SIMS MAXIS
Widzisz posty znalezione dla hasła: SIMS MAXIS
Temat: The Sims Randka
Dodatek The Sims: Randka jest na pewno przełomowy. Od zainstalowania gry Twoi Simowie wreszcie mogą opuścić swój dom i wyjechać do centrum na zakupy. Powiększone zostało menu z reakcjami pomiędzy Simami, jednak teraz trudniej o zdobycie przyjaciela, jest to bardziej realne, (kto mógłby zaprzyjaźnić się po jednym dniu znajomości), choć trudniejsze zadanie. Pojawiła się również bardzo ciekawa opcja, którą jeden Sim może zaproponować drugiemu - "zaproś do centrum". Nasz sim dzwoni po taksówkę i pozostaje tylko wybór gdzie się udać. Jeżeli jest to spotkanie męsko-męskie lub damsko-damskie, może dobrym miejscem jest lunch w restauracji, jeżeli jednak jest to randka, co powiedziałbyś na romantyczny piknik we dwoje w zacisznym parku? Decyzja należy do Ciebie. Jak pisałam wyżej utrudnione są teraz kontakty między Simami to znaczy, że rozmowa również teraz, aby mogła zaistnieć konwersacja obydwoje z Simów muszą mieć podobne zainteresowania. Jeżeli takich nie będą mieli, rozmowa po prostu będzie się nudna dla Sima i mało interesująca. Jednak i na to jest lekarstwo wystarczy udać się do centrum i kupić jedną z wielu dostępnych gazet i po prostu zdobyć wiadomości o każdej dziedzinie a jest ich naprawdę dużo np. polityka, gastronomia, Hollywood, podróże itp. itd. Kiedy jednak Twój Sim zdobędzie wiedzę o wszystkich możliwych zainteresowaniach, ma przed sobą świetlaną towarzyską przyszłość. Dodatek wnosi do gry ponad sto dwadzieścia nowych urządzeń, o których warto wspomnieć. Ja najbardziej lubię kanapę w odcieniach fioletu oraz różowawe tapety i podłogi, których jest tu mnóstwo!!! Jeżeli ktoś jednak nie za bardzo przepada za widzeniem świata w takich kolorach dostępne są również urocze i klasyczne, (co niektóre) stoliki o różnych kształtach i kolorach. Dla mnie ten dodatek jest jednym z najlepszych dodatków, jakie do tej pory Maxis wymyśliło.
Światowa Premiera:
Polska Premiera: 29 listopad 2001
Rozsądne wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, 4MB akcelerator 3D
Temat: The Sims 2: Cztery pory roku
Sims 2: Seasons to kolejny dodatek do bestsellerowej serii stworzonej przez Maxis, a wydanej przez Electronic Arts. Tym razem świat wirtualnych ludzi wzbogacony został o zmieniające się pory roku i związane z nim zmiany pogodowe.
Dzięki dodatkowi o rytmie życia w wirtualnym świecie nie będzie decydować jedynie cykl dnia i nocy, ale również zmieniająca się pogoda: śnieżyce, gradobicia, ulewy i burze z piorunami to tylko niektóre z atrakcji czekających na simów. Nasi podopieczni nie pozostają obojętni na to, co dzieje się na dworze. Warunki pogodowe znajdują bowiem odzwierciedlenie w ich nastrojach, potrzebach, obawach oraz wzajemnych relacjach. Każda pora roku oferuje szereg nowych czynności do wykonywania. W zimie jest to na przykład wojna na śnieżki albo lepienie bałwana, a latem kąpiel w sadzawce. Gracze dostają do swojej dyspozycji urządzenie do kontrolowania pogody, za pomocą którego mogą wedle uznania zmieniać panujące na dworze warunki.
Osoby o ogrodniczym zacięciu będą z pewnością zadowolone z tego dodatku do Sims 2. Podobnie jak w rzeczywistości, różne rośliny można sadzić tylko w odpowiednim okresie. Ci, którzy potrafią dobrze się wczuć w wirtualny cykl natury, zostaną dodatkowo nagrodzeni – ze swoich zbiorów będą mogli tworzyć różne mikstury, między innymi napoje miłosne, energetyczne i lekarstwa. Ponadto otrzymają możliwość wstąpienia do Klubu Ogrodniczego, gdzie zdobędą informacje o hodowli poszczególnych roślin, a także zmierzą się ze stawianymi przed nimi wyzwaniami.
Standardowo już rozbudowie uległa również ilość dostępnych ubrań. Trzeba dbać o to, by stroje simów były dostosowane do panującej na dworze pogody: zimą zapewniać im ciepłe okrycia, kurtki, czapki i szaliki, latem krótkie, przewiewne ubrania, a wiosną i jesienią coś do ochrony przed deszczem.
Ponadto Sims 2: Seasons zawiera sześć karier zawodowych w następujących dziedzinach: edukacja, prawo, gry komputerowe, muzyka, dziennikarstwo i poszukiwanie przygód. Nie jest również zaskoczeniem, że na jego nabywców czeka szereg przeróżnych nowych przedmiotów i elementów otoczenia.
Dodatek jest dostępny jedynie dla użytkowników komputerów PC i podobnie jak wcześniejsze rozszerzenia do uruchomienia wymaga posiadania podstawowej wersji gry.
nośnik: 1 DVD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 1.3 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza, Vista GeForce 6200 lub lepsza), 1.5 GB HDD.
Hasło:
Temat: [RS] The Sims 2 : Zwierzaki
The Sims 2: Pets to kolejny tytuł z niezwykle popularnej, kultowej można rzec, serii The Sims. Tym razem programiści ze studia Maxis postanowili włączyć do uniwersum gry, najbliższych przyjaciół człowieka – zwierzęta domowe. Wybierać możemy spośród wielu rodzajów, nie tylko najbardziej popularnych psów i kotów, ale także świnek morskich, rybek akwariowych, chomików i ptaków.
Naszego pupila tworzymy na podobieństwo postaci „ludzkich” bohaterów gry. Możemy decydować o niemal każdym elemencie wyglądu zwierzęcia, nawet o takich szczegółach jak kolor i pręgowanie sierści (jeśli ktoś ma ochotę stworzyć sobie kota w różowe prążki, nic nie staje na przeszkodzie). Co więcej, do dyspozycji mamy szereg ozdobnych gadżetów, takich jak obroże i chusty na szyje naszych pieszczochów.
Tak rozbudowana możliwość ozdabiania naszych pupili nie oznacza jednak, że pełnią one rolę tylko i wyłącznie ozdobną. Wszystkie zwierzęta występujące w grze obowiązują takie same zasady jak pozostałe postaci (czytaj ludzi). Przede wszystkim musimy liczyć się z tym, że nasz pieszczoch nie żyje wiecznie. Podobnie jak inne simy, zwierzęta muszą zaspokajać podstawowe potrzeby, takie jak jedzenie czy załatwianie się. Do tego dochodzą specyficzne wymagania, na przykład koty potrzebują czegoś do ostrzenia pazurków. Każde ze zwierząt wymaga swojej porcji zainteresowania ze strony właścicieli. Na pewno w mniejszym stopniu dotyczy to rybek czy chomików (choć i one potrafią zaabsorbować uwagę człowieka na wiele godzin), ale koty i psy potrzebują o wiele więcej pieszczot, tresury, nauki sztuczek itp.
Bardzo ciekawie rozwiązano możliwość wpływania na poczynania czworonożnych pupili. Zastosowano mianowicie system pochwał i kar znany z serii Black & White. I tylko od sposobu, który wybierzemy zależy to, czy będziemy mieli w domu karnego i posłusznego zwierzaka, czy też stwora z piekła rodem, regularnie niszczącego domowe meble. Ta druga opcja na pewno przypadnie do gustu osobom lubiącym się przyglądać jak ich kochany pies goni listonosza lub demoluje ogródek sąsiada. Skoro już jesteśmy przy niszczeniu mebli to warto wspomnieć, że nie jest to jedyny sposób w jaki zwierzęta wpływają na stan naszego budżetu. Oprócz konieczności uzupełniania strat, jesteśmy zmuszeni ponosić dodatkowe koszty związane z zakupem akcesoriów, zabawek i tym podobnych.
