SILNIK KIA 2700

Widzisz posty znalezione dla hasła: SILNIK KIA 2700





Temat: IVECO proszę o opinie
Witam,

Dzięki za uwagi, po południu jadę do UNI TRUCK obejżeć auto i oczywiście
wyciągnąć jak najwięcej dodatków.
Samochód ma jeździć na długich trasach głównie po autostradach. Może
zawieszenie przeżyje trzy lata leasingu.

Do tej pory miałem KIA K 2700 przeżyło 5lat.

Pozdrawiam.


Witam,
mam zamiar zakupić IVECO daily City Truck 35s13 z silnikiem 2,8 125 KM.
Niestety z każdej strony dochodzą mnie słuchy o zawodności i awaryjności
tych samochodów.
Pod uwagę biorę jeszcze Fiata ducato z tym samym silnikiem.
ale IVECO bardziej odpowiada mi gabarytami. 15 m3
Proszę nie pisać że Mercedes czy LT są lepsze, Fiat i Iveco mają w tej
chwili 0% leasing i to przemawia za zakupem jednego z nich.

Proszę o opinie w tej sprawie.

Pozdrawiam








Temat: Kia Sorento: pierwsze informacje i fotografie Kia Sorento:
Świat motoryzacyjny wciąż jeszcze żyje salonem samochodowym w Genewie, a producenci przygotowują już kolejne premiery. Jedną z nich będzie nowa generacja Kia Sorento.

Nowa generacja, sprzedawanego z powodzeniem modelu SUV Kia Sorrento, będzie miała swoją oficjalną premierę podczas kwietniowego salonu samochodowego w Seulu. Już dzisiaj Kia-world.net prezentuje pierwsze informacje i zdjęcia.

Pierwsze generacja miała premierę w 2002 roku. Kolejna generacja będzie oferowana z zupełnie nową jednostką napędową 2,2 CRDi o mocy 147 kW z sześciostopniową przekładnią automatyczną. Silnik ten spełnia normę Euro 5. w ofercie znajdą się także silniki benzynowe o pojemności skokowej 2,4 l i 2,7 l z możliwością zasilania LPG. Najmocniejsza jednostka będzie sześciocylindrowa o pojemności skokowej 3,8 l.

W odróżnieniu od obecnej generacji modelu Sorrento, która ma off-roadową konstrukcję ramową, nowość ma być typowym przedstawicielem segmentu SUV z napędem 4x4. Według pierwszych informacji nadwozie będzie dłuższe i szersze, a jednocześnie niższe i z krótszym rozstawem osi.
Kia Sorento – porównanie wymiarów
Wymiar Sorento II Sorento I różnice
Długość [mm] 4685 4590 +95
[mm] 1885 1865 +20
Wysokość [mm] 1710 1725 -15
Rozstaw osi [mm] 2700 2710 -10









Temat: WYCISZENIE
moje spostrzeżenia z naszą "benzyną" są takie:
przy grzecznej jeździe auta prawie nie słychać,ale przy 90-100 km/h obroty chyba ok.2500-2700 słychać warczenie silnika.im szybciej tym głośniej.jechałem na krótkim odcinku 160 km/h i nie ogłuchłem.jest trochę głośniej,ale nie jest aż tak źle.fakt że słychać ten warkot,ale kiedyś jeździłem żukami,nysami,tarpanami i tam było głośno,zapewniam.poprzednie auto moje to fiat sc 1.1 i muszę przyznać,że przy 120 w aucie było ciszej,nie było słychać tak silnika,ale ogólnie był większy szum w środku,szumiało z każdej strony i może dlatego nie było słychać silnika,w aucie nie było też obrotomierza o nie wiem ile obrotów było przy 120 km/h.tu jest cicho i może dlatego słychać silnik.można lekko otworzyć okno i wtedy będzie większy hałas w środku,a silnik będzie cichszy.a jak miałem swojego fiata rozbitego to woził mnie znajomy też fiatem sc 0.9 i miałem wrażenie że silnik jest w kabinie,tak było głośno.byłem w szoku,dwa fiaty a taka różnica.
na zakończenie moja kia soul jest jaka jest,gdybym chciał "luksus" to bym kupił ceeda,fiata brawo,albo coś innego typowo osobowego,a tak mam coś jak terenówka ,suv czy coś tam dużego ( tak ludzie komentują wygląd-dzisiaj nawet znajoma spytała-"ten hammer to twój ?")mam większe auto i tłumaczę sobie że tak właśnie ma być.mały minus za hałas,ale auto super



