silnik Seicento ceny

Widzisz posty znalezione dla hasła: silnik Seicento ceny





Temat: ASO Opla
Witam,

Panowie pracuje w ASO Opla i niestety calkowicie musze sie z Wami zgodzic.
Czasem przychodzi klient, ktory ma problem z elektryka i co ...... ? i
wychodzi z kwitkiem ze samochod zostanie naprawiony w innym zakladzie a,
dalczego ........ bo brakuje mechanikom umiejetnosci i tak naprawde to
wieszkszosc zakladow tak robi. I nikogo nie dziwi ze w ASO nie potrafia
napraic samochodu. (mozna pomyslec ze jak nie w ASO to gdzie )

Pozdrawiam,
Piotrek


| No nie wiem bo jak babol nie bedzie sie umial zabrac do mojego auta to go
| nie naprawi i wtedy nie zaplace nic :) A najczesciej taki babol mowi od
razu
| "Panie, ja tego nie umiem zrobic, jedz pan tam i tam, to panu zrobia".

Zgadzam sie

| Wiesz co mi mowil jeden znajomy DOBRY elektyk samochodowy ? Ze nieraz ma
| wizyte z ASO - gostek np. przyjezdza do niego z rozrusznikiem do wymiany
| szczotek, przewiniecia wirnika, itp... A potem jedzie naprawiony
rozrusznik
| zamontowac u klienta i kasuje go ... na 2-3 razy tyle, ile dal u
elektryka
| :)

To tez prawda.

| To jest Twoj wybor, do ktorego ja moge miec rozne stosunki.. Wiadomo ze
| kupujac nowe auto jezdze nim do ASO chociazby dlatego, ze mam je na
| gwarancji. Potem tez bym jezdzil - ot z przyzwyczajenia

ja taki glupi nie bylem :-)

ZA CO JA TAM PLACE ? Chyba za piekny wyglad salonu i pensje dla
hostessy...

niestety wlasnie za to

| Wiesz to ty uogolniasz. Dla ciebie kazde uzywane auto to zlom ? To wez
sie
| staw twoim nowym Punto HGT z np. Jackowa Ziomkowa stara jak swiat Lancia
| Thema - wszakze to jezdzaca furmanka prawda ? ( Jacek - masz wykonczenie
w
| drewnie no nie ??? :))) ) Sorki jak ja mialbym wydac ponad pol grubej
banki
| na nowego Punto HGT to reke bym sobie odgryzl a bym nie zaplacil, bo
strata
| 20 kzl w przeciagu najblizszych 2 lat to nie jest to co najbardziej
lubie.
A
| za 55 kzl to mam samochod ktory bedzie
| - rownie bezawaryjny
| - z lepszym silnikiem
| - wiekszy
| i swiety spokoj...

Owszem, choc akurat Punto HGT jest tanie. Mimo to ostatnio doszedlem do
wniosku ze tak wlasciwie to zaden nowy samochod nie jest wart swojej ceny.
Maluch 14 tys. - nie, Seicento ponad 20 tys. - nie, Matis pod 30 tys. -
nie,
sensowne Megane, Focus ponad 50 tys. - tez nie, sensowne Vectra, Passat -
ponad 70 tys. - nie, Toledo 1.8 - kompletnie nie - bo jest w cenie Passata
(nazwali go sport - haaaaaaaaa, tez mi sport - w Seacie to maja narabane z
tym sport - tam sport to jest 100 konna Ibiza, 125 konne Toledo - jak w
dzisiejszych czasach z przyspieszeniem na poziomie Sieny mozna nazwac
sport - oczywiscie cena od razu 70 tys. za w sumie ciasne i male w srodku
auto), ani nawet najtanszy samochod klasy wyzszej (Leganzie i Sonacie nie
mowie, bo one sa raczej blizej Passata, o Clarusie nie wspominajac) Opel
Omega nie jest wart 120-140 tys. PLN.

M.K.

M.K.








