simson sr50 CE

Widzisz posty znalezione dla hasła: simson sr50 CE





Temat: WYCENA SIMSONÓW ile moge za niego wziac / wołać
hmmm zapytam sie jeszcze ja ile warta mój :

Sr 50/1 CE z 1996r z rozrusznikiem 2 generacji. ogólnie to spory tuning i ładny org. lakier

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/SR,50/31258

2500 wezme?????





Temat: Zanik iskry po nagrzaniu silnika SR 50 CE Elektronic
Witam. Proszę o radę co może być przyczyną awari o której wsponiałem w temacie? Mianowicie gdy Simson jest zimny to pięnie zapala i równo pracuje, ale po przejechaniu paru(set) metrów zaczyna przerywać i gaśnie. Wtedy jest go bardzo ciężko zapalić i po wykręceniu świecy można stwierdzić, że iskra przeskakuje bardzo sporadycznie albo wcale. Gdzie szukać przyczyny pod magnetem czy raczej przy cewce???? Pozdrawiam





Temat: Njalepszy skuter
Piszcie wasze propozycje. Skuter może być nowy lub używany. Najlepiej, żeby była to 50 cm3. Piszcie jak się jeździ, co was w nim wkurza itp.

Ja zaczynam. Simson sr50 z elektrycznym rozrusznikiem i regulowanym amorkiem. Coś podobnego do tego, nawet rok ten sam http://otomoto.pl/simson-...ce-M829834.html
Motorower na którym nauczyłem się jeździć. Po sześciu latach użytkowania mogę powiedzieć, że nie był to zły zakup. Jak każda Polska maszyna wymagał poświęcenia mu trochę czasu. Zadbany służył jednak dobrze. Nauczyłem się nim jeździć tak, żeby nie gasł. Niestety czas poświęcony przy nim w pewnym momencie poszedł na marne. We wrześniu 2006, czyli po sześciu latach eksploatacji został skradziony pod supermarketem. Ludzi było dużo, na dodatek był przymocowany do stojaka na rowery i moto. Od tego czasu nie mam żadnego jednośladu.



Temat: Rozrusznik elektryczny
jest to troche roboty inne dekle zebatki tak jak jest w orginalnym simsonie SR 50 CE



Temat: Jaki posiadasz wehikuł??
Ja posiadam mińska 400A z 1989 roku i Simsona SR 50/1 CE z 1996 roku



Temat: jaka maksymalna prędkoś
posiadam simsona sr50 ce(z rozrusznikiem elektrycznym) pędzi 70-75km/h (75 przy dobrej pogodzie)



Temat: Skrzynia biegów simson 4b problem
aś teroz pokozoł <lol2> w ogule dekiel od sprzegla<lol2>
Z książki E.Werner "Jeżdżę motorowerem simson"

Silniki M501/701
1) zdjąc pokrywę iskrownika (w skuterach SR50/SR80 zdemontować uprzednio podnóżek, a w modelu CE układ wydechowy);
2) włączyć pierwszy bieg i odkręcić nakrętkę M8 wraz z podkładką, znajdujące siępo prawej stronie korpusu za gaźnikiem;
3) wsunąć trzpień nastawczy w otwór wałka napędowego, kołnierz trzpienia musi stykac się z czołem wałka;
4) za pomocą nakrętki współpracującej ze śrubą M8 wyreglować położenie osi obrotu dźwigni wahadłowej, przesuwającej klin; w tym celu obrócić nakrętkę kluczem nasadowym ( Klucz nasadowy do regulacji mechanizmu zmiany biegów w skrzynce przekładniowej z przesuwnym klinem) o około dwa obroty w prawo, a następnie ponownie w lewo - do chwili zetknięcia klina z trzpieniem wsuniętym do oporu i przytrzymanym ręką;
5) ponownie obrócić nakrętkę o jeden obrót w prawo - reguluje się w ten sposób luz mechanizmu zmiany biegów; następnie, po założeniu podkładki, unieruchomić nakrętkę śrubą M8;
6) wyjąć trzpień nastawczy i załozyc pokrywę iskrownika.
Jeśli podczas jazdy motorowerem prawidłowe przełączanie z biegu wyższego na niższy powoduje samoczynne "wyskakiwanie" biegu, to nakrętkę nalezy obrócić w prawo.
Wszyskie inne naprawy skrzynki przekładniowej należy wykonywac w autoryzowanej stacji obsługi.

Tym sposobem drogi przyjacielu pokazałeś jak bardzo znasz sie na regulacji biegów w simsonie.



Temat: prostownik??
A jakiego masz dokładnie Simka?

Edit:
Prostownik to nie jest, jeśli masz S51, bo tylko w SR50 były prostowniki (w wersji C i CE - z tego co zauważyłem).
Edit:
Twój Simson to S51 Enduro ? Masz kierunki? Bo jeśli masz oryginalną instalacje elektryczną z kierunkami to powinieneś mieć zapłon bez przerywacza - elektroniczny. Jeśli nie masz kierunków i masz przerywacz to znaczy, że masz Simsona S51 E/4 i to co ty wyjąłeś to może być listwa zaciskowa, chociaż nie jestem pewien, ściągnij sobie schematy z odpowiedniego działu ;-)



Temat: licznik w sr"ce
Witam.Mam problem z moim licznikiem w Simsonie sr50 jak jadę tak do 35-40 km/h to jest w miarę dobrze a jak szybciej to zaczyna skakać,linkę mam nasmarowaną . Co mam z tym zrobić.