Temat: Trochę nowości :)
Firma Hyundai podąża ze swoim nowym kompaktowym modelem i30 drogą modelu Kia Cee’d, również Hyundai jako kolejną wersję nadwoziową zapowiedział kombi.

Podczas salonu samochodowego w głównym mieście Korei Południowej Seulu zadebiutował model Hyundai i30 Wagon, kolejna wersja nadwoziowa kompaktu, który zadebiutował podczas marcowych targów samochodowych w Genewie. Nie jest tajemnicą, że Hyundai podąża drogą spółki-córki Kia, która w przyszłości ma produkować usportowione alternatywy samochodów spod znaku stylizowanego H.

Kombi Hyundai i30 Wagon bazuje na modelu Kia Cee’d SW, a jego bardziej konserwatywny design potwierdza rozgałęzienie koncernowej tożsamości. Fotografia przodu na razie nie jest do dyspozycji, jest jednak wątpliwe, by wyraźnie różnił się od hatchbacku i30. Duże zmiany przebiegły z tyłu, w porównaniu do modelu marki Kia można powiedzieć, że tylna część Hyundaia jest za mało odważna.

Rozmiary kombi wynoszą 4480 mm długości, 1780 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a rozstaw osi ma długość 2700 mm.

W Seulu potwierdzono także gamę silnikową, którą tworzyć będą dwie jednostki benzynowe i jeden turbodiesel. Najsłabsza jednostka benzynowa 1,6 l dysponuje mocą 66 kW (90 KM), mocniejszy silnik 1,8 l produkuje 85 kW (115 KM), a 2-litrowy turbodiesel o mocy 100 kW (136 KM) będzie na razie wersją topową. Z pewnością w przyszłości gama silników poszerzy się o dalsze jednostki.



źródło: roadlook.pl



Temat: Kia - historia
Kia Motors - Najstarsze koreańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne należące do grupy Hyundai Kia Automotive Group.

Firma przedsiębiorstwa KIA składa się z dwóch członów: pierwszy ki oznacza powstać lub wychodzić. Druga część wyrażenia - a w języku koreańskim oznacza Azję. Tak więc nazwa KIA może być z grubsza przetłumaczona jako powstać z Azji bądź wyjść z Azji.

Przedsiębiorstwo rozpoczęło swoją działalność w 1944 roku od ręcznej produkcji części do rowerów. Podążając za potrzebami lokalnego rynku, w 1961 roku zaczęło wytwarzać motocykle, a następnie 3-kołowe pojazdy K-360. Na początku lat 70. skonstruowało własny silnik, a następnie podjęło się wytwarzania samochodów. Pierwszym pojazdem pasażerskim koncernu stała się KIA Brisa a miało to miejsce w 1971. Samochód ten został wyprodukowany przy wydatnej współpracy z japońskim koncernem Mazda. Później rozpoczęły się produkcje pojazdów wytwarzanych na licencji m.in Peugota 604 i Fiata 132. Na początku lat 90. zmieniona została firma przedsiębiorstwa na Kia Motors Corporation. W okresie tym nastąpiła znaczna ekspansja przedsiębiorstwa do Ameryki (1992) i Europy, a także dynamiczny wzrost produkcji, która pod koniec 1993 roku przekroczyła 3.000.000 sztuk. Przedsiębiorstwo rozwijało się dynamicznie. W marcu 2005 roku Kia celebrowała wyeksportowanie 5-milionowego auta. To osiągnięcie należy szczególnie podkreślić ze względu na fakt, że Kia osiągnęła 4- milionowy eksport niespełna niż rok wcześniej. W chwili obecnej Kia jest najstarszym i drugim co do wielkości producentem samochodów w Korei. W sumie na całym świecie teaśmy produkcyjne opuszcza ponad 1.3 mln pojazdów. W Polsce Kia Motors pojawiła się w 1995 roku. Początkowo działała pod nazwą PB Motors, a we wrześniu 1997 roku przedsiębiorstwo zmieniło firmę na Kia Motors Polska Sp. z o.o. (KMP).