Temat: Łódź-Wawa - Pomysł - SPROSTOWANIA!!!

A ja jeszcze o tej Łodzi.
Czy nie byłoby lepiej zamiast remontować torowisko Wawa - Łódź kupić lepszy
tabor - np. Pendolino?
ZTCS Pendolino lepiej sobie radzi z kaszaniastymi torowiskami niż
EU07+wagony na przykład.

oczywiście że nie stać nas na Pendolino. W związku z tym proponuję pewien
podstęp

otóż rząd RP powinien zaszantażować firmę Fiat ( producenta Pendolino) że
planuje CAŁKOWICIE znieść akcyzę na samochody sprowadzane z UE.
Spowodowałoby to drastyczny spadek sprzedaży firmy Fiat Auto Poland bo kto
by wtedy chciał kupować Seicento za 25 tys. czy Sienę za 30 tys. gdy za tą
cenę możnaby np. sprowadzić sobie z Niemiec kilkuletnie auto średniej klasy
typu Audi A4, Toyota Avensis, Renault Laguna, Ford Mondeo czy Opel Vectra
full wypas - no może bez skóry i komputera ale za to z silnikiem 2.0 co
najmniej a nie 1.1 Turbo Sport :-))). W zamian za odstąpienie od pomysłu
likwidacji akcyzy rząd zażądałby od Fiata darowania miastu Łodzi  2 Pendolin
( mogą być nawet używane - i tak to lepsze niż obecne mechpomy). IMHO Fiat
poszedłby na to bo polski rynek jest dla nich b. ważny - są przecież liderem
sprzedaży i NA PEWNO nie chcieliby go stracić. Jak nie to niech spadają -
nikt nie bedzie płakał za pojazdami typu Seicento czy Siena a MK to
najmniej.

I wtedy miasto Łódź mogłoby utworzyć spółkę "Łódź Warszawa Express sp. z
o.o.", uzyskać koncesję na przewozy pasażerskie i puścić te 2 Pendolina na
trasę do Wawy. IMHO Pendolino spokojnie doleciałoby z ŁF do WC w czasie 1 h
15 min bo nawet to co by stracił na odc. Łódź -Skierce to nadrobiłby na odc.
Skierce - Wawa gdzie tory są lepsze.

Pendek mógłby jeździć wtedy wg rozkładu :

Łódź Fabr. o  6.20 8.20 10.20 12.20 14.20 16.20 18.20 20.20
Łódź Widzew o 6.30 8.30 10.30 12.30 14.30 16.30 18.30 20.30
Wawa Centr p 7.35 9.35 11.35 13.35 15.35 17.35 18.35 20.35
Wawa Wsch p 7.45 9.45 11.45 13.45 15.45 17.45 18.45 20.45

Wawa Wsch. o 6.25 8.25 10.25 12.25 14.25 16.25 18.25 20.25
Wawa Centr. o 6.35 8.35 10.35 12.35 14.35 16.35 18.35 20.35
Łódź Widzew p 7.40 9.40 11.40 13.40 15.40 17.40 19.40 21.40
Łódź Fabr. p 7.50 9.50 11.50 13.50 15.50 17.50 19.50 21.50

Pozostałoby tylko ustalić sensowne ceny biletów ( na pewno byłoby taniej niż
w PKP bo mniejsza biurokracja) - czyli np. 15 zł plus 10 zł obowiązkowa
miejscówka. Możnaby też na te pociągi wprowadzić winietki - np. 200 zł na
rok, 120 zł na pół roku, 20 zł na miesiąc i z nich finansować naprawę torów
tak jak teraz będzie się finansować budowę autostrad.
 Ludzie do tej pory dojeżdżający do pracy do Wawy ściśnięci gorzej niż bydło
w mechpomach na pewno wyrzuciliby te 200 zł na rok żeby podróżować w
ludzkich warunkach.

i mielibyśmy kłopot z głowy.

