________________
iplus
Odpowiedź (Sławomir Guzowski) - 11/12/2008 08:43
Uprzejmie Panią informuję, że w ramach połączeń internetowych osobno
zliczane i taryfikowane są dane wysłane i odebrane.
Proszę Panią o sprawdzenie opcji automatycznej aktualizacji systemu oraz
aplikacji zainstalowanych w komputerze. Być może one są przyczyną
dodatkowego transferu danych.

Nieprawidłowości w świadczeniu usługi może Pani zgłosić drogą reklamacyjną,
zwrotnie, pocztą elektroniczną. Do przyjęcia reklamacji niezbędne są nam
poniższe dane:
- Imię i nazwisko/Nazwa firmy;
- Adres zamieszkania/siedziby firmy (zgodny z danymi posiadanymi przez
Polkomtel S.A.);
- Kwota odszkodowania lub zwrotu innej należności;
- Opcjonalnie, informacja, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia
reklamacji zgadza się Pani na poinformowanie o jej rozstrzygnięciu drogą
telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma:
_____________________
ja
Pan odpowiedział tak samo beznadziejnie jak BOK.
Za telefon do BOK jest pobierana opłata,
za nic , bo nie uzyskałam podstawowej danej: za co pobrano ostatnie
pieniądze.
__________________
iplus
Odpowiedź (Sławomir Guzowski) - 11/12/2008 12:28
Uprzejmie Panią informuję, że telefoniczne uzyskanie danych dotyczących
połączeń możliwe jest tylko przez zarejestrowanego Użytkownika. Z uwagi na
politykę bezpieczeństwa danych nie jesteśmy w stanie udzielić tych
informacji również pocztą elektroniczną. Jeżeli sądzi Pani, że połączenia
zostały rozliczone niepoprawnie, sugeruję zgłoszenie reklamacji.
_________________
ja

Nie mam więc takiego obowiązku.
_________________
Odpowiedź (Sławomir Guzowski) - 12/12/2008 10:36
Uprzejmie Panią informuję, że zgodnie z regulaminem promocji iPlus simdata
(http://www.iplus.pl/materialy/promocje/regulamin_promocji_simdata_2.pdf),
Użytkownicy usługi są Użytkownikami w rozumieniu Regulaminu świadczenia
usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Użytkowników
(http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_dla_uzytkownikow.pdf).
Obowiązek rejestracji jest zaznaczony w § 4, punkcie 3. tego regulaminu.
_________________
Klient ( Stokrotka) - 12/12/2008 20:45

czy warunku świadczenia usługi.
Adres zaś strony simplusa o niczym nie świadczy.
Na prawie każdym produkcie obecnie jest jakiś adres www producenta
i nic z tego nie wynika.
____________
iplus
Klient nie ma obowiązku wchodzić na stronę producenta.
Odpowiedź (Sławomir Guzowski) - 13/12/2008 07:37
Uprzejmie Panią informuję, że usługa świadczona jest przez nas w oparciu o
regulamin, który można uzyskać w punktach sprzedaży
(http://www.iplus.pl/indywidualni-siec-sprzedazy.html) lub na stronie
internetowej.
Nieprawidłowości w świadczeniu usług może Pani zgłosić drogą reklamacyjną,
zgodnie z podaną uprzednio informacją.





Temat: Konkurs Plusa "WAP Hasło"
"WAP Hasło"
Regulamin Konkursu

1. Organizator Konkursu

Konkurs jest prowadzony przez Organizatora na zasadach niniejszego
Regulaminu.
Organizatorem i fundatorem nagród jest Polkomtel S.A z siedzibą w Warszawie,
Al. Jerozolimskie 81.

2. Uczestnictwo w Konkursie

Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy abonenci Plus GSM i użytkownicy
telefonów SimPlus, za wyjątkiem pracowników Organizatora konkursu lub jego
Agentów a także pracowników Agentów oraz najbliższych członków rodzin wyżej
wymienionych osób.

3. Nagrody w Konkursie

Nagrodami w Konkursie są zegarki firmowe Plus GSM.

4. Czas trwania konkursu

Konkurs rozpoczyna się 13.10.2000 i trwa do 17.11.2000.