Całe szczęście jest także możliwość zwiększenia domowego budżetu dzięki posiadaniu zwierzaka. Po raz pierwszy twórcy gry przygotowali karierę zawodową dla psa lub kota (posiadacze rybek i papug mogą czuć się poszkodowani). Jeśli uda się sprawić, że Azor czy Reks zostaną gwiazdami showbiznesu lub zrobią karierę jako pies strażnik, można liczyć na comiesięczny czek z wynagrodzeniem.
Temat: The Sims 2: Cztery pory roku
Sims 2: Seasons to kolejny dodatek do bestsellerowej serii stworzonej przez Maxis, a wydanej przez Electronic Arts. Tym razem świat wirtualnych ludzi wzbogacony został o zmieniające się pory roku i związane z nim zmiany pogodowe.
Dzięki dodatkowi o rytmie życia w wirtualnym świecie nie będzie decydować jedynie cykl dnia i nocy, ale również zmieniająca się pogoda: śnieżyce, gradobicia, ulewy i burze z piorunami to tylko niektóre z atrakcji czekających na simów. Nasi podopieczni nie pozostają obojętni na to, co dzieje się na dworze. Warunki pogodowe znajdują bowiem odzwierciedlenie w ich nastrojach, potrzebach, obawach oraz wzajemnych relacjach. Każda pora roku oferuje szereg nowych czynności do wykonywania. W zimie jest to na przykład wojna na śnieżki albo lepienie bałwana, a latem kąpiel w sadzawce. Gracze dostają do swojej dyspozycji urządzenie do kontrolowania pogody, za pomocą którego mogą wedle uznania zmieniać panujące na dworze warunki.
Osoby o ogrodniczym zacięciu będą z pewnością zadowolone z tego dodatku do Sims 2. Podobnie jak w rzeczywistości, różne rośliny można sadzić tylko w odpowiednim okresie. Ci, którzy potrafią dobrze się wczuć w wirtualny cykl natury, zostaną dodatkowo nagrodzeni – ze swoich zbiorów będą mogli tworzyć różne mikstury, między innymi napoje miłosne, energetyczne i lekarstwa. Ponadto otrzymają możliwość wstąpienia do Klubu Ogrodniczego, gdzie zdobędą informacje o hodowli poszczególnych roślin, a także zmierzą się ze stawianymi przed nimi wyzwaniami.
Standardowo już rozbudowie uległa również ilość dostępnych ubrań. Trzeba dbać o to, by stroje simów były dostosowane do panującej na dworze pogody: zimą zapewniać im ciepłe okrycia, kurtki, czapki i szaliki, latem krótkie, przewiewne ubrania, a wiosną i jesienią coś do ochrony przed deszczem.
Ponadto Sims 2: Seasons zawiera sześć nowych karier zawodowych. Nie jest również zaskoczeniem, że na jego nabywców czeka szereg przeróżnych nowych przedmiotów i elementów otoczenia.
Dodatek jest dostępny jedynie dla użytkowników komputerów PC i podobnie jak wcześniejsze rozszerzenia do uruchomienia wymaga posiadania podstawowej wersji gry.
Temat: The Sims
Tytuł: The Sims
Producent: Maxis
Wymagania: procesor 233MHz, pamięć 32MB RAM, akcelerator 3D
Will Wright, twórca słynnej serii gier strategicznych SimCity, postanowił stworzyć symulację w najdrobniejszych szczegółach oddającą zwyczajne ludzkie życie. W grze The Sims przejmujemy kontrolę nad poczynaniami rodziny Simów, decydując o wszystkich aspektach ich egzystencji. Ustalamy ich miejsce zamieszkania i standard wyposażenia domu, wybieramy pracę i określone zajęcia decydując o przyszłej karierze. Wyłącznie od nas zależy czy ich żywot będzie łatwy i spokojny, czy potoczy się w kierunku zbrodni. Stworzony w grze wirtualny świat drobiazgowo zbliża się do naszej szarej rzeczywistości. Młode Simy ciężko pracują za marne grosze, po powrocie z pracy oglądając telewizję lub odwiedzając sąsiadów. Mogą łączyć się w pary, zakochiwać a następnie zakładać rodziny i starać się o dzieci. W zamierzeniu gra nie ma końca, co pozwala na określenie konkretnych celów i zaplanowania przeznaczenia każdego Sima na przestrzeni całego życia. Możemy oczywiście doprowadzić do śmierci członków naszej rodziny Simów, co dalszą rozgrywkę robi bezcelową. Do życia możemy powołać dziesiątki różnych Simów, lub spróbować odtworzyć w wirtualnym świecie własną rodzinę i przyjaciół. Gra pozwala na wybór dziesięciu możliwych ścieżek kariery dla Simów, którymi krocząc mogą zostać nawet astronautami, aktorami, nieuchwytnymi przestępcami, szpiegami czy po prostu burmistrzem SimCity. Niczym nieograniczona rozgrywka umożliwia stały rozwój i kształcenie postaci Simów. Interakcja między Simami może prowadzić do zdobywania nowych przyjaciół lub wrogów, to od nas zależy czy będziemy walczyć czy flirtować z sąsiadką. Dostępne w grze narzędzia architektoniczne umożliwiają zbudowanie domu dla Simów o jakim zawsze marzyliśmy lub rozbudowanie starej siedziby o takie luksusy jak basen, lampiony, stoły bilardowe czy kino domowe z olbrzymim ekranem. Do dyspozycji mamy ponad 150 różnych przedmiotów służących do wyposażenia domów i uszczęśliwienia naszych Simów
DOWNLOAD
Temat: The Sims 2
kategoria: logiczne
strategiczne
producent: Maxis
wydawca: Electronic Arts Inc.
dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
data premiery: 17 września 2004
data wydania PL: 17 września 2004
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 512 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 3.5 GB HDD.
The Sims 2 to sequel najlepiej sprzedającej się gry, a raczej całej serii gier, wszechczasów, oferującej niespotykaną jak dotąd możliwość kontroli swoich wirtualnych podopiecznych (symulacja ludzkiego życia).
Tym razem gracz otrzymuje możliwość kontrolowania swojego wirtualnego „ja” przez niemal całe życie, od okresu dziecięcego, aż po spokojną starość. Każda decyzja, której dokonuje, sposób w jaki reaguje na pojawiające się na jego drodze wyzwania i zagrożenia, ma wpływ na jego dalsze losy. Wybór jakiego dokonamy będąc dzieckiem, może mieć znaczący wpływ na naszą młodość oraz dorosłe, dojrzałe życie - czyni to zabawę bardziej realistyczną i zbliżoną do rzeczywistości.
Istotną zmianą w stosunku do „jedynki” jest wprowadzenie w pełni trójwymiarowej grafiki, korzystającej z możliwości współczesnych kart graficznych. Użycie grafiki 3D pozwoliło na zastosowanie nowych, niemożliwych do tej pory rozwiązań. Nic już nie stoi na przeszkodzie abyśmy obserwowali jak zmienia się mimika twarzy naszego pupila, a nawet jego tusza – ta może wzrastać, gdy na przykład spędzamy zbyt dużo swego czasu w kuchni lub na wygodnej kanapie przed telewizorem.
Kolejną wprowadzoną nowością jest też to, iż teraz simowie posiadają własne DNA, co wprowadza do gry całkowicie nowe, związane z tym, wyzwania, jak chociażby możliwość dziedziczenia przez dzieci cech charakterystycznych ich rodziców.