Gdyby ktoś chciał głosować na mnie w wyborach na prezydenta miasta Łodzi to
mam złą wiadomość - nie kandyduję :-(((

potem to samo możnaby zrobić z Lublinem, Białymstokiem, Kielcami czy
Bydgoszczą . Problem tylko w tym ze został nam tylko 1 producent którego
można szantażować :-(((

pozdrówka
aron







Temat: 1
No cóż, wg mnie najwięcej mówią testy awaryjności ADAC i niestety tam Alfa nie zajmuje chwalebnego miejsca... Właśnie, gwoździem do trumny jest sprzedąz Fiata który jedynie Pandą się trochę podreperował. Zobaczcie w jakiej formie finansowej jest Fiat - kiepskiej! Nowa Croma tez pewnie bestsellerem nie będzie- za luksusowa i droga jak na auto dla rodzin, zbyt rodzinny wygląd jak na auto klasy wyższej-ni to w kij ni w oko.
Kiedyś pewna gazeta pokazała jak składane sa Alfy 156. Poszedłem do salonu i sprawdziłem na własne oczy, bo nie wierzyłem. Szczelina między zderzakiem a błotnikiem z jednej strony miała ok 2-3mm, a z drugiej 5-6. I tak na dwóch różnych Alfach!! Panowie, kto tu mówi o jakości! Nie chcę być źle zrozumiany, bo nie czuję niechęci do marek włoskich, ale to na forum właśnie usłyszałem że wahacz wytrzymuje max 50.000 przy delikatnej jeździe, że uszczelka na rozrządzie powinna być zmieniana co roku, bo puszcza, że zmiana kół likwiduje stuki, że większość Fiatów miała, ma lub będzie miała problemy z hamulcami (plaga) itp, że Seicento ma 8 (!!) różnych modeli silników wycieraczek, że sklep musi zamawiać 2 rózne paski bo nie wiedzą który pasuje, że moje przewody WN są droższe od specjalnych do Vectry 2.0., że łożysko jest droższe od produktu VW lub Opla. Można mnożyć. To są rzeczy które dla wcześniejszego posiadacza Opla są niewiarygodne i najpierw nie wierzyłem, ale najgorsze, że powoli dopada mnie większość tych przypadłości, więc raczej nie jest to odosobnione. Dość dokładnie poznałem Opla i wiem co te auta sobą reprezentują. Wiem jakie bolączki mają od Astry po Omegę kończąc. Teraz poznaję dokładnie jednego tylko Fiata i to dosłownie. Co chwila coś. OK, powiecie że kupiłem skatowane auto, ale mój dobry znajomy ma takie samo, kupione od Polaka. Ma 160.000 i z jednej strony chce sprzedać, a z drugiej za dużo włożył. W aucie miał już: pęknięty pasek rozrządu, 2x robione zawieszenie(nadal wali), prawie niedziałające hamulce (wizyta u 3 (!!!) różnych mechaników i nadal nic), łożysko któe się rozsypało na trasie, tak jak napinacz, nie liczy ile razy mi nie zapalił (uznał że to normalne-jak nie odpala to na piechotę), zrobiona prawie na nowo instalacje el. (stara już się do niczego nie nadawała)... Trochę za dużo jak na taki przebieg i aż sie boję co mnie czeka. Poza tym to mój wujek miał tą strasznie awaryjną Omegę i oprócz kilku pierdół (oczywiście pilot alarmu, jakiś odłaczony kabel, problem z wtryskiem-też kabel) nic się nie działo.
Mam w rodzinie 3 osoby prowadzące zakłady mechaniczne i każdy z nich wzdryga się kiedy słyszy Alfa. Każdy mówi że woli Forda niż włocha (choć i Fordów nie lubią).
Owszem, jest to auto dostarczające mnóstwa wrażeń z jazdy, świetny i mocny silnik wydający wspaniały dzwięk, dobre prowadzenie, ładny wygląd. Zgadzam się z tym. Ale nie zgodzę się, że Alfa wita w warsztacie tylko na wymiany oleju i jest trwałym i niepsującym się autem. Gdyby tak było to ulice byłyby ich pełne...jak i fiatów i Lancii. No i co? Niemcy za 300-500€ sprzedają Tipo razem z klimatyzacją lub 156 w full opcji za 1500€ i nie jest to coś dziwnego. Zresztą wiadomo po co im Fiaty służa.
Jeden z moich znajomych sprzedał już swoją Alfę, bo jak powiedział mimo, ze to auto kochał to miał już dosyć ciągłych napraw i usterek, może drobnych, ale strasznie denerwujących. Teraz ma Opla i powiedział, że sam szuka, bo nie może uwierzyć, że nic się jeszcze popsuło...Mówi że może nudne, ale trwałe.
Może to odejście od tematu, ale maszyny włoskie sa jak samochody - niższa cena w zakupie rekompensowana jest strasznie częstymi naprawami i strasznie drogimi częściami (np maszyny papiernicze i pakujące Perini)