5. Sposób przesyłania zgłoszeń

Zgłoszenia muszą być wypełnione na stronie WAP Plus GSM

6. Zasady konkursu

a) Udział w konkursie weźmie każde zgłoszenie, które będzie zawierało hasło
reklamowe, hasło takie, możliwie najkrótsze powinno zachęcać do odwiedzenia
witryny WAP Plus GSM
b) Każdy uczestnik może przysłać dowolną liczbę zgłoszeń.
c) Hasła o treści obraźliwej lub niecenzuralnej nie będą brały udziału w
Konkursie.
d) Nagrody zostaną przyznane dla trzech najlepszych haseł reklamowych, po
jednej dla każdego autora zgłoszenia.
e) Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi 18.11.2000 i dokona tego Komisja
Konkursowa w składzie:

Leszek Kamiński - Dyrektor Biura PR, Rzecznik Prasowy Polkomtel S.A.
Marcin Żelazny - Z-ca Dyrektora Departamentu Rozwoju Produktów i Usług
Izabela Kochańska - Z-ca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej
Janusz Pietraszko - Kierownik ds. Usług Informacyjnych

f) Zwycięzcy Konkursu zostaną zawiadomieni telefonicznie, lista zwycięzców
zostanie również opublikowana na stronach WAP Plus GSM.
g) Warunkiem odebrania nagrody jest zgoda zwycięzcy Konkursu na publikację
swojego imienia, nazwiska oraz treści nagrodzonego hasła.
h) Organizator Konkursu rezerwuje sobie prawo do wykorzystania oraz
publikacji wszystkich nadesłanych zgłoszeń.
i) Odbiór nagrody odbędzie się w siedzibie firmy Polkomtel S.A. Warszawa Al.
Jerozolimskie 81 dn. 25.11.2000.

7. Postanowienia końcowe

a) Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie internetowej Plus GSM pod
adresem http://www.plusgsm.pl/, na stronie WAP pod adresem:
http://wap.plusgsm.pl/ lub w siedzibie Organizatora oraz Salonach Firmowych
Organizatora.
b) Biorąc udział w Konkursie uczestnik wyraża zgodę na zastosowanie się do
niniejszego regulaminu.
c) Organizator zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania Konkursu.
d) Niniejszy Konkurs, którego warunki zostały określone przez organizatora
powyżej nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią
promocyjną, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenie losowania) w
rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 o grach losowych i zakładach
wzajemnych (Dz.U. Nr 68, poz. 341 z późn. zm.)

7. Wyjaśnienia pojęć użytych w regulaminie

Organizator / Polkomtel S.A. - Polkomtel Spółka Akcyjna z siedzibą w
Warszawie, al. Jerozolimskie 81, działa na podstawie koncesji wydanych przez
Ministra Łączności, będąca operatorem sieci komórkowej Plus GSM.

Agent - Autoryzowany Przedstawiciel firmy Polkomtel S.A., sprzedający w jej
imieniu usługi Plus GSM.

Strony WAP - Strony internetowe dostępne za pomocą telefonu komórkowego
wyposażonego w przeglądarkę zgodną z protokołem WAP.





Temat: HEYAH - JE¦LI MASZ NIE CZYTAJ BO SIÊ ZDENERWUJESZ, JE¦LI NIE MASZ - WA¯NE
Heyah,

W związku z wycofaniem mojej testowej aukcji na Allegro, której celem było
spopularyzowanie wiedzy o pewnym istotnym braku w ofercie Heyah i po
przemyśleniu jak w danej sytuacji powinienem zareagować, oświadczam co
następuje:

1. Moją intencją było poinformowanie jak najszerszej rzeszy użytkowników o
tym o czym chciałem, nie zaś sprzedaż informacji. Aukcja wzbudziła
zainteresowanie. 960 wyświetleń w ciągu pierwszych 24 godzin zaś w sumie
1552 wyświetlenia do momentu zdjęcia jej przez pracownika Allegro. (Vide:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=24480363)

2. Niniejsze oświadczenie wysłane będzie do wszelkich znanych mi gremiów
zajmujących się tematyką gsm, operatorów gsm, grup dyskusyjnych i czasopism
a także biur obsługi klienta Heyah, Era, Simplus oraz POP. Uprasza się o
jego powielanie z podaniem źródła.