Nowy, znacznie rozbudowany, a zarazem intuicyjny system tworzenia własnego Sima. Wystarczy zaledwie kilka kliknięć, aby ustalić wiele różnorodnych parametrów związanych chociażby z wyglądem, mimiką twarzy, itp.
Obszerna biblioteka zaprojektowanych na nowo elementów, którymi można wypełniać swój dom.
Life Score – dodatkowy współczynnik - miara tego, jak udaje się nam przeprowadzać naszego Sima przez kolejne przeciwności losu, kolejne „wielkie wydarzenia” mające miejsce w życiu każdego człowieka – pierwszy krok, zaręczyny, itd.
Temat: Sim.City.Societies-RELOADED
SimCity Societies to kolejna część bestsellerowej strategiczno-ekonomicznej serii, rozwijanej od końca lat osiemdziesiątych XX wieku. Tym razem w proces produkcji nie zaangażowano jednak zespołu Maxis, lecz studio Tilted Mill Entertainment, z którego wyszły takie gry jak Immortal Cities: Children of the Nile oraz Caesar IV. Wraz ze zmianą tradycyjnego developera pewnej modyfikacji uległa koncepcja zabawy.
Zatem teraz stawianie wirtualnego miasta i administrowanie nim to tylko połowa sukcesu, gdyż trzeba poświęcić się również jego sferze społecznej. Tę ostatnią kształtujemy oddziałując na sześć współczynników (np. kreatywność, posłuszeństwo i uprzemysłowienie) poprzez budowanie według określonych schematów. Jeśli decydujemy się więc przykładowo na zainwestowanie dużych pieniędzy w wymiar sprawiedliwości, bezpieczeństwo i sprawy pochodne, to metropolia nabiera wyglądu niczym z orwellowskiego Roku 1984 – mieszkańców permanentnie inwigilują kamery, architektura prezentuje się prawie jak szalone projekty socrealistycznych wizjonerów, grafika filtrowana jest w mroczny sposób etc. Rzecz jasna charakter miasta determinuje zachowanie obywateli, którymi są postaci, funkcjonujące na zasadzie podobnej do gier z cyklu The Sims.
Developerzy zaimplementowali grubo ponad trzysta typów budynków, z których jednak zaledwie niewielka część dostępna jest od początku rozgrywki. Kolejne rodzaje odblokowuje się poprzez odpowiednie rozwijanie sześciu wspomnianych współczynników, co zachęca do wielokrotnego rozpoczynania zabawy od zera, celem pójścia inną ścieżką niż poprzednio. Warto zauważyć, że wśród wirtualnych budowli znalazły się także obiekty, nawiązujące do rzeczywistości – np. monumentalna Wieża Azadi rodem z Teheranu.
* Windows XP
* Windows Vista
* 2.4 GHz Processor
* 1 GB RAM
* 4x CD / DVD-Rom Speed
* Graphics Card 128 MB
* Sound Card (Direct X 9.0c Compatible)
* Keyboard
* Mouse
* 2.1 GB Free Hard Disk Space Required
* DVD-ROM drive
Installation Notes
1. Unrar.
2. Burn, or mount with Daemon Tools.
3. Install, when asked for a serial use the keygen located in the
crackdir of the DVD or enter one of the following:
SBJJ-GVXU-JLJ2-VKLJ-6RLD
S7AJ-FG5F-YBJ8-2YBJ-CRLD
A7NW-6TE6-WT2J-UWT2-NRLD
STLC-S78Q-YVJB-XYVJ-FRLD
JNWW-5HAP-NLAE-PNLA-JRLD
4. Copy the cracked file located in the Crack directory on the DVD to your
installation directory.
5. Play the game.
Rozmiar: ~1,63GB
Temat: [RapidShare] Spore Śmieszne i Straszne (2008)
producent: Maxis
wydawca: Electronic Arts Inc.
dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
kategoria: strategiczne
symulatory
Data Premiery:
Świat: 18 listopada 2008
Polska: 21 listopada 2008
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 1 DVD | cena: 49 PLN
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista.
Spore: Creepy & Cute Parts Pack to pierwszy oficjalny dodatek do niezwykle popularnej gry Spore. Pakiet zawierający mnóstwo nowych elementów, został przygotowany przez firmę Maxis, znaną prócz powyższych tytułów z wielu równie popularnych produkcji (np. SimCity, The Sims).
Spore to bardzo oryginalna gra, oferująca dość rozbudowaną rozgrywkę, podzieloną na kilka zupełnie różnych od siebie etapów. Każdy z nich przedstawia kolejne stadia ewolucji. Zaczynamy więc jako taplająca się w błotku komórka, by po bezpardonowej walce o przetrwanie w końcu wyjść na ląd, rozwinąć możliwości mózgu, założyć własne plemię, zbudować cywilizację, zdobyć świat i ostatecznie wyruszyć na podbój kosmosu.
Według wielu graczy, najprzyjemniejszym jednak elementem tego tytułu jest tworzenie własnych niezwykłych stworów, jednostek, budowli oraz praktycznie nieograniczona możliwość modyfikowania tych już istniejących, powstałych w umysłach osób odpowiedzialnych za grę. Ważnym aspektem tego podejścia jest także fakt, że naszą twórczość możemy udostępniać w sieci, dzieląc się pomysłami z resztą użytkowników. To podejście zaowocowało milionami autorskich dzieł, które zaludniły wirtualny świat Spore.
Niniejszy dodatek przeznaczony jest właśnie dla miłośników gry lubujących się w kreowaniu nowych istot. Zawiera on bowiem ogromną liczbę (ponad 100) nieznanych wcześniej elementów składowych, jakie możemy wykorzystać do tworzenia, czy modyfikowania naszych potworków. Nowości podzielone zostały zgodnie z tytułem dodatku, na urocze i przerażające. Pierwsze są więc śliczne i nieco kreskówkowe, a drugie okropne i ohydne, umożliwiając zwichrowanym umysłom tworzenie najdziwniejszych koszmarów.
Dodane elementy to przede wszystkim: nowe części ciała, wzbogacone opcje malowania naszych milusińskich (o 48 wzorów), 24 nowe animacje oraz specjalnie przygotowane tła. Powyższy dodatek wymaga posiadania pełnej wersji Spore lub Spore: Fabryka Stworów.
Wersja PL
Temat: Premiery filmowe i nie tylko...
Nie lubię się dublować No ale muszę
Dwa newsy tym razem dotyczące premier gier:
1) Świat opanowały Simsy 3! I to w jakich liczbach..zgroza. Jak podaje serwis CD-Action:
(...)najnowsze dzieło studia Maxis (ale już nie Willa Wrighta) opanowało 1,4 miliona osób w ciągu zaledwie jednego tygodnia. Dzięki temu gra zaliczyła najlepszy start wśród wszystkich produkcji na PC w historii Electronic Arts. Ta liczba jest tak naprawdę jeszcze większa, bowiem nie uwzględnia sprzedaży gry na innych platformach, tj. iPhone i iPod Touch – w ciągu osiemnastu godzin pozycja trafiła na szczyt listy sprzedaży w amerykańskim App Store. Co więcej, tylko w ciągu pierwszego tygodnia obecności gry na rynku, jej posiadacze zdążyli pobrać aż siedem milionów przedmiotów i obiektów stworzonych przez innych fanów Simów.