Temat: Chiptuning - oferta Vtech Tuning
Vtech Tuning oferuje powerchipy firm Wetterauer, Superchips i
Fueltronics do wymienionych nizej samochodow w cenach promocyjnych. Cena
chipow do pozostalych modeli samochodow wynosi 1350 pln za Stage I
(podstawowy) niezaleznie czy auto ma sprezarke czy nie. Oferta jest
wazna tylko na terenie Polski, do konca kwietnia. Wszystkie ceny brutto.
Terminy montazu musza byc uzgadniane telefonicznie badz poczta
elektroniczna. Pojecie "swiece" oznacza swiece Brisk Premium lub
Splitfire (do wyboru). Pojecie "filtr" oznacza filtr lub wklad filtra
K&N (do wyboru). W nawiasie moc fabryczna. Chipy dostepne sa w naszych
przedstawicielstwach w kraju w ponizszych cenach i zestawach TYLKO po
wczesniejszym uzgodnieniu tego z siedziba w Krakowie.

Fiat Cinquecento Sporting 1.1 / Seicento Sporting 1.1 (55 KM)
chip Stage I (+7 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+9 KM) 1100 pln
chip Stage II (limiter 7400 rpm, dodatkowo wzmocniony, wymaga paliwa 98
okt) + filtr + swiece (+11 KM) 1200 pln

Citroen Saxo 1.1 (60 KM)
chip Stage I (+7 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+9 KM) 1100 pln
chip Stage T + filtr + swiece + E-turbo Turbopac (+32 KM)   3100 pln

Opel Astra 1.4 MPI (88 KM)
chip Stage I (+9 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+12 KM) 1100 pln

Opel Astra 1.4 SPI (60 KM)
chip Stage I (+7 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+10 KM) 1100 pln
chip Stage T + filtr + swiece + E-turbo Turbopac (+33 KM)   3100 pln

Skoda Felicia 1.6 i
chip Stage I (+8 KM) 910 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+11 KM) 1160 pln

Daewoo Nexia 1.5 MPI (90 KM)
chip Stage I (+9 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+12 KM) 1160 pln

Daewoo Nexia 1.5 SPI (78 KM)
chip Stage I (+8 KM) 910 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+11 KM) 1160 pln

Polonez Caro 1.6 i  (78 KM)
chip Stage I (+8 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+11 KM) 1060 pln
chip Stage T + filtr + swiece + E-turbo Turbopac (+38 KM)   3100 pln

Polonez Caro Plus 1.6 i (76 KM)
chip Stage I (+8 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+11 KM) 1060 pln
chip Stage T + filtr + swiece + E-turbo Turbopac (+38 KM)   3220 pln

Fiat Uno 1.4 i (75 KM)
chip Stage I (+7 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+11 KM) 1100 pln