3. Treść informacji która nie jest ujawniana klientom Heyah inaczej niż w
wyniku zadawania uciążliwie dociekliwych pytań brzmi następująco:

"Na wypadek kradzieży lub zagubienia karty sim, lub nawet jej zniszczenia -
niezależnie od intencji czy przyczyny - nie ma szans na odtworzenie karty z
tym samym numerem tak jak w innych prepaidach. Co więcej, regulamin Heyah,
oparty gdzieniegdzie o regulamin Ery, nie mówi tego wprost. O to się trzeba

sprytne - nie są jasne, ciemne też nie. Na obecną chwilę tylko Plus GSM
gwarantuje taką usługę w swoim regulaminie otwartym tekstem. W innych
sieciach, jest to po prostu usługa udostępniona lecz regulamin bądź to
pozostawia niejasność bądź pomija ten temat milczeniem. Zakup usługi Heyah z
intencją pozostawienia sobie numeru na dłużej nie ma wobec powyższego sensu
na wypadek zaistnienia okoliczności losowych takich jak kradzież, zagubienie
czy zniszczenie."

W razie wątpliwości dysponuję korespondencją z BOA Heyah dotyczącą tego
właśnie tematu. Jeżeli życzenie społeczne będzie jednoznaczne aby treść tej
korespondencji opublikować, uczynię to w ten sam sposób, zachowując
jednocześnie zapisy ustawy o danych osobowych.

4. Mam nadzieję, że powyższe okaże się pomocne w podjęciu ŚWIADOMEJ decyzji
o zakupie, lub nie, złotego, srebrnego lub innego specjalnego numeru w
Heyah.

5. Mam również nadzieję, że przyczyni się do spopularyzowania aukcji
Allegro, jako miejsca gdzie można dowiedzieć się prawdy o kupowanym
produkcie zwłaszcza w wypadku gdyby prawda ta miała obniżyć przychody
Allegro spowodowane obniżeniem ilości zawieranych transakcji.

6. Ufam również, że oświadczenie to przyniesie falę protestów skierowaną do
Operatora Heyah, co spowoduje dołączenie tegoż Operatora do grona operatorów
europejskich świadczących usługi prepaid na europejskim poziomie.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich którzy tak jak ja "załapali" się na Heyah
zakupując za dodatkowe pieniądze proste, srebrne albo złote numery.

Szczerze Wam oddany i kreślący się z poważaniem

Uciążliwie dociekliwy
Ziomal

omfumu
co się zna na rzeczy
----------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------
"Oczywista sprawa, że zdecydowana większość klientów ma swoje sprawy
załatwiane bezproblemowo. Gdyby było odwrotnie, bank musiałby zwinąć
działalność. I stąd osoby, które - tak jak ja - miały z tą firmą
przykre doświadczenia, brzmią niewiarygodnie wobec tłumu
zadowolonych." - Piotr Grzegorz Skowroński A.D. 2004





Temat: taka tam ciekawostka
Witam.
Brałem udział w pewnej aukcji i moja oferta została wycofana
automatycznie...
Dostałem dziś cos takiego na ten temat, pewnie mnie zlinczujecie za to, bo
tematy był poruszany ostatnio, no ale poczytajcie jako ciekawostkę ;)

PS. to jest mój pierwszy post, za byki techniczne z góry przepraszam.

Heyah,

W związku z wycofaniem mojej testowej aukcji na Allegro, której celem było
spopularyzowanie wiedzy o pewnym istotnym braku w ofercie Heyah i po
przemyśleniu jak w danej sytuacji powinienem zareagować, oświadczam co
następuje:

1. Moją intencją było poinformowanie jak najszerszej rzeszy użytkowników o
tym o czym chciałem, nie zaś sprzedaż informacji. Aukcja wzbudziła
zainteresowanie. 960 wyświetleń w ciągu pierwszych 24 godzin zaś w sumie
1552 wyświetlenia do momentu zdjęcia jej przez pracownika Allegro. (Vide:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=24480363)

2. Niniejsze oświadczenie wysłane będzie do wszelkich znanych mi gremiów
zajmujących się tematyką gsm, operatorów gsm, grup dyskusyjnych i czasopism
a także biur obsługi klienta Heyah, Era, Simplus oraz POP. Uprasza się o
jego powielanie z podaniem źródła.