Odjazd... Przyznam, że grałem w część 1, której już dawno się pozbyłem, bo tak samo się mi znudziła jak zestarzała, część drugą gdzieś jeszcze mam i raz na rok czy półtora odpalę i się pobawię, ale części trzeciej kupować nie zamierzam - w końcu ciągle chodzi o to samo, a zresztą ile można grać w wirtualne życie..lepiej skupić się na tym prawdziwym, w realu Podoba mi się za to pomysł jednego z internautów, który w geście krytyki dla trzepania przez wydawcę mega sum za kolejne dodatki do Simsów, zaproponował dodatki, jakie mogłyby się pojawić do części 3:
Sims3: Spaślaki
Sims3: Kostnica
Sims3: Własny SexShop
Sims3: Na koloniach
Sims3: Zostań prezesem PZPN
Sims3: Hodowla małych smoków
Sims3: Operacja w Iraku
Sims3: Zbuduj stadiony na Euro 2012
Sims3: Zagłada studia Maxis
Sims3: To już naprawde koniec
...genialne
2) Drugi news to jak dla mnie perełka. Zbliżająca się premiera gry Fairytale Fights, w której będziemy mogli pokierować postacią Czerwonego Kapturka i..przeprowadzić krwawą, animowaną rzeź Zobaczcie sami
http://www.cdaction.pl/news-6761/czerwony-kapturek-lubi-krwawa-rzez.html
Temat: Mass Effect - secuROM
Powiedziałbym nawet, że taka polityka jaką prowadzi EA z tym SecuRomem prowokuje ludzi do kupowania/ściągania piratów. Wiele osób nie będzie chciało wydać pieniędzy na oryginalną grę, która z jakiegoś powodu może przestać im działać. Wtedy odpalą torrenta albo przejdą się do "zaufanego" Jacka Sparrowa na stadione X- lecia i tyle będzie pożytku z tego "genialnego" systemu. Ponadto na pewno niedługo pojawi się c.r.a.c.k pozwalający odpalić oryginalną grę bez łączenia z netem i tego całego cyrku, a wtedy ludzie natychmiast zaczną go ściągać żeby mieć pewność, że nic im się nie schrzani. W ten sposób walnie przyczynią się do popularyzacji piratów (w końcu ktoś te c.r.a.c.k.i pisze). Oczywiście oprócz tego przydadzą się one również posiadaczom "niemal" oryginalnej wersji i nasze koło się zamyka.
W 100% popieram Siliana. EA dorobiło się na wykupowaniu zdolnych zespołów developerskich (przykład BioWare, Maxis, wymieniać można bez końca) i wykorzystywaniu ich pracy do zbijania fortuny na wydawaniu milionowych dodatków do The Sims, sześćdziesiątej piątej części NFSa lub biliardowej FIFY. Ich kolejne gry niemal niczym się od siebie nie różnią. Przez ich politykę wydają ciągle klony swoich wcześniejszych gier. Całe szczęście, że Activision i UbiSoft jakoś się trzymają.
Z tym wymaganym podłączeniem do internetu jest inna kwestia niż przedstawiają tutaj niektórzy. Nie chodzi o to czy ktoś posiada czy nie. Tu chodzi o to, że jest to coś bez czego gra mogłaby spokojnie działać, a co dodane zostało na siłę. Co jeśli będzie awaria internetu? Albo zmiana usługodawcy? Trochę to trwa, a oni dają 10 dni. To się często zdarza. Wtedy koniec zabawy. Poza tym jakim prawem EA monitoruje kiedy ktoś włącza grę na swoim komputerze?
Jestem zmartwiony tą sytuacją, ponieważ od dawna czekałem aż Mass Effect wyjdzie na PC, a teraz obawiam się, że przez to zabezpieczenie gra może mi nie działać. I co mam zrobić? Pirata na pewno nie kupię, ale też nie chcę ryzykować straty pieniędzy na coś bezużytecznego.
Temat: Ceny SMS u operatorów zagranicznych - ciekawostka
Wykaz krajów i sieci skąd można wysłać bezpłatne sms'y;
Bułgaria - MobilTEL AD
Cypr - CYTA
Islandia - Landssimi Islands
Macedonia - Macedonian Telecommunications
Rosja - KB Impuls (DCS)
Rosja - ZAO SMARTS
Wybrzeże Kości Słoniowej - SIM
Wykaz krajów i sieci w których płaci się za otrzymane sms'y;
Sri Lanka - MTN - 0.20 USD
Wykaz krajów i sieci w których płaci się najwięcej za wysłanie sms'a;
(Podany procent to wskaźnik stosunku ceny sms'a do ceny jednej minuty
rozmowy krajowej wewnątrz sieci w szczycie.)
Estonia - EstonianMobileTelephone - 72,1%
Tajlandia - AIS - 75%
Bośnia i Hercegowina - PTT BIH - 76%
Litwa - Omnitel - 93,5%
Andora - STA - 93,8%
Portugalia - Telecel - 96,3%
Grecja - STET HELLAS - 100%
Hongkong - Hong Kong Telecom - 100%
Czechy - RadioMobil - 111,4%
Czechy - EuroTel Praha - 115%
Liban - LibanCell - 115,9%
Hiszpania - Airtel - 137,5%
Malezja - Maxis - 333,3%
Tanzania - Tritel - 982,9%
Inne ciekawostka;
najniższy podatek VAT do wysłanego sms'a jaki jest naliczany...
Cypr - 8%
Indie, Malezja, Tajwan - 5%
Singapur - 3%
Natomiast najwyższy ma...
Chorwacja, Rumunia, Polska - 22%
Norwegia - 23%
Bez VAT'u obchodzą się jakoś...
Andora
Arabia Saudyjska
Australia
Bahrajn
Belgia
Bułgaria
Chiny
Czechy
Dania
Egipt
Estonia
Filipiny
Finlandia
Francja
Gibraltar
Grecja
Guernsey
Hiszpania
Holandia
Hongkong
Irlandia
Islandia
Jordania
Kuwejt
Litwa
Luksemburg
Macedonia
Makao
Monako
Niemcy
Portugalia
Republika Południowej Afryki
Słowacja
Słowenia
Szwajcaria
Szwecja
Tunezja
Wielka Brytania
Włochy
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Wszystkie dane pochodzą z tabeli roamingowej Era GSM.
Temat: Specjalnie dla Klaudii ==> czyli Sims 3
The Sims 3
producent: Maxis
wydawca: Electronic Arts Inc.
dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
kategoria: logiczne
Data Premiery:
Świat: 2009
Polska: 2009
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
The Sims 3 to kolejna część bestsellerowej serii zapoczątkowanej w 2000 roku. Gra stanowi symulacja ludzkiego życia, począwszy od narodzin aż po samą śmierć z zachowaniem towarzyszących temu procesowi wydarzeń (pierwszy pocałunek, małżeństwo, przejście na emeryturę etc.).
Developerzy poczynili wiele usprawnień w stosunku do tego, co zaoferowano w The Sims 2 i jego dodatkach. W „trójce” podczas tworzenia nowego bohatera gracz z puli niemalże stu różnych cech określających osobowość wybiera pięć. Decyzję tę warto przemyśleć, ponieważ wskazane elementy mają niemały wpływ na rozgrywkę, np. Sim odznaczający się modrością zdecydowanie szybciej uczy się, w konsekwencji czego ma większe szanse na awans w pracy. Spore znaczenie odgrywa również zredukowanie pasków potrzeb do zaledwie trzech – głód, higiena i energia. Nie oznacza to jednak, że nie trzeba przejmować się nastrojem sterowanej postaci. Simowie posiadają swego rodzaju humorki, nastroje, a nawet drobne załamania nerwowe, np. w przypadku śmierci kogoś bliskiego.
Wraz z The Sims 3 do rozgrywki zostaje wprowadzony system marzeń i postanowień, podobny do pragnień i obaw z „dwójki”. Kupując dziecku teleskop można sprawić, że zacznie ono śnić o karierze astronoma. Poznając atrakcyjną osobą Sim może postanowić, że zaprzyjaźni się z nią. Warto zaznaczyć, że za nie zrealizowane postanowienia i marzenia nie ma żadnych kar – zwyczajnie zostają one zapomniane i zastąpione przez inne.