Po inne szczegoly dotyczace oferty prosimy kontaktowac sie z firma
telefonicznie badz e-mailem. Przecietne wzmocnienie dla wozow
benzynowych wynosi 9 % (Stage I) badz ok. 12% (stage I + filtr +swiece).
Wozy z silnikiem turbodiesla uzyskuja wzmocnienie od przecietnie 30%
(stage I) do ok. 40% (stage II + filtr). Wozy turbobenzynowe odpowiednio
26% i 36%.
Przyklady:
Opel Vectra A 1.8i  88KM -96 KM (stage I, 1350 pln) -100 KM (stage
II +filtr , 1550 pln)
Audi/VW/Skoda Octavia/Seat 1.9 TDi  90KM -125 KM (stage I, 1350 pln)
-133 KM (stage II + filtr, 1550 pln)
Audi/VW 1.8 T 20v 150 KM  -180 KM (stage I, 1350 pln) -190 KM (stage
II +filtr, 1550 pln) -205 KM (stage III + filtr + modyfikacja wtrysku,
2150 pln)
Audi S4 2.2 T  228 KM -260 KM (stage I, 1350 pln) -275 KM (stage II +
filtr, 1550 pln)

Zainteresowanych nasza oferta i zostaniem przedstawicielem naszej firmy
prosimy o kontakt e-mailem lub telefonicznie. Oferujemy korzystne
warunki wspolpracy, takze w dziedzinie sprzedazy sprezarek elektrycznych
Turbodyne i superchargerow oraz turbosprezarek Paxton Blowers.
Poszukujemy dealerow i przedstawicieli handlowych. Ogloszenie nie
dotyczy Gdanska i Warszawy.

Vtech Tuning Polska (oddzial Krakow)
tel. 0601 864368
fax. 012 2661971

www.vtech.w.pl





Temat: Chiptuning - oferta Vtech Tuning
byłbym zainteresowany współpracą , ale parę miesięcy wstecz nie
odpowiadaliscie ani telefonicznie ani emilem , mam nadzieję , ze
sytuacja ta jest już rozwiązana , czekam na szczegóły współpracy
Andrzej Kaźmierczak


Vtech Tuning oferuje powerchipy firm Wetterauer, Superchips i
Fueltronics do wymienionych nizej samochodow w cenach promocyjnych.
Cena chipow do pozostalych modeli samochodow wynosi 1350 pln za Stage
I (podstawowy) niezaleznie czy auto ma sprezarke czy nie. Oferta jest
wazna tylko na terenie Polski, do konca kwietnia. Wszystkie ceny
brutto. Terminy montazu musza byc uzgadniane telefonicznie badz poczta
elektroniczna. Pojecie "swiece" oznacza swiece Brisk Premium lub
Splitfire (do wyboru). Pojecie "filtr" oznacza filtr lub wklad filtra
K&N (do wyboru). W nawiasie moc fabryczna. Chipy dostepne sa w naszych
przedstawicielstwach w kraju w ponizszych cenach i zestawach TYLKO po
wczesniejszym uzgodnieniu tego z siedziba w Krakowie.

Fiat Cinquecento Sporting 1.1 / Seicento Sporting 1.1 (55 KM)
chip Stage I (+7 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+9 KM) 1100 pln
chip Stage II (limiter 7400 rpm, dodatkowo wzmocniony, wymaga paliwa
98 okt) + filtr + swiece (+11 KM) 1200 pln

Citroen Saxo 1.1 (60 KM)
chip Stage I (+7 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+9 KM) 1100 pln
chip Stage T + filtr + swiece + E-turbo Turbopac (+32 KM)   3100 pln

Opel Astra 1.4 MPI (88 KM)
chip Stage I (+9 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+12 KM) 1100 pln

Opel Astra 1.4 SPI (60 KM)
chip Stage I (+7 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+10 KM) 1100 pln
chip Stage T + filtr + swiece + E-turbo Turbopac (+33 KM)   3100 pln

Skoda Felicia 1.6 i
chip Stage I (+8 KM) 910 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+11 KM) 1160 pln