3. Treść informacji która nie jest ujawniana klientom Heyah inaczej niż w
wyniku zadawania uciążliwie dociekliwych pytań brzmi następująco:

"Na wypadek kradzieży lub zagubienia karty sim, lub nawet jej zniszczenia -
niezależnie od intencji czy przyczyny - nie ma szans na odtworzenie karty z
tym samym numerem tak jak w innych prepaidach. Co więcej, regulamin Heyah,
oparty gdzieniegdzie o regulamin Ery, nie mówi tego wprost. O to się trzeba

sprytne - nie są jasne, ciemne też nie. Na obecną chwilę tylko Plus GSM
gwarantuje taką usługę w swoim regulaminie otwartym tekstem. W innych
sieciach, jest to po prostu usługa udostępniona lecz regulamin bądź to
pozostawia niejasność bądź pomija ten temat milczeniem. Zakup usługi Heyah z
intencją pozostawienia sobie numeru na dłużej nie ma wobec powyższego sensu
na wypadek zaistnienia okoliczności losowych takich jak kradzież, zagubienie
czy zniszczenie."

W razie wątpliwości dysponuję korespondencją z BOA Heyah dotyczącą tego
właśnie tematu. Jeżeli życzenie społeczne będzie jednoznaczne aby treść tej
korespondencji opublikować, uczynię to w ten sam sposób, zachowując
jednocześnie zapisy ustawy o danych osobowych.

4. Mam nadzieję, że powyższe okaże się pomocne w podjęciu ŚWIADOMEJ decyzji
o zakupie, lub nie, złotego, srebrnego lub innego specjalnego numeru w
Heyah.

5. Mam również nadzieję, że przyczyni się do spopularyzowania aukcji
Allegro, jako miejsca gdzie można dowiedzieć się prawdy o kupowanym
produkcie zwłaszcza w wypadku gdyby prawda ta miała obniżyć przychody
Allegro spowodowane obniżeniem ilości zawieranych transakcji.

6. Ufam również, że oświadczenie to przyniesie falę protestów skierowaną do
Operatora Heyah, co spowoduje dołączenie tegoż Operatora do grona operatorów
europejskich świadczących usługi prepaid na europejskim poziomie.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich którzy tak jak ja "załapali" się na Heyah
zakupując za dodatkowe pieniądze proste, srebrne albo złote numery.

Szczerze Wam oddany i kreślący się z poważaniem

Uciążliwie dociekliwy
Ziomal





Temat: PRACA PROVENT
Eeeeeee......za dużo roboty w takim gównie i za mała płaca....

NA POCZATKU CHCIALBYM PRZEPROSIC WSZYSTKICH TYCH, KTORZY NIE SA TYM
ZAINTERESOWANI. WIADOMO, ZE TO JEST SPAM, TAKZE GORACA PRZEPRASZAM WAS
WSZYSTKICH. PROSZE WAS ABYSCIE ZROZUMIELI MNIE I WYBACZCIE MI TO...
JEDNAK MYSLE, ZE SA ROWNIEZ TAKIE OSOBY, KTORE NIE MAJA NIC PRZECIWKO TEMU
I
SA ROWNIEZ TAKIE, KTORYCH TO INTERESUJE.
JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM ZA SPAMERSTWO!

A jezeli Cie to interesuje to przeczytaj to uwaznie:

Wspolpracuje z firma PROVENT. Firma zajmuje sie darmowa dystrybucja kart
rabatowych.
Jezeli rozpoczniesz wspolprace mozesz wiele zyskac.
Co mozesz miec? Odpowiedz brzmi: DuZo!
-dostaniesz za darmo karte rabatowa na karty uzupelniajace do telefonow
komorkowych (POP, TAK-TAK, SIMPLUS)
-bedziesz mial wlasne konto bankowe z bardzo wysokim oprocentowaniem
(dostaniesz wlasna karte platnicza)
-mozesz zarobic (wcale nie malo)

Warunki przystapienia:

-jest tylko jeden warunek, aby przystapic --Musisz miec ukonczone 18
lat.