Temat: Zębatka simson
Przelozenia Simson :
S51 N/ B1-3/ B1-4/ B2-4/ E/ E-4/ C : 15/34
SR50 N/ B3/ B4/ CE : 16/31




Temat: JAKI WYBRAC?
Simson S51

Produkowany od 1980r. Przeznaczony przede wszystkim dla młodych użytkowników, wyposażane były w silniki M531/541 odpowiednio 3 i 4 biegi.
S51N - wersja podstawowa, z ubogim wyposażeniem elektryczny i trzybiegową skrzynkę biegów. Produkowany do 1988r.
S51 B1-3 - wersja również z trzybiegową skrzynką biegów , wyposażona w kierunkowskazy, światło postojowe, 25 W reflektor i sygnał dźwiękowy.
S51 B1-4 - wersja modelu B1-3 z 4 biegową skrzynią biegów.
S51 B2-4/1 - następca wersji B1-4, produkowany od 1983r. Wyposażony w elektroniczny zapłon, 35 W reflektor, gumowe osłony nóg widelca teleskopowego, wyprofilowane siedzenie oraz odchylaną dźwignię rozruchową.
S51 Comfort - produkowany od 1983r, zmodernizowana wersja B2-4, wyposażona w obrotomierz, boczną podpórkę, włącznik światła stop hamulca przedniego, lampkę kontrolną światła drogowego , opony o profilu K35.
S51 E - dostępny na rynku od 1982roku, przystosowany do jazdy w terenowych warunkach.
S51 E/4-wersja o uproszczonej instalacji elektrycznej.

Simson Sr50

Skuter o klasycznym wyglądzie, wyposażony w koła 12'' i elementy okrywające wykonane z tworzyw sztucznych
SR50 N - wersja uproszczona.
SR50 B3 - wersja z trzybiegową skrzynią biegów, 6-woltową instalacją elektryczną, kierunkowskazy oraz bezpieczną stacyjką.
SR50 B4 - model ten różni się od B3 tylko cztero biegową skrzynią biegów, bocznymi bagażnikami oraz dużą deską rozdzielczą.
SR50 C - wersja podobna do B4, wyposażona w 12-woltową instalację elektryczną, elektroniczny zapłon, wyprofilowane siedzenia, pięcio stopniową regulację sztywności amortyzatorów teleskopowych oraz w dwa lusterka wsteczne o średnicy 120 mm.
SR50 CE - wersja podobna do C, wyposażona w elektryczny rozrusznik.
SR80 CE - wersja podobna do CE, wyposażona w silnik o pojemności 80ccm i mocy 4,1 kW.