Ciekawostki
Łączna liczba pracowników zatrudianych przez KIA Motors na całym świecie wyności ok 33 000.
Roczny dochód koncernu to niemal 19 miliardów $.
Przedsiębiorstwo ta jest głównym sponsorem tenisowego Australian Open oraz Pucharu Davisa.
Od 2007 do 2014 Kia Motors będzie oficjalnym motoryzacyjnym partnerem FIFA, a w 2008 będzie jednym z głównych sponsorów EURO 2008.
Od początku lat 90-tych XX wieku do czasów obecnych Kia Sportage (w starej oraz nowej wersji) stanowią pojazdy flotowe wozów transmisyjnych radia RMF FM.

Modele:
Picanto/Morning
Rio
Cerato
Magentis/Optima
Opirus
Carens
Carnival
Shuma
Sportage
Sorento
Pregio
K2500
K2700
cee'd
Kee
Asia Rocsta
Qianlima
Pride
Sephia



Temat: zawór EGR
To ja może z innej strony o ten EGR zapytam ....

Kupiłem ze 2 miesiące temu 3 letnie renault 1,5dCi - miesiąc później nagle stracił znacznie na mocy, praktycznie nie przyspieszał. Jako że to było krótko po kupnie w punkcie przy salonie autoryzowanym, wróciłem z pretensjami, co mi tu sprzedali. Poskutkowało, podpięli za darmo do kompa, okazało się, że są spalone świece i zawór EGR coś nie halo. Świece wymienili, zawór przeczyścili (z zastrzeżeniem, że już jest zużyty i znowu może się to stać), miesiąc (~3000km) był spokój. Teraz znowu pojawił się podobny problem, samochód na niskich obrotach praktycznie nie jedzie i kopci po dodaniu mocniej gazu, jak dobrnie tak do 2500-2700 obr/min, to nagle problem znika i przyspiesza już normalnie i bez dymienia. Lampka silnika raz się świeci, raz nie. Zasadniczo jak jadę w trasie 110-120, to problem nie istnieje, no ale na światłach już syf Miałem okazję znowu podpiąć go do kompa, okazało się, że znowu coś nie tak z tym zaworem EGR. Zorientowałem się w cenach - w autoryzowanym serwisie zawór 800 zł, wymiana 200 + jeszcze za ponowne podpięcie do kompa ....
W innym serwisie za nowy zawór 600 zł + wymiana 100 zł. Poszperali mi trochę w znajomym serwisie i są w stanie mi ten EGR wymienić z jakiegoś rozbitego (20.000 km przejechane) za 450 zł już z wszystkim.
I tu się rodzi moje pytanie - czy inwestować w wymianę tego zaworu ? Czy może go w jakiś sposób wyłączyć/wymontować/wywalić ? Czy blokować ten popsuty, czy kombinować dopiero na nowym ?
Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi

A swoją drogą jak poczytałem o tym zaworze EGR i ile jest z nim problemów ... ręce opadają, po co to wogóle montują .... Idea zawracania spalin do silnika może i ma sens, ale jak 1 raz usłyszałem o tym, to odrobinę się dziwiłem 'po kij' ...

W/g mnie jest to równie kontrowersyjne, jak urynoterapia, stosowana w niektórych schorzeniach
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nflblog.pev.pl