Drobne zmiany dotknęły również sfery zawodowej. Użytkownik jest w stanie w pewnym sensie kontrolować godziny pracy – zdecydować o wcześniejszym wyjściu lub zostaniu po godzinach. Może on także określić swój stosunek do przełożonego – chcąc w łatwy sposób zdobyć awans należy zwyczajnie podlizywać się mu. Z karierą bezpośrednio został związany system okazji, który można wyjaśnić poprzez następujący przykład: gdy w restauracji, w której popsuje się zmywarka, Si dostaje szansę wykazania się poprzez umycie sterty brudnych talerzy.
Niemniej największym novum w stosunku do wydanych wcześniej pozycji jest brak granic pomiędzy parcelami. Poszczególne lokacje nie są już wyciętymi fragmentami wirtualnego świata, lecz stanowią jedną całość. Dzięki temu Sim bez problemu może przechadzać się po ulicach miasteczka czy odwiedzać sąsiadów. Co więcej opuszczając granice własnej działki czas nie zatrzymuje się w miejscu dla pozostałych członków rodziny – wirtualny świat żyje własnym życiem, a postaci sterowane przez użytkownika są częścią większej całości. Niemniej jednak decyzje podjęte przez gracza wywierają większy lub mniejszy wpływ na losy mieszkańców okolicy.
Na końcu dodam że Klaudia pewnie i tak tego nie przeczyta bo za duzo wyrazów jak dla niej [sama to przyznała
from gry-online.pl
Temat: PC: Caesar
Firma Impressions zasłynęła w naszym kraju dzięki dobrze przyjętej grze Caesar 3, a także spolszczonemu Faraonowi. Oba wymienione przeze mnie tytuły reprezentują ten sam gatunek - są to programy ekonomiczno-strategiczne, czerpiące garściami ze słynnego produktu firmy Maxis Sim City.
W pochodzącym z 1993 roku programie Caesar mamy do czynienia z tym samym schematem. Gra przenosi nas do czasów Imperium Rzymskiego i pozwala wcielić się w rolę zarządcy maleńkiej prowincji. Na ekranie ukazuje się szczegółowa mapa terenu i... zabawa się rozpoczyna. Gracz stawia pierwsze domy (a ściślej pałatki), brukuje ulicę, wznosi świątynię, wytwórnię win i bazar. Później redukuje podatki, a ludzie sami zaczynają ściągać do miasta. Wraz ze wzrastającą liczbą ludności rusza produkcja kolejnych dóbr, pojawiają się nowe osiedla, nowe świątynie, ludzie domagają się szkoły, hipodromu czy teatru. Okazuje się, że trzeba wybudować studnie, zainteresować się akweduktami i kanalizacją (czyli "jak zrobić z mieszkańców miasta kanalie?"), wreszcie wystawić mury obronne, gdyż grasujący w okolicy barbarzyńcy dają się we znaki.
Cała trudność polega na odpowiednim, a zarazem skutecznym doborze kilkunastu parametrów dostępnych w menu. Optymalna wysokość podatków w połączeniu z oszczędnym i "ergonomicznym" budownictwem nie jest gwarantem sukcesu. Trzeba przecież pamiętać o sponsorowaniu legionów, różnicowaniu dochodów od ludności i od przemysłu, zwalczaniu bezrobocia i przestępczości, promowaniu kultury i sztuki. Również i szkolnictwo okazuje się mieć niemałe znaczenie dla rozkwitu przyszłego imperium. Grę utrudnia fakt, iż produkować możemy co najmniej kilka rodzajów towarów (m.in. mąkę, przyprawy, garnki, wazy, szkło, wino i miedź), a wpływ na ów wybór ma wiele czynników, takich jak chociażby geograficzne położenie prowincji. Zabawa nabiera smaczku w momencie, gdy opanujemy przejściowe trudności i zdołamy rozwinąć się na tyle, by zacząć myśleć o sąsiednich ziemiach. Okazuje się wówczas, że roku nie starczy, by Caesar skończyć.
Pod względem graficznym gra utrzymana jest na charakterystycznym dla 1993 roku poziomie. Marna rozdzielczość i niezbyt wyraźne ikony, niewielka przejrzystość miasta i umowność niektórych budynków z pewnością porażą każdego, kto miał styczność z jedną z kolejnych części cyklu. Brakuje też trójwymiarowości podłoża, a więc tej cechy, która uczyniła z Sim City 2000 wielki przebój i dziś na stałe zagościła w grach ekonomiczno-strategicznych (vide Rollercoaster Tycoon). Grunt po rzymskimi nogami jest po prostu płaski jak cholewa niemieckiego buta. Jedynie niektóre menu mogą się podobać - są to obrazy "z życia" Imperium Rzymskiego, w który podziwiać możemy ichnie stroje czy architekturę. Dźwięki wydawane przez Caesar klasują się na analogicznym poziomie - są mętne i przytłumione. Przygrywające w tle muzyczki nie porywają, acz trzeba im przyznać, że nie pasują do gry.
Gra rozpowszechniana jest przez firmy Sierra i Impressions za darmo; celem tej akcji jest zainteresowanie gracza kolejnymi produktami tegoż duetu. Wystarczy więc wejść na sieć, do jednego z dużych serwerów z programami freeware, i ściągnąć sobie plik caesar.zip, by móc się "rozkoszować" niniejszym programem. Legalnie i bez zgrzytów. Producentom należą się brawa, jako że wciąż bardzo niewiele firm udostępnia swoje stare, klasyczne programy za friko. Szkoda, wielka szkoda.
Temat: [HTTP] The Sims 2: Moda z H&M
The Sims 2: Moda z H&M - The Sims 2: H&M Fashion Stuff PL
<-><->
Opis gry:
The Sims 2: Moda z H&M to kolejna pozycja w cieszącym się sporą popularnością cyklu, będącym symulacją życia rodzinnego. Po przygodach z własną firmą, zwierzakami i imprezami developerzy ze studia Maxis postanowili wkroczyć do świata mody. Niniejszy dodatek do The Sims 2 powstał we współpracy ze znaną szwedzką marką o nazwie Hennes & Mauritz (H&M). Owa firma od roku 1947 zajmuje się projektowaniem ubrań damskich, a od 1968 również męskich.
Sposób zabawy w niewielkim stopniu uległ zmianie w stosunku do poprzednich odsłon wspomnianej serii. Nadal trzeba codziennie wcześnie wstawać do pracy, zaspokajać swoje potrzeby i prowadzić aktywny tryb życia towarzyskiego. Największe novum stanowi wprowadzenie produktów oferowanych przez wymienioną markę. Gracz otrzymuje sposobność ubierania swojego sima w rzeczy z najnowszej kolekcji H&M. Z myślą o żeńskiej części bohaterów przygotowano szeroki zestaw codziennych fatałaszków z przewiewnymi tunikami, sandałami z rzemyków i modnymi dodatkami (biżuteria, torebki, okulary itp.) na czele. Natomiast panowie otrzymali m.in. klasyczne koszule w stonowanych odcieniach, tenisówki i stylowe krawaty. W obu przypadkach pomyślano również o stroju sportowym, jak i tym nieco bardziej formalny.
Jednak na uzupełnieniu garderoby się nie kończy. Użytkownik ma też niepowtarzalną okazję stworzenia własnego sklepu spod znaku H&M. Aby tego dokonać producenci zaproponowali rozbudowany wachlarz akcesoriów na czele z manekinami, niezbędnymi meblami, kasami fiskalnymi i przebieralniami. Odpowiednio dopracowany butik chętnie odwiedzają inni mieszkańcy simowego osiedla, pragnących być na bieżąco z modą. Pomóc w tym im można aranżując pokaz ubrań autorstwa głównej projektantki H&M, Margaret van den Bosh.