Temat: Zap?on Bateryjny
Nie jest to mo?e tuning, ale ja uwa?am to rozwi?zanie za pewnego rodzaju ulepszenie. Zaczn? od pocz?tku – jak kupi?em swoj? CZ by?a w s?abym stanie (ale silnik cyka?) nie mia?a cewek w pr?dnicy, mia?a za to wielki akumulator przyczepiony na drut do dolnej p??ki przedniego zawieszenia (oczywi?cie o ?adowaniu nie by?o mowy). Ju? po pierwszych pr?bach samodzielnego odpalania ledwo chodzi?em. Doszed?em do wniosku, ?e trzeba zapoda? zwyk?e cewki. Uda?o mi si? dosta? lekk? przer?bk? cewki zap?onowej od WSK-i. Po jej za?o?eniu CZ ledwo chodzi?a i w og?le same problemy. Postanowi?em powr?ci? do pierwotnej postaci, ale mocno ulepszonej. I tak kupi?em: dwie cewki od motorynki 2x3V (kupi?em od motorynki, poniewa? s? tanie ?atwo dost?pne i po??czone szeregowo daj? stosunkowo du?y pr?d), akumulator kwasowy 6V 6Ah (bardzo malutki) i co najwa?niejsze mostek prostowniczy opr?cz tego jeszcze kilka pierd??, o kt?rych nie warto wspomina? (z wyj?tkiem w??cznika i oprawki bezpiecznika – obie te rzeczy s? bardzo wa?ne). Cewki wymaga?y przer?bki (wiem, ?e to wariactwo, ale umocowa?em ka?d? na jednej ?rubie). Nale?a?o wyj?? fabryczne bolce mocuj?ce (uci?? i wybi?) i jeden o powsta?ych w ten spos?b otwor?w powi?kszy? (zale?y, jaki kto ma gwint w stojanie – ja mam M4). Opr?cz tego troch? spi?owa?em jedn? i drug? tak ?eby przypadkiem nie tar?y o magnesy. Mocowanie na jednej ?rubie ma zasadniczy plus – dzi?ki temu mog?em ustawi? cewk? w dowolnej pozycji. Skoro cewki s? ju? zamocowane to mo?na przej?? do akumiego. Nie wiem czy tak jest w ka?dej CZ, ale ja zamocowa?em sw?j na uchwycie pod bakiem (ma?y kawa?ek blachy z dwoma otworami). Zrobi?em solidny uchwyt i po sprawie. Je?eli chodzi o zamocowanie mostka to jest on super ma?y, a w dodatku fabrycznie ma otw?r. Kondensatora nie mam w pr?dnicy, wi?c na jednej ?rubie umocowa?em mostek i kondensator (miejsce praktycznie dowolne – byleby kondi dotyka? do masy).
??czymy cewki szeregowo tak jak jest to pokazane na schemacie (cewki ??czymy kr?tkim przewodem poprzez lutowanie) i wyprowadzamy przewody przeciwnych biegun?w na zewn?trz pr?dnicy. W naszym projekcie zastosowano cewki od "motorynki", jak wiadomo ka?da z cewek ma po 3V co w po??czeniu szeregowym daje 6V, je?li zastosujemy inne cewki, z kt?rych ka?da b?dzie dawa?a napi?cie 6V, to uzyskamy napi?cie 12V. (w takim przypadku musimy oczywi?cie zastosowa? akumulator 12V). Przewody od cewek nale?y po??czy? z mostkiem prostowniczym, mo?na tu zastosowa? dowolny mostek prostowniczy, w naszym projekcie zastosowany zosta? mostek prostowniczy 10A/100V (dost?pny w ka?dym sklepie elektrycznym). Doskonale pasuje tu mostek np. od WSK-i 175 lub Simsona SR50. Parametry mostka nale?y dobra? do mocy cewek i zastosowanego napi?cia. Ujemne wyprowadzenie mostka ??czymy z mas? motocykla, dodatnie nale?y natomiast po??czy? z dodatnim biegunem akumulatora, nie zapominaj?c o wstawieniu bezpiecznika w celu zabezpieczenia instalacji przed zwarciem. (bezpiecznik nale?y dobra? odpowiednio do mocy pr?dnicy i napi?cia instalacji). Oprawk? do bezpiecznika mo?emy naby? w sklepie z artyku?ami elektrycznymi b?d? motoryzacyjnymi. Cewk? wysokiego napi?cia mo?na bez problemu dobra? od np. Jawki 50 b?d? Simsona, oczywi?cie ka?da inna cewka o podobnych parametrach b?dzie dobrze spe?nia? swoj? rol?. Cewk? mo?na zamontowa? gdziekolwiek, jej biegun ujemny (zazwyczaj oznaczony 1) ??czymy z przerywaczem i kondensatorem, a dodatni ??czymy przez ww. bezpiecznik i w??cznik do plusowego zacisku na akumulatorze. Wy??cznik mo?na zastosowa? dowolny (byle niezbyt ma?y). Co do kondensatora to radzi?bym zastosowa? kondensator od popularnego malucha. (tani, ?atwo dost?pny i niezawodny) oraz wyprowadzi? go na sta?e z pr?dnicy, co przyczyni si? do wyd?u?enia jego ?ywotno?ci (ni?sza temperatura w jakiej musi on pracowa?). Mo?na go umie?ci? w dowolnym miejscu pami?taj?c, aby mia? "mas?".
Do instalacji nale?y oczywi?cie zastosowa? sprawny akumulator, poniewa? to od niego b?dzie poprawna praca zap?onu. Najlepiej zastosowa? akumulator jak najmniejszych gabaryt?w i umie?ci? go w dogodnym dla nas miejscu (nale?y zwr?ci? uwag? na to, aby dost?p do akumulatora nie by? utrudniony, poniewa? to b?dzie utrudnia?o nam jego obs?ug?). Akumulator nie mo?e r?wnie? mie? zbyt du?ej pojemno?ci, poniewa? mog? wyst?pi? problemy z ?adowaniem. Co do monta?u instalacji najlepiej zastosowa? przewody o przekroju 0,75-1,5mm2, mo?na je po??czy? w wi?zki co korzystnie wp?ynie na estetyk? oraz ?atwo?? napraw. Do po??cze? mi?dzy poszczeg?lnymi elemetami mo?emy u?y? z??czek konektorowych lub po??cze? ?rubowych (kostki) albo wszystko po??czy? bezpo?rednio poprzez lutowanie. Po zako?czonym monta?u dobrze jest sprawdzi? warto?? napi?cia ?adowania miernikiem. Zalety takiego zap?onu to pewna iskra od najmniejszych obrot?w silnika w ka?dych warunkach co korzystnie wp?ywa na rozruch. Oczywi?cie pokazany projekt jest tylko przyk?adowy, mo?na go dowolnie zmodyfikowa? trzymaj?c si? og?lnie przyj?tego schematu. Fotki poszczeg?lnych element?w – dodam wkr?tce. P?ki co to tutaj macie schemat (zdj?cie poka?e sie w pe?nym rozmiarze jak zmaksymalizujecie okno i klikniecie "od?wie?"): http://www.fotosik.pl/pok...2no1cek2js.html
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nflblog.pev.pl