Daewoo Nexia 1.5 MPI (90 KM)
chip Stage I (+9 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+12 KM) 1160 pln

Daewoo Nexia 1.5 SPI (78 KM)
chip Stage I (+8 KM) 910 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+11 KM) 1160 pln

Polonez Caro 1.6 i  (78 KM)
chip Stage I (+8 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+11 KM) 1060 pln
chip Stage T + filtr + swiece + E-turbo Turbopac (+38 KM)   3100 pln

Polonez Caro Plus 1.6 i (76 KM)
chip Stage I (+8 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+11 KM) 1060 pln
chip Stage T + filtr + swiece + E-turbo Turbopac (+38 KM)   3220 pln

Fiat Uno 1.4 i (75 KM)
chip Stage I (+7 KM) 810 pln
chip Stage I + filtr + swiece (+11 KM) 1100 pln

Po inne szczegoly dotyczace oferty prosimy kontaktowac sie z firma
telefonicznie badz e-mailem. Przecietne wzmocnienie dla wozow
benzynowych wynosi 9 % (Stage I) badz ok. 12% (stage I + filtr
+swiece). Wozy z silnikiem turbodiesla uzyskuja wzmocnienie od
przecietnie 30% (stage I) do ok. 40% (stage II + filtr). Wozy
turbobenzynowe odpowiednio 26% i 36%.
Przyklady:
Opel Vectra A 1.8i  88KM -96 KM (stage I, 1350 pln) -100 KM (stage
II +filtr , 1550 pln)
Audi/VW/Skoda Octavia/Seat 1.9 TDi  90KM -125 KM (stage I, 1350 pln)
-133 KM (stage II + filtr, 1550 pln)
Audi/VW 1.8 T 20v 150 KM  -180 KM (stage I, 1350 pln) -190 KM
(stage II +filtr, 1550 pln) -205 KM (stage III + filtr + modyfikacja
wtrysku, 2150 pln)
Audi S4 2.2 T  228 KM -260 KM (stage I, 1350 pln) -275 KM (stage II
+ filtr, 1550 pln)

Zainteresowanych nasza oferta i zostaniem przedstawicielem naszej
firmy prosimy o kontakt e-mailem lub telefonicznie. Oferujemy
korzystne warunki wspolpracy, takze w dziedzinie sprzedazy sprezarek
elektrycznych Turbodyne i superchargerow oraz turbosprezarek Paxton
Blowers. Poszukujemy dealerow i przedstawicieli handlowych. Ogloszenie
nie dotyczy Gdanska i Warszawy.

Vtech Tuning Polska (oddzial Krakow)
tel. 0601 864368
fax. 012 2661971

www.vtech.w.pl






Temat: Seicento 1.1 do sprzedania
Witam wszystkich,

Od pewnego czasu przyglądam się grupie i z chęcią sie przyłączę. Na początek
chciałbym zaproponować sprzeaż samochodu. Oto informacje:

Seicento S,  produkcja.     12.1999
                   rejestracja.     01.2000
                   silnik:             1108 ccm
                   przebieg:        23.600 km
                   wyposażenie: poduszka powietrzna kierowcy,
                                        elektryczne szyby,
                                        alarm, immobiliser,
                                        lakier metalik (wiśniowy),
                                        uchylne szyby z tyłu
                                        4 porządne głośniki + ew. radio
                                        siedzenia dzielone 1/3 - 2/3
                  informacje dodatkowe:
                                        4 opony zimowe( Dębica) z felgami,
                                        bagażnik na dach,
                                        łańcuchy na koła
                 stan:                idealny,
                                       przeglady w ASO,
                                       garażowany,
                                       pełna dokumentacja,
                                       I - wszy właściciel,
                                       bezwypadkowy
                                       używany jako drugi w rodzinie

                Cena:              19.500 PLN
                Do obejrzenia w Warszawie na Ursynowie

                Dla zainteresowanych:  sprzedaję , bo chce kupić większy
(kombi)