Do uruchomienia The Sims" 2: Moda z H&M wymagane jest posiadanie pełnej wersji gry The Sims 2 lub którejś z jej edycji specjalnych, np. Edycji Specjalnej The Sims 2 na DVD bądź też The Sims 2 Holiday Edition.
producent: Maxis
wydawca: Electronic Arts Inc.
dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: logiczne, strategiczne
Data Premiery:
Świat: 08 czerwca 2007
Polska: 08 czerwca 2007
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 1 CD | cena: 29,90 PLN
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 512 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza).
The Sims 2 HM Fashion Stuff iSO-FLT PL
Temat: [HTTP] The Sims 2: Czas wolny
The Sims 2: Czas wolny
(The Sims 2: FreeTime)
<-><->
producent: Maxis
wydawca: Electronic Arts Inc.
dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
kategoria: logiczne, strategiczne
Data Premiery:
Świat: 29 lutego 2008
Polska: 29 lutego 2008
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 1 DVD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.3 Ghz, 512 MB RAM, karta grafiki 32 MB, 1,5 miejsca na HDD.
Opis Gry:
The Sims 2: Czas wolny to siódme rozszerzenie do jednej z najlepiej sprzedających się gier komputerowych ostatnich lat. Add-on stworzony przez zespół Electronic Arts Redwood Shores pozwala odbiorcom na odsunięcie przymusowych zajęć popularnych Simów na boczny tor i skupienie się na rozwijaniu ich zainteresowań w dowolnie wybranym kierunku.
Zakres dziedzin, w których nasi podopieczni mogą się realizować, obejmuje zarówno aktywność fizyczną, jak i intelektualną. Stąd też bohaterom dane jest m.in. grać w piłkę nożną, koszykówkę czy football amerykański, spalać kalorie na rowerze treningowym lub też gimnastykować się w szkole baletowej albo na dyskotece prowadzonej przez profesjonalnego didżeja. Wielbiciele innych rodzajów rozrywki mają z kolei sposobność do biegania po podwórku z siatką na motyle oraz obserwowania gwiazd, tudzież statków kosmicznych, za pomocą teleskopu, a także przyglądania się latającym po niebie ptakom albo owadom mieszkającym w terrarium.
Zwolennicy pożyteczniejszych opcji spędzania wolnego czasu mogą spróbować swych sił w szyciu na maszynie wymyślnych kreacji, ew. pluszowych misiów, ulepszaniu własnego samochodu albo gotowaniu z myślą o zwycięstwie w wirtualnych konkursach na najlepszą potrawę. Osobom o zamiłowaniu do sztuki pozwolono natomiast na lepienie naczyń z gliny i naukę gry na skrzypcach. Rzecz jasna, im więcej Sim ćwiczy, tym ciekawsze są osiągane przezeń wyniki. Trenowanie zdolności ma sens tym większy, że część wyprodukowanych dzięki nim przedmiotów (np. garnków, ubrań czy maskotek) można następnie sprzedać, wzmacniając tym samym stan domowego budżetu.
Autorzy poświęcili sporo uwagi także najmłodszym postaciom występującym w The Sims 2, szykując dla komputerowych dzieci opcje zabawy kolejką elektryczną, rysowania kredkami i tworzenia prostych budowli z kolorowych klocków. Ważne, aby w każdym z zajęć Simy miały kontakt ze swymi rówieśnikami – dzięki temu są w stanie nawiązywać nowe przyjaźnie i łatwiej im spełnić życiowe aspiracje, za zrealizowanie których deweloperzy nagradzają graczy rozmaitymi premiami.
1. Unpack
2. Burn or mount
3. Install
4. Use the keygen from the ViTALiTY folder
5. Copy the crack from the ViTALiTY folder
6. Rot in heaven
PASS:www.webpunkt.ru
[ Dodano: Wto 26 Lut, 08 21:02 ]
Temat: The Sims 2: Zwierzaki PC PL
he Sims 2: Pets to kolejny tytuł z niezwykle popularnej, kultowej można rzec, serii The Sims. Tym razem programiści ze studia Maxis postanowili włączyć do uniwersum gry, najbliższych przyjaciół człowieka – zwierzęta domowe. Wybierać możemy spośród wielu rodzajów, nie tylko najbardziej popularnych psów i kotów, ale także świnek morskich, rybek akwariowych, chomików i ptaków.
Naszego pupila tworzymy na podobieństwo postaci „ludzkich” bohaterów gry. Możemy decydować o niemal każdym elemencie wyglądu zwierzęcia, nawet o takich szczegółach jak kolor i pręgowanie sierści (jeśli ktoś ma ochotę stworzyć sobie kota w różowe prążki, nic nie staje na przeszkodzie). Co więcej, do dyspozycji mamy szereg ozdobnych gadżetów, takich jak obroże i chusty na szyje naszych pieszczochów.
Tak rozbudowana możliwość ozdabiania naszych pupili nie oznacza jednak, że pełnią one rolę tylko i wyłącznie ozdobną. Wszystkie zwierzęta występujące w grze obowiązują takie same zasady jak pozostałe postaci (czytaj ludzi). Przede wszystkim musimy liczyć się z tym, że nasz pieszczoch nie żyje wiecznie. Podobnie jak inne simy, zwierzęta muszą zaspokajać podstawowe potrzeby, takie jak jedzenie czy załatwianie się. Do tego dochodzą specyficzne wymagania, na przykład koty potrzebują czegoś do ostrzenia pazurków. Każde ze zwierząt wymaga swojej porcji zainteresowania ze strony właścicieli. Na pewno w mniejszym stopniu dotyczy to rybek czy chomików (choć i one potrafią zaabsorbować uwagę człowieka na wiele godzin), ale koty i psy potrzebują o wiele więcej pieszczot, tresury, nauki sztuczek itp.
Bardzo ciekawie rozwiązano możliwość wpływania na poczynania czworonożnych pupili. Zastosowano mianowicie system pochwał i kar znany z serii Black & White. I tylko od sposobu, który wybierzemy zależy to, czy będziemy mieli w domu karnego i posłusznego zwierzaka, czy też stwora z piekła rodem, regularnie niszczącego domowe meble. Ta druga opcja na pewno przypadnie do gustu osobom lubiącym się przyglądać jak ich kochany pies goni listonosza lub demoluje ogródek sąsiada. Skoro już jesteśmy przy niszczeniu mebli to warto wspomnieć, że nie jest to jedyny sposób w jaki zwierzęta wpływają na stan naszego budżetu. Oprócz konieczności uzupełniania strat, jesteśmy zmuszeni ponosić dodatkowe koszty związane z zakupem akcesoriów, zabawek i tym podobnych.
Całe szczęście jest także możliwość zwiększenia domowego budżetu dzięki posiadaniu zwierzaka. Po raz pierwszy twórcy gry przygotowali karierę zawodową dla psa lub kota (posiadacze rybek i papug mogą czuć się poszkodowani). Jeśli uda się sprawić, że Azor czy Reks zostaną gwiazdami showbiznesu lub zrobią karierę jako pies strażnik, można liczyć na comiesięczny czek z wynagrodzeniem.
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 3.5 GB HDD.
CD1
CD2
Temat: Sims 2
Nom i wreszcie mam te simy
Dobra, zacznę od tego, że giera się.. udała. Gra się fajnie, oprawa daje rady, zmian jest sporo, dźwiękówka nie wkurza i po prostu.. jest to b. udany sequel.
Nowości jak napisałem powyżej- spoooro jest. Najbardziej fajnym bajerem jest system aspiracyj i obaw; teraz oprócz spełniać najbardziej banalne zachcianki sima (potrzeby fizjologiczne, kontakt z innymi ludkami etc.) musimy również zaspokajać potrzeby związane z charakterem sima, tj. sim który w życiu stawia na wiedzę, będzie chciał zakupić sobie pianinko, zostać porwany przez obcych, wymigać się od śmierci itd. Za zaspokajanie owych potrzeb dostajemy specjalne punkcisze za które możemy sobie zakupić fajne gadżety, typu drzewko z rosnącą kasą, fajne jaccuzi czy też eliksir życia (teraz simy dochodząc do określonego wieku.. umierają, więc ów napój się przydaje). Jak nietrudno się domyślić- w wypadku spełnienia się obaw sima, owe punkty tracimy. Ogółem owa zmiana wypada b. dobrze i znacząco urozmaica rozgrywkę, a ta i tak została zmieniona o dziesiątki innych (jednak już o nieco mniejszym znaczeniu).