Kilka informacji ode mnie:

-to naprawde sie oplaca, uwierz mi!!! To nie jest bujda, tak jak wiekszosc
firm oferujacych prace w
internecie poprzez odbieranie poczty, czy klikanie w banerki -chcesz
zobaczyc 10 osob, ktore najwiecej zarobilo (zobacz ile)
http://provent.civ.pl/?wpr=83081609193/

.pl] lub przez gadu-gadu (1490502), lecz niektore pytania moga sie
rozwiazac
same, gdy przeczytasz to na stronie firmowej (tam tez jest to wyjasnione
bardzo dokladnie)
http://provent.civ.pl/?wpr=83081609193/

Wspolpraca polega na promowaniu kont bankowych w LG Petro Bank s.a. Jezeli
ktos sie zapisze z twojego polecenia to dostajesz za to 5 zl. Musisz
wiedziec ze zapisujesz sie dopiero w momencie odeslania podpisanej umowy
przez ciebie (otrzymasz ja poczta od banku z regulaminem) jak ja odeslesz
to
dopiero sie zapisales.

Takze jak widzisz nie ma tu zadnego haczyka, bo oni przesylaja regulamin i
wszystko jest w nim opisane. np. jezeli firma Provent (wspolpracujaca z
bankiem) nie wysle do 30 kazdego miesiaca pieniedzy naleznych, masz prawo
domagac sie odsetek (lub chyba zgodnie z prawem polskim rowniez
drogasadowa)
dlatego zawsze wplacaja jezli zarobisz !!! To nie to samo co logomedia
itp.
Aha do utrzymania konta (nie musisz wplacac kasy na nie) wystarczy tylko
ze
utrzymasz saldo powyzej 1 zlotego.

Jak nie chcesz to wcale nie musisz reklamowac tych kont bankowych.
Wystarczy
ze bedziesz z niego korzystal. Szczegolnie polecane do osob, ktore maja
staly badz dorazny dochod. Moga wplacac na konto, a procenty rosna. A
jezeli
nie pracujesz, ani nie zarabiasz to wtedy mozesz zajmowac sie
"rozprowadzaniem kont" i bedziesz dostawal pieniadze. A jak chcesz mozesz
robic dwie rzeczy na raz (tym wiekszy zysk).

TO SIE OPLACA!!! UWIERZ. Ja zaufalem. Hmm Pewnie wszyscy mysla, ze to
gowno,
ale tak nie jest to nie to samo co te inne firmy w internecie. Bank i
firma
"PROVENT" to osobne dwie firmy, one tylko ze soba wspolpracuja. Pieniadze
ktore zarobisz w Provencie sa przesylane na twoje konto. Mozesz korzystac
jak chcesz tylko z konta. To tak samo jakbys poszedl do banku i chcialbys
otworzyc konto. To niczym sie nie rozni. Tylko ze od PROVENTU mozna
jeszcze
zarobic, a bank ma bardzo dobra oferte tzn (oprocentowanie, brak oplat za
prowadzenie konta, i wiele innych o ktorych mozesz przeczytac na stronie
podanej ponizej)

Aby poczytac dokladniej lub sie zapisac:
http://provent.civ.pl/?wpr=83081609193/

Zapraszam rowniez na moja strone WWW: http://wojcin.republika.pl

Z powazaniem
BaRsZcZ...






Temat: IDEA - najlepsza ???
Witam :)
Jestem "idealnym" abonentem od prawie roku i musze stwierdzic, ze chociaz mam
zastrzezenia do tej sieci, to nie jest jeszcze tak strasznie zle, jak niektore
osoby z listy pisza.  Nie mowie, ze idea jest lepsza od + i R. Nie jestem zadnym
fanatykiem idei, ale musze powiedziec, ze jakos przez ten rok uzywania telefonu
jakos nie musialem strasznie narzekac (a szczegolnie ucieszyl mnie fakt, ze
chociaz jestem studentem, nie mam stalych dochodow, nie mam karty kredytowej i
moj limit wynosi 200 zl to jakos bez problemu wlaczono mi roaming)

jednej sieci nad druga - czy to cos zmieni ? Takie klotliwe posty staja sie juz
po prostu nudne.
Jedna siec ma jedna rzecz lepsza, druga druga, a trzecia jeszcze inna - jedna ma
zasieg w miejcu A gdzie druga nie ma zasiegu, ale za to ta druga ma zasieg w B,
gdzie nie ma pierwsza itd.
Aha, jeszcze cos. Na liscie ciagle sa glosy, ze idea nie dba w ogole o abonentow
- ciekawe ile sieci (na calym swiecie) wiedzac, ze przejda z 1800 na 900
rozszerzaloby zasieg na glownych drogach (co jest b. kosztowne), chociaz za
jakis czas mogliby to zrobic o wiele mniejszym kosztem za pomoca 900. idt. itd.
uffffff... sorry, ze tak dlugo
aha i jeszcze cos podopisuje jako komentarz do posta ponizej