Pozdrawiam,
Paweł





Temat: McLaren bez Mercedesa

A jakie auto z 90 roku wygląda fajnie? Wg mnie 14 letni samochód to niebezpieczny złom i trzeba mieć dużo samozaparcia albo b. mało kasy by nim jeździć
Nie przekrecaj moich slow... nie mowie, ze jakies auto wyglada fajnie, ale wyglada tak, ze sie go nawet nie zauwazy - jest "normalne". Wlosi tak stylizuja swoje auta, ze bardzo szybko sie nudza i wygladaja nienowoczesnie, o to mi chodzi. Aha, jesli smiejesz sie z wiary, ktora jezdzi starymi autami, bo nie ma kasy na inne, to gratuluje. Gratuluje tez, jesli "14 letni (np.) Mercedes" to jest zlom, a "5 letni Fiat" to jest super fura. (spojrz na Maluchy, ktore nawet w wersji po "face liftingu" juz wypadlu z obiegu, zapewne dlatego, ze sa duzo lepsze)

Poza tym co ma jakość i trwałość do inwencji twórczej i wymyślania nowych rozwiazań czy technologii? Po co wjeżdzasz na ten temat? Musisz sobie coś udowodnić ?
Ja mowie o solidnosci, jakosci i inwencji tworczej, bo Ty mowisz, ze Fiaty sa najlepszymi samochodami osobowymi, bo sa najlepsze na torze F1 (mniejwiecej tak)

Jechałeś takim mercedem? Wg mnie doznania porównywalne z żukiem izotermą ... Lubisz starocie kup sobie takiego mercedesa. Mimo trwałości karoserii i silnika to one sie psują i to wcale nie rzadko.
Do teraz zaluje, ze zalany kierowca ciezarowki staranowal mojego wujka jadacego Mercem mojego taty - Merc 123 230... uwierz mi, wiem co to za auto... Z wielka przyjemnoscia wymienilbym na nie 7-mio miesieczne Seicento - jeszcze bylbym wdzieczny do konca zycia....

Co do psucia sie Alf, to ja nie bede sie klucil, wiem tylko, ze od ponad 2 lat znajomy taty procesuje sie z firma Alfa Romeo, bo po kupnie 156 przez 8 miesciecy mial auto w sumie niecale 2 - caly czas jezdzil zastepczym Fiatem Cinquecento, bo skrzynia biegow nie dzialala tak, jak powinna, a auto psulo sie niecaly tydzien po naprawie - procesuje sie o to, ze powinni mu auto wymienic, a tego nie zrobili i nie maja zamiaru.

Zacznijmy od tego że fiaty to popularne tanie samochody. Jakość idzie w parze z ceną chcoć nie zawsze. Ale genralnie z punciaka za 37 tys można być zadowolonym i to nie przez rok czy 2. To są auta do 6-7 lat potem kicha. Ale polo jest często o 8-10 tys droższe w podobnej wersji... więc chyba oczywiste ze ma się spisywać lepiej. Niestety nie zawsze droższe vw spisuje sie lepiej od tanigo i gównianego fiata. Wejdźdcie sobie na fora użytkowników fiatów...

Alfy w statystykach awaryjnoiści wypadają słabo. Co nie znaczy że jeżdżenie alfą to same utrapienia. Znam kilkanaście osób zadowolonych z alf starszych i młodszych mimo ich wad i auta te odwiedzają serwis tylko na przeglądach.

Zdarzaja się takie przypadki o których mówisz ale żaden producent nie wymieni auta na nowe choćby sie psuło na potęgę (choć znam wyjątki)

Nie uważam że włoska motoryzacja to pempek świata ale są rzeczy które warto docenić. Niestety są ludzie którzy wydają skrajne opinie.

Aha fiat to nie tylko maluch i CC700.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nflblog.pev.pl



  • Strona 3 z 3 • Znaleziono 158 rezultatów • 1, 2, 3