Nowym simom nie brak również realizmu- urozmaicono / poprawiono mnóstwo rzeczy, np. gotowanie (kilkanaście różnych przepisów), fazy rozwoju (w sumie jest ich podajże 6- zaczynając na niemowlaku a kończąc na dziadkach), pojawiły się dni tygodnia (nie trzeba już cały tydzień harować) no i poprawiono takie szczegóły jak np. zachodzenie w ciążę, nowe możliwości podczas podnoszenia umiejętności / kwalifikacji etc. Ogółem- życie jest teraz o wiele bardziej prawdziwe a tym samym- dużo bardziej ciekawe.
Długie toto wychodzi, więc jeszcze na koniec parę słów o oprawie. O ile dźwiękówa wypada raczej "tylko" dobrze (muzyczka jest ok, zwłaszcza z wieży / radia, dźwięki niezgorsze, ale już melodyjki w menusach etc. lekko olano) to grafa wypada świetnie. Pełen trójwymiar, nieobraniczone możliwości sterowania kamerą, dbałość o szczególiki (grając na konsolce np. nie widzimy już tylko statycznego obrazu, tylko ciorając np. w SSX'a widzimy śmigającego na desce snowboardzistę, a w multi- podzielony ekran i dwóch zawodników) zajebista wręcz mimika (nawet wormsy się chowają) i animacja składają sie na naprawdę kawał dobrej grafy.
Na koniec trochę narzekania- gra nie tylko instaluje się długo (3.5 gb!) ale i ładuje się cholernie długo. No i na sprzęcie spełniającym min. wymagania raczej się pograć nie da, nie mówiąc już o płynnej grze, szybkim ładowaniu etc. (u mnie na 800:600 chodzi co prawda jak złoto, ale wydaje mi się, że na rozdziałce o stopień wyższej mogłoby już momentami zwolnić). No i widać, że Maxis planuje replay'a- na wakacje się nie karniemy, psiaka ni kociaka ni kupisz, randki są zdrowo ograniczone, sąsiada w żabę nie zamienimy, o karierze w filmie i spotkaniu z Monroe nie wspominając, a i przedmiotów ogólnie nie za wiele jest. Taa- "bo dodatków było za dużo", a będzie i więcej.
Ale ogólnie, cholernie warto w gierę zagrać, choć cena raczej słona ;/.. Ale jak macie możliwość zassać/kupić/pożyczyć pirata to łykać.
Uff, tyle mojego gadania
Pozdrawiam.
Temat: The Sims 2 Cztery Pory Roku
Piękny cyfrowy domek, otoczony pięknym cyfrowym płotkiem. Na wirtualnej trawie bawi się pikselowaty psiak, a po starannie wyrenderowanej drodze podąża całkiem solidnie animowany samochód. Gdzieś na shaderowanym horyzoncie pojawia się uruchomione stosownym skryptem słońce zbudowane z pomarańczowych piksli. Mija parę chwil i okolica zapełnia się postaciami. Na komputerowej simoulicy wstaje kolejny dzień. Trudno powiedzieć, który to już w skali roku. Kto by jednak liczył? Grunt, że słoneczny jak każdy inny. Zresztą są ważniejsze sprawy od tak banalnych rozmyślań. Trzeba wstać. Sprawdzić dzień tygodnia. Wybrać się do pracy i zarobić simodolary. Witajcie w alternatywnym świecie. Świecie simsomaniaków. Jest on po prostu idealny. I tu pojawia się pewien problem. Jak symulator życia może być idealny, skoro życie nie jest idealne? Wygląda na to, że tak właśnie pomyśleli twórcy Simsów. Efektem ich dumania jest kolejny dodatek do gry Sims 2, który zatytułowano: Cztery pory roku.
Cztery pory roku mają pojawić się na półkach sklepowych w lutym bieżącego roku. Podobnie jak i wcześniejsze addony, tak i ten wymagał będzie posiadania pełnej wersji gry Sims 2.
Jak doskonale wiedzą fani gry, jest to już któryś z kolei dodatek (bodajże piąty oficjalny), którego wydanie nastąpi po prawdziwej kanonadzie modyfikacji mających w mniejszym lub większym stopniu uatrakcyjnić rozgrywkę. Obiektywnie powiedzieć trzeba, iż kolejne dodatki wnosiły w zasadzie coraz mniej, a momentami wręcz odgrzewały to, co znane było już z pierwszej części gry. Wypada się więc zastanowić, czy najnowsze dzieło panów z Maxis jest w stanie aż tak odmienić Simsy, by zainspirować rzesze nowych fanów. Nie będę was trzymał w niepewności i powiem od razu: raczej nie.
Wątkiem głównym nowego dodatku ma być wdrożenie pór roku. Do tej pory było tak, jak mogliście przeczytać we wstępie. Każdy poranek i dzień był w zasadzie idealny. Słoneczko, możliwość paradowania w slipkach, pachnące kwiatki, jednym słowem wieczne lato.
Jako że trudno na Ziemi o krainy z tak cudownym klimatem, autorzy gry uznali, iż pora Simsy trochę urealnić i wprowadzić wspomniane cztery pory roku. Inaczej gra ma wyglądać na wiosnę, inaczej w lecie, inaczej jesienią, a inaczej w zimie. W zasadzie przyznać trzeba, iż tyle wyczuli oni koniunkturę, co w pewien sposób zapędzili się w swoich zamiarach. W końcu tak jasny podział na pory roku to już powoli temat do wspomnień. Że co? Tak wiem, wiem. Lepiej mieć chociaż wirtualny śnieg niż w ogóle. Trudno się z tym nie zgodzić...
Być może właśnie o tym myśleli autorzy gry tworząc ten dodatek. Wygląda na to, iż to właśnie zima ma odegrać w CPR kluczową rolę. Ma być to możliwe dzięki zaimplementowaniu systemu, który wymusza zachowanie odpowiednie do warunków atmosferycznych. Zachowaniem tym ma być nic innego jak dobór właściwego ubioru. Tak moi drodzy. Dość chodzenia w slipach po osiedlu, do pracy i do sklepu. Jeśli wypuścicie swojego sima w stroju Adama w niezbyt przyjazną temperaturę, to biedaczysko się pochoruje i tyle będzie z jego wirtualnego życia. Z drugiej strony spacerki na słoneczku bez żadnego stresu to też już przeszłość. Tym razem piksele słoneczne mają być nie tylko żółte, ale i niebezpieczne. Nie posmarowanie oteksturowanej skóry stosownym mazidłem skończy się poparzeniami, które również nie umilą życia Waszemu pupilowi.
Temat: Poradniki Własnego Biznesu
Biznes Test
Już od trzeciego marca, oficjalnie w całej Polsce możemy dostać dodatek Własny Biznes, bez mniejszych kłopotów. Jednak, nie każdy jest pewien czy dodatek mu się spodoba. Postanowiłem przetestować cały dodatek, w kilku puntkach. Można to nazwać testem, jednakże może to być także poradnik. Część pierwsza czyli: Witamy na Lazurowej Promenadzie, przedstawi Wam kilka nowości z trybu "budowania" sima oraz ukażemy nowości z panelu budowania jak i kupowania. Zapraszamy do lektury.
Przeprowadzka do nowej dzielnicy: Lazurowa Promenada
W dodatku Własny Biznes, pojawiła się nowa dzielnica, podobnie jak w poprzednich dodatkach. Objęła ona nazwę: Lazurowa Promenada. Znajdziemy na niej kilka działek, jako materiał na nasze sklepy oraz kilka gotowych domków do zamieszkania.