1.niemila obsluge klienta w BOK


z tym sie jeszcze nigdy nie spotkalem


2.Oczekwianie przynajmniej 20 minut w dzien na polaczenie z konsultantem


ok, tu musze sie zgodzic i to mnie wkurza


3.niekompetentnych ludzi w BOKU (kazdy mowi co innegio)


hmmm.... czy ja wiem, tez sie z tym nie spotkalem


4.Brak mozliwosci sprawdzenia biezacego salda rachunku


to przez te darmowe minuty
aha, o ile sie nie myle, to era to wprowadzile b. niedawno - mowiac od razu, ze
to straszny minus....
dlaczego przed wprowadzeniem tego przez ere nie mowilo sie, ze to minus ?


5.Brak mozliwosci wysylania SMSow do innych konkurencyjnych operatowro (mam
na mysli ERE i niektore zagraniczne)


a z ery mozesz wyslac do idei ???
(ok, przepraszam, ze to pisze,ale w idei jak sprobujesz wyslac do ery, to cie za
to nie kasuje....)


6.Impuls co pelna minute


fakt, minus, ale mam nadzieje, ze sie to zmieni (mysle, ze 1.3.2000 to sie
zmieni na 99%)


7.Problemy z polaczeniem z numerami 602, 604,606 (czasami wystepuja i
slychac jedynie beep beep)



godziny temu probowalem sie dodzwonic z tel. w erze do BOK (czy innego BOA)
bylo dokladnie to samo


8.Ich zakrecony regulamin i oczekiwanie miesiacami na zalatwienie
rejklamacji


na tym sie nie znam - nie musialem jeszcze skladac zadnej reklamacji


9.Limit SMSow wysylanych z bramki internetowej do 5 dziennie (Nie widzialem
na calym swiecie takiego badziewia)


caly dzien siedzisz przy kompie i wysylasz sms'y do jednej osoby ???
w idei jest ograniczenie typu: iles tam sms'ow do danej osoby
w pozostalych sieciach (o ile mnie pamiec nie myli) jest ograniczenie, ze mozesz
wyslac w ogole iles tam sms'ow - niezaleznie do kogo


10.Traktowanie uczciwych klientow ktorzy spoznia sie o jeden dzien z
oplaceniem rachubnku, jak potencjalnych zlodziei (odrazu odlaczaja
telefon-wszytkie-nie tylko wychodzace, podczas gdy na lewych kartach czesto
wylaczaja tylko wychodzace)


nie wiem, nigdy tego nie doswiadczylem - zawsze place terminowo


Mam wymieniac dalej? Mysle ze kazdy kto ma IDEE i z niej korzysta przyzna mi
racje!


nie zawsze, ale czasami masz
ok, nie wiem, czy ktos tak daleko zaszedl z czytaniem
naprawde, nie jestem fanatykiem idei, rownie dobrze moglbym miec + lub R - nie
jestem ich przeciwnikiem, ale po prostu dla osoby takiej jak ja, ktora wyjezdza
raczej tylko na wakacje w lecie i zimie, a reszte roku spedza w miescie, nie
jest potrzebny zasieg typu 900 (a najwyzej moge se wsadzic do tel. SIMPLUSA albo
TAK TAK'a).
chce jeszcze jedno powiedziec:
kazda siec ma swoje plusy i minusy, wiec nie sadze, zeby potrzebne bylo ciagle
obrzucanie sie blotem przez abonentow plusa, ery i idei
przepraszam (tych co tu doszli z czytaniem) za tak dlugiego posta
pzdr.
Lukasz

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nflblog.pev.pl



  • Strona 2 z 2 • Znaleziono 153 rezultatów • 1, 2