Tworzymy nowych simów
Stało się już tradycją, że w każdym dodatku, pojawiają się nowe odzienia dla naszych simów. Nowe fryzury, makijaże itp. Nie zabrakło tego także w dodatku Własny Biznes. Znajdziemy tutaj przeciętną ilość tych materiałów. Szkoda, że MAXIS, najbardziej się skupił na wymyślnych strojach i hełmach rycerskich, niż na tradycyjnych ubraniach. Jednakże da się to przeboleć, kiedy widzimy przepiękne stroje dla Pań.
Budowlanka: Nowy domek dla naszych simów
Podczas testu, wybraliśmy jeden z gotowych domków na Lazurowej Promenadzie. Jednakże nie przeszkodziło to Nam w opisaniu Wam kilku nowości budowlanych, których wbrew pozorom nie brakuje w dodatku. Pojwiły się nowe rodzaje dachów, windy, markizy itp. Nową możliwością budowlaną jest także półpiętro w domu. Dzięki specjalnemu rodzaju fundamentów możemy mieć półpiętra w domu bez większych sztuczek. W grze zobaczymy także kilka nowości w pozostałych kategoriach budowlanych. Nowinką jest także to, że kiedy przebywamy w którejś z kategori edycji wyglądu naszego domu, w lewym górnym rogu pojawia się specjalna ikonka, po której kliknięciu dostaniemy szczegóły o praceli.
Kupujemy nowe meble: Urządzamy dom
W rozszerzeniu Własny Biznes, pojawiło się też kilka ciekawych nowych przedmiotów. Bardzo fajnym obiektem jest, np. miś skierowany pod takim kątem, że świetnie pasuje do postawienia przy półpiętrze. Fajnym pomysłem autorów były także ręczniki na wieszakach do łazienek i ubikacji naszych simów. Zobaczymy także trzy stanowiska do wyrabiania przedmiotów przez naszych simów. Maszyny służą do wyprodukowania zabawek, robotów czy wiąńców z kwiatów. Ciekawym a wręcz śmiesznym obiektem jest: Kasownik. Tak, to świetne urządzenie każe płacić każdemu kto odiwedzi naszą parcelę, za same przebywanie na jej terenie. W grze pojawiła się też całkiem nowa kategoria mebli: Półki. To specjalna dziedzina mebli dla przedsiembiorców. Pozostałe ciekawe przedmioty: fotel fryzjerski, kwiaty w koszach.
Notatki
Przydatne notatki (co gdzie znajdziesz):
podstawa samochodowa = blaty >> różne
tabliczka otwarte/zamknięte = dekoracje >> różne
fotel fryzjerski = komfort >> różne
półka do ciastek = blaty >> półki
ręczniki = dekoracje >> różne
fundament (półpiętro) = fundamenty i tarasy
markizy = różne >> markizy
windy = różne >> windy
kasa = elektronika >> różne
warsztaty = hobby >> różne
stojaki z owocami itp. = urządzenia domowe >> duże urządzenia
bileter = elektronika >> różne
Przydatne notatki (jak się urządzić):
+ w twojej piekarni nie może zabraknąć pieca
+ nie kupuj samych gotowców, piecz sam
+ zabezpiecz się i kup ognio - alarm
+ dobrze oświetl swój sklep
+ kup kilka telefonów
+ zatrudniaj dobrych ludzi
+ zdobywaj rangi i gwiazdki, staraj się ich mieć jak najwięcej
+ dopasuj ceny w kawiarniach, restauracjach ... wprowadź napoje za niższą cenę, podnieś cenę, za korzystanie z WC
Spis robotów
Robot - Zabawka
Wykonywana Czynność:Jak sama nazwa wskazuje roboty te służą do zabawy.
Ranga: brak
CzyściBot
Wykonywana Czynność: Sprząta dom za naszych simów
Ranga:Brązowa
Hydrobot
Wykonywana Czynność:Podlewa kwiatki w ogrodzie.
Ranga:Brązowa
SmakoBot
Wykonywana Czynność:Gdy sim jest głodny, robot przynosi mu jedzenie z miasta typu: Pizza, Żarcie Chińskie
Ranga:Srebrna
StrażoBot
Wykonywana Czynność:W wypadku włamania do naszego mieszkania, robot wzywa policję.
Ranga:Srebrna
Sługus
Wykonywana Czynność:To roboty, którymi możemy sterować jak normalnym simem. Nie stażeją się i mają tylko 4 paski potrzeb.
Ranga: Złota
Temat: Spore
Spore
producent: Maxis
wydawca: Electronic Arts Inc.
dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
kategoria: strategiczne / symulatory
Data Premiery:
Świat: 2008
Polska: 2008
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
oficjalna strona Spore: www.spore.com
Will Wright jest jedną z najsłynniejszych postaci związanych z branżą elektronicznej rozrywki na PeCety. To właśnie jemu zawdzięczamy sprzedające się w milionach egzemplarzy pozycje, takie jak SimCity, czy The Sims. Spore jest kolejną produkcją wspomnianego wyżej człowieka, która zwraca na siebie uwagę niespotykaną dotąd budową i charakterem rozgrywki.
Praktycznie wszystkie gry Wrighta polegały na rozwoju, bądź to jednostki, bądź całej społeczności. Nie inaczej jest w Spore, w którym musimy stworzyć prężną cywilizację, poczynając od najniższego szczebla drabiny ewolucyjnej – mikroorganizmu. Rozgrywka podzielona jest na kolejne etapy, w których zajmujemy się rozwojem stworzonego przez nas dziwoląga.
Każdy etap zwiastuje nam zupełnie nową mini-grę, różniącą się od pozostałych pod względem zasad. Na pierwszy ogień zmierzymy się z klonem Pac-Mana. Mikroorganizm zatopiony w zielonej plazmie musi pochłaniać komórki, uważając przy tym, aby nie zostać złapanym przez wirusy. Jeśli gracz dostarczy głównemu „bohaterowi” wystarczającą ilość pożywienia, zostanie nagrodzony możliwością jego fizycznej rozbudowy oraz przejściem do kolejnego poziomu – rozwoju humanoidalnej formy życia. Edytor postaci pojawia się zawsze po zakończeniu kolejnej części zmagań. Możemy dowolnie eksperymentować z wyglądem naszego zwierzątka, dodając jej odnóża, otwór gębowy, itd. Mimo, że program sam oblicza, jak wynik naszego eksperymentu będzie się poruszał i jadł, nie należy przesadzać. Potwór, który będzie miał problemy z podstawowymi funkcjami życiowymi, nie poradzi sobie w kolejnych etapach, np. w wodzie, a później na lądzie.
W miarę rozwoju sytuacji, gracz przestaje zajmować się pojedynczą kreaturą, obejmując dowództwo nad całym plemieniem pokracznych istot, nasuwając słuszne skojarzenia z Populous. Edytor postaci ustępuje tutaj miejsca podobnemu narzędziu, które służy do konstruowania budynków. Cywilizacja rośnie w siłę w zależności od pomysłowości gracza. Kiedy mała wioska staje się olbrzymią metropolią, przychodzi czas na kolejny etap zmagań – konkurowania z innym plemieniem. Tutaj już tylko krok dzieli nas od Civilization Sida Meiera. Kiedy nasi podopieczni konstruują latający talerz, przenosimy się w kosmos, gdzie będziemy rozwijać i podbijać okoliczne planety. Zabawa w Spore daje wręcz nieograniczone możliwości. Gracz sam decyduje co chce robić i jak mają wyglądać jego stwory. Od bakterii do międzygalaktycznego imperium – choć brzmi to absurdalnie, w produkcie Willa Wrighta wszystko trzyma się kupy.
Strona 2 z 2 • Znaleziono 128 rezultatów • 